نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟
پرویز برومند: هنوز از رشید مظاهری راضی نیستم!
منبع: فارس
زمان مطالعه: ۳ دقیقه

سنگربان اسبق تیم فوتبال استقلال گفت: وقتی یکی از دربی ها را باختیم می خواستم از فوتبال خداحافظی کنم و انواع بهانه ها را آوردم که در اردوی تیم ملی شرکت نکنم.

خبرورزشی/ لیگ برتر ایران؛ پرویز برومند در خصوص دیدار روز دوشنبه استقلال و پرسپولیس اظهار داشت: آرزو دارم محمود فکری در استقلال موفق شود چون اگر یک استقلالی در این تیم نتیجه نگیرد ناخواسته سراغ افراد دیگر می‌روند.

وی افزود: هر کسی که استقلالی است وظیفه دارم از او حمایت کنم. فکری همبازی من بوده و سالها در اردوها و حتی در تیم ملی کنار هم بودیم. شاید قیافه و چهره فکری چندان تو دل برو نباشد ولی او شخصیت خوبی دارد. او با استقلال امتیازات خوبی گرفته و نتایج او قابل دفاع است.

دروازه‌بان اسبق استقلال با اشاره به پیش‌بینی‌اش از دربی عنوان کرد: با این شرایطِ پرسپولیس، بهترین نتیجه برای این تیم در دربی مساوی است. اگر روند این باشد استقلال قطعا دربی را می‌برد ولی من با سالها تجربه می‌گویم که این بازی متفاوت است.

برومند یادآور شد: در اولین دربی را که به میدان رفتم (سال ۷۶) قبل از بازی گفتم به راحتی ۴ گل به حریف می‌زنیم ولی یک گل خوردیم و بازی را باختیم و اصلا نفهمیدیم بازی کِی تمام شد. البته الان دیگر آن ستاره‌های فوق‌العاده در دو تیم حضور ندارد و دومین تفاوت فاحش نسبت به آن زمان این است که تماشاگری در استادیوم حضور ندارد. این موضوع قطعا به نفع بازیکنان خلاق است که بدون استرس کار خود را انجام می‌دهند. 

وی تاکید کرد: روی کاغذ استقلال با ۲ گل از حریفش جلوتر است. دیدید که  پرسپولیس باید ۲-۳ گل در دقایق آخر از سپاهان می‌خورد ولی شخصیت این تیم اجازه نداد سپاهان برنده شود. زمانی پروین می‌گفت پیراهن پرسپولیس و استقلال خیلی قیمت و شخصیت دارد و همین باعث شد که پرسپولیس به سپاهان نبازد و استقلال هم همین شرایط را مقابل گل گهر تجربه کرد.

دروازه‌بان اسبق استقلال خاظرنشان کرد: استقلال از پیش برنده است چون وضعیت روحی خوبی دارد و حریف با مساوی پیش از دربی به مصافش می‌آید. استقلال در لیگ چیزی را از دست نداده ولی آنها فینال آسیا را از دست داده‌اند و این مسائل از نظر روانی در دربی تاثیر دارد. اگر پرسپولیس دربی را ببازد به بدترین شکل لیگ را از دست می‌دهد.

وی ادامه داد: زمانی این بازی برای من آنقدر مهم بود که وقتی باختیم می‌خواستم فوتبال را کنار بگذارم. خدا منصورخان پورحیدری را رحمت کند او شاهد است حتی در اردوی تیم ملی انواع بهانه‌ها را آوردم و گفتم مادرم مریض است اما فهمیدند مادرم حالش خوب است، بعدا گفتم کمرم درد می‌کند و همین رفتارها باعث شد قهرمانی بازی‌های آسیایی را از دست بدهم چون واقعا می‌خواستم خداحافظی کنم. این مثال را گفتم تا بگویم تاثیرگذاری برد و باخت در دربی خیلی زیاد است. آن زمان تعصب خیلی زیاد بود ولی الان شرایط اینگونه نیست.

برومند در خصوص دروازه‌بان‌های دو تیم گفت: از آنجا که خیلی نسبت به پست خودم خیلی خودخواه هستم با وجود اینکه مظاهری خیلی عالی بوده هنوز از او راضی نیستم چون او توانایی‌های خیلی زیادی دارد. حالا او باید در تیم ملی خودش را نشان بدهد. استقلال همیشه دروازه تیم ملی را بیمه کرده، سالها حجازی، عابدزاده، من، طباطبایی، طالب‌لو، رحمتی و ... در تیم ملی بودیم و الان هم نوبت مظاهری است. برای مظاهری خیلی خوشحالم و اگر یک سری ایرادات جزئی‌اش را رفع کند سالها گلر اول تیم ملی خواهد شد. باز هم تاکید می‌کنم او تا به اینجا عالی بوده و حقش است حتی گلر اول تیم ملی شود.

وی با اشاره به وضعیت حامد لک عنوان کرد: از نظر من لک در این سالها بالا و پایین زیاد داشت ولی در پرسپولیس روند بالای ۵۰ درصد را طی کرده است اما درخشش مظاهری عیان‌تر و واکنش‌های او حرفه‌ای‌تر است. این پست فوق‌العاده مهم و پرفشار است و استرس خیلی زیادی روی دروازه‌بان‌ها وجود دارد و کسی موفق می‌شود که اعتماد به نفس قابل قبولی داشته باشد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۸
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • مردم تاج سرنگون کردند IR ۱۶:۲۹ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۷
    حالا چون چند تا بازی را با داوری براتون دراوردن 2 هیچ جلو هستین ؟؟! البته با داوری 2 هیچ جلویید ! ولی تو زمین بازنده میشید
  • غوری کج وکوله IR ۱۶:۳۰ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۷
    اول مظلومی به سازمان لیگ رفت وامد داشت الان هم عمران زاده بعدش جلسه انتخاب داور برگزار میشه وبعد همانطور که قابل پیش بینی بود زاهدی فر داور محبوب ابی ها انتخاب شد بازیکنان پرسپولیس باید بدانند در۶۰دقیقه اول ممکنه اخراج وپنالتی رخ بده
  • کیسه حقیر IR ۱۶:۴۰ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۷
    حالا کیسه چند تا بازی با داوری برایش در آوردند ۲ تا گل از پرسپولیس جلو هست؟؟!! کیسه کش درست با کمک دادری ها از پرسپولیس در جدول بالا هستید این بدانید کیسه برای پرسپولیس بدون داوری کبریت بی خطر هست و در دربی در زمین جواب این نتایج ناپاکی ها را خواهد داد پاکترین مقام کیسه تالاان با قاطعیت سومی مرفاوی هست
  • علیرضا سپاهانی IR ۱۶:۵۳ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۷
    تو در حدی نیستی که در مورد بهتر از خودت نظر بدی
    • JJ NO ۱۸:۲۶ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۷
      احسنت با اینکه استقلالی هستم ولی این حرفت خیلی به دل نشست. دمت گرم
  • JJ-Club NO ۱۸:۰۱ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۷
    من استقلالی هستم ولی نیمدونم این آقا چرا به خودش اجازه میده که در مورد همه تیم ها نظر بده. اگر تیمی با این فرض که ۲ هیچ یا هر نتیجه وارد این بعضی بشه ۱۰۰% میبازه. در ضمن شما در حدی نیستی که در مورد بقیه اظهار نظر کنی. با اعتماد به نفس بالا خودش رو در حد حجازی و عابدزاده و رحمتی میدونه. رشید تا الان هم ۱۰۰ برابر از تو بهتر آقای از خود راضی. اصلا یادم نمیاد که تونسته باشی حتی یک بازی رو درست از آب دربیاری. سوتی خان یا پنالتی میدادی یا کارت میگرفتی در کل رو اعصاب طرفدار بودی. دو نفر هستن که وقتی حرف میزنن آدم کلا روزش خراب میشه. از طرف ما این بزرگوار هست از طرف پرسپولیس هم سپهر حیدری. دقیقا مثل هم هستن و مثل هم حرف میزنن. کل افتخار حیدری هم این که دقیقه ۶+۹۶ یک توپ خورده به سرش رفته دروازه سپاهان. کلا دیگه ول کن نیست. البته خیلی هم تقصیر ندارن، شما خبرنگارا دچار کمبود سوژه شدین که هر روز عکس یکی از این دو نفر رو چاپ میکنین.
    • محمد IR ۲۱:۰۲ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۷
      به عنوان کسی که سالهاست طرفدار تیم پیروزیم میگم ببند
  • لنگ حکومتی حقیر IR ۰۹:۳۷ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۸
    حکومت لنگی ها اجازه باخت لنگی های حکومتی مافیایی را در دربی نخواهد داد زیرا هنوز ۱۴۰۰ نرسیده مافیای حکومتی لنگی در همه جا رخنه کرده و از هر حربه ای برای ضربه زدن با روح فیرپلی فوتبال بهره می بره

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی