نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟
عکس| عادل فردوسی‌پور: از دست علی دایی جایزه گرفتن، حس دیگری دارد
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

عادل فردوسی‌پور در مراسم اهدای جوایز مسابقات جام حِرف و مشاغل گفت: جایزه زیاد گرفته‌ام ولی از دست علی دایی جایزه گرفتن، حس دیگری دارد.

خبرورزشی/ چهره‌ها؛ تیم رسانه ورزش در مسابقات جام حِرف و مشاغل به مقام قهرمانی رسید و عادل فردوسی پور در مراسم اهدای جام به عنوان کاپیتان جام قهرمانی را دریافت کرد. در مراسم پایانی این مراسم که با حضور شهردار تهران برگزار شد، فردوسی‌پور جایزه‌اش را از دست علی دایی گرفت.

فردوسی‌پور در این مراسم گفت: «جایزه زیاد گرفته‌ام ولی از دست علی دایی جایزه گرفتن، حس دیگری دارد.»

ویدیو| فردوسی‌پور: جایزه زیاد گرفته‌ام ولی از دست علی دایی جایزه گرفتن، حس دیگری دارد

اهدای جایزه عادل فردوسی‌پور توسط علی دایی

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۳
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • ققنوس IR ۱۵:۳۱ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۷
    نمیدونم... شاید امثال عادل و دایی دینشون رو به ورزشی که ازشون ستاره ساخت ادا نکردن... اینکه کنار رفتن وقتی کنار گذاشته شدن و با وجود حمایت مردم ترجیح دادن تو حاشیه بمونن و یکی پول رو پولاش میزاره و یکی به تهیه کنندگی و انجام کارای نچندان جدی اکتفا کردن که شاید فقط باشن ....اینکه میتونستن حالا که با زحمت خیلیا و مکاتبشون با فیفا اساسنامه راهو براشون باز کرده بود که بیانو انتقام خودشونو مردمو بگیرن و نکردن.... از طرفی شاید هم میدونن ما جماعت حمایت واقعی نیستیم در حد مجازیه و نخواستن کپن دستشونو بسوزونن ...واقعا نمیدونم باید بهشون حق بدم یا نه.... حق دارن یا نه
  • محمدطاها IR ۱۶:۲۵ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۷
    درود بر علی دایی و عادل فردوسی پور عزیز:))) دو تا از خوبا هر دو بی نظیرند و محبوب و دوست داشتنی..تیم‌عادل فردوسی پور کاملا لایق این جایزه بود مبارکشون باشه..
  • احسان SE ۱۶:۴۱ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۷
    گروه مورد علاقه خبر ورزشی برای ریاست فدراسیون. علی دایی رئیس عادل فردوسی پور معاون اول علی جوادی معاون دوم آرتین ذهرابی سخنگو آرین قاسمی (مترجم کیروش) رئیس امور بین الملل

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی