بیانیه ماشین‌سازی در خصوص قرارداد بابک مرادی با استقلال
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

باشگاه ماشین سازی در خصوص قرارداد بابک مرادی با استقلال بیانیه‌ای را صادر کرد.

خبرورزشی/ لیگ برتر ایران؛ باشگاه ماشین سازی در خصوص قرارداد بابک مرادی با استقلال بیانیه‌ای را به شرح زیر صادر کرد.

موضوع عقد قرارداد بابک مرادی با باشگاه استقلال در شرایطی اتفاق افتاده است که این بازیکن تحت قرارداد باشگاه ماشین سازی بوده است و کمیته تعیین وضعیت فدراسیون بعد از بررسی چهار ماهه نیز رای را به حق در نفع باشگاه ماشین سازی صادر کرده است.

در فسخ قرارداد یکطرفه انجام شده توسط بابک مرادی قوانین بین المللی و داخلی مبنی بر اخطار پانزده روزه برای گرفتن دریافت مطالبات توسط بازیکن رعایت نشده است و همین موضوع اصلی ترین عدله می‌تواند باشد و اکنون چگونه کمیته استیاف بررسی‌های چهار ماهه کمیته تعیین وضعیت را نادیده گرفته و در مدت زمانی کوتاه رای صادر می‌شود؟

باشگاه استقلال درصدد جلب رضایت این باشگاه بوده است ولی در دو هفته گذشته هیچ اقدامی برای حل این مشکل از طرف باشگاه استقلال صورت نگرفته است و مدیران باشگاه استقلال در آخرین جلسه ای که مدیران باشگاه ماشین سازی داشته است صراحتا از رای کمیته استیناف به نفع این باشگاه سخن می‌گفت و الان شرایط حاکم بر روند استیناف نشان می‌دهد که باشگاه متخلف از احکامی که در آینده صادر خواهد شد، اطلاع کامل داشته اند.

شرایط روز فوتبال و لیگ برتر یادآور فیلم‌های تخیلی سفر در زمان است و متاسفانه هفته گذشته در حرکتی یهویی دیدار هفته دهم ما در هفته نهم برگزار می‌شود و اکنون باشگاه‌های دولتی نیز از احکام دو هفته دیگر مطلع هستند! و ارای احکام صادره چگونه قبل از تصمیم گیری نهایی در رسانه بصورت گسترده پخش می شود؟ و آیا این موضوع جلب نظر افکار عمومی برای یک ناعدالتی نیست؟

چهارشنبه هفته گذشته وکیل باشگاه ماشین سازی به استیناف دعوت شده است و اعلام شده است که پرونده به صلاحی، رئیس محترم کمیته استیناف ارسال شده و مقرر کرده اند که مستنداتی را در اینخصوص از فدراسیون دریافت کرده و روز شنبه جهت اعلام حکم نهایی به آن کمیته تحویل دهیم و موضوع جالب تعطیلی ادارات در روزهای پنجشنبه و جمعه است و این باشگاه در روز تعطیل چگونه می‌تواند مستندات را از فدراسیون دریافت کند؟ آیا این مدارک نمی‌توانست از فدراسیون استعلام شود؟ 

ما از عدالت حضرت علی(ع) سخن می‌گوییم و خود را زیر پرچم حضرت علی نشان می‌دهیم ولی در عمل کفه ترازوی عدالت در فدراسیون به طرف باشگاه‌های دولتی سنگینی می‌کند. این اعمال با شعار خصوصی سازی در فوتبال هیچ تشابهی ندارد و ما از قضات حاکم بر این احکام استدعا داریم عدالت علی را سرلوحه احکام صادره قرار دهند و امیدواریم صالحی فشارهای خارج از فوتبال را در تصمیمات فوتبالی دخیل ندانند.

باشگاه ماشین سازی این حق را بر خود قائل می‌داند که در صورت پایمال شدن حق فوتبال آذربایجان و این باشگاه توسط کمیته استیناف که همانا حکم کمیته تعیین وضعیت است، به جهت احقاق حق پرونده را به دادگاه CAS ارجاع دهد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱۴
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • Parazit IR ۱۷:۲۹ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۷
    توی ایران همه چی واسه کیسه کشا هست تنها در فیفا میشه کیسه رو محروم کرد
    • مانی US ۲۰:۰۳ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۷
      اینا ظاهرا نمیدونن با بد تیمی طرف شدن ، تیم منفور حکومتی استقلال . بنظرم همینکه تا الان استقلال دستور نداده که ماشین سازی رو منحل کنن باید برن خدا رو شکر کنن
    • مهران IR ۲۱:۰۴ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۷
      قضیه ترابی یادته!؟؟مسکوت شد!؟
    • هوادار IR ۲۱:۳۹ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۷
      هوچی گری بعد از تراکتور به ماشین سازی هم گویا سرایت کرده اینروزا همه به جای احقاق حق و حقوقشون توی جلسات و بحث و گفتگو در سطح مدیران و کارشناسان تیمهاشون و مراجع قانونی تو کوچه و خیابون و رسانه ها و بیانیه ها با هوچیگری میخوان به هدفشون برسند الان استقلال 9 هفته بازی رو بدون بابک مرادی انجام داده نه فقط ماشین سازی بلکه فدراسیون و کمیته هاش باید پاسخگو باشن قانون که همه چی رو مشخص کرده یک بام و دو هوا که نداریم البته شاید اینکارها برای گرفتن پول بیشتری باشه که این هم از کارهای زشت این فوتباله
    • تا ابد سرخ IR ۰۱:۵۱ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۸
      آره اتفاقا،قانون صريحا مشخص كرده،مصاحبه هاي دو ماه قبل نور شرق رو دوباره مرور كنيد،!!!! روزي صد بار به باشكاهها هشدار ميداد،كه تبعات جذب بازيكني كه غيرقانوني فسخ كرده،بسيار سنكين خواهد بود!!! الان استقلال بابت جذب غيرقانوني رشيد و مرادي جه تبعاتي واسش داشته!??????ماشين سازي حرفي در اين مورد نميزنه به اين خاطر كه تراكتور خودش در مورد واسعي همين تخلف،رو كرده،،،ولى اين به فدراسيون و قانون جه ارتباطي داره!!???
  • محمدم IR ۱۷:۴۰ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۷
    خداوکیلی سوگولی حکومتی صدای همه تیمارو درآورده.......ینی دارن همه کار میکنن براشون....#عدالتم ارزوست
    • کاجی IR ۱۷:۴۵ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۷
      وزیر همون وزیره .... فدراسیون همون فدراسیونه ولی چیشده که الان پرسپولیس نتیجه نمیگیره اگه اینا همشون پرسپولیسی بودن؟؟؟
  • hamed IR ۱۸:۳۶ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۷
    چرا همه چیز رو قومیتی میکنید؟ مگه تراکتور شکاری رو نخرید و ذوب آهن معترض بود! حالا باید ذوب آن بیاد اسم استان اصفهان و اصفهانیارو وسط بکشه؟ ظاهرا کمتر از 60 درصد بهش پول دادید و اونم فسخ کرده دیگه! همین
  • کیسه کش منفور US ۱۸:۴۳ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۷
    آقایان مسئولین ماشین سازی هر چه هم زرنگ باشید در مقابل تیم فراقانونی هیچی نیستی نهایتا مانند جریان بلبلی که فولاد بی دلیل محروم شدیا ماشین سازی یا تیم فلک زده ی دیگری محروم می شود استقلال بسیار گردن کلفت تر از آن چیزی است که شما فکر می کنید
  • لنگی سوز IR ۱۹:۳۶ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۷
    لنگی جون .الان دجی کالا هم پماد رو خرید کنید دم درتون میفرستهخخخخ
  • محمدطاها IR ۲۰:۱۹ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۷
    خب وقتی که مدارک باشگاه ماشین مورد قبول قرار نگرفته و طبق اسناد و مدارکی که به کمیته استیناف دادن جمع پرداختیشون به مرادی پایین شصت درصد بود حالا به چی اعتراض دارن ؟! با این شرایط مرادی بازیکن استقلاله و باید تبرئه بشه..باشگاه استقلال هم وقتی رای به نفع مرادی صادر شد باید از ماشین شکایت کنه که ۹هفته از بازیکن خودمون محروم بودیم این تیم باید غرامت بده..
  • shahin IR ۲۳:۱۲ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۷
    اول جواب قرمزهای تهران....بابا شمرو سنن چه ربطی به شما داره...الان شما سر پیازید ته پیازید....اصلا پیازید یا بادمجون....شما که یحی گل محمدی رو با هزار دوز وکلک از پدیده اوردید بیچاره حمیداوی مالک پدیده روحش هم خبر نداشت...اخه تو کدوم فوتبال حرف های که شما مدعیش هستید سرمربی تیمی که خوب نتیجه گرفته(پدیده فصل قبل) رو با اون کلک جابجا میکنن...چکاتون هم که معلوم نیست پاس شد یا نه...؟ترابی رو با کلک از سایپا....گرفتید؟نورالهی وعالیشاه رو تو پنجره بسته از راه زیرزمین برگردوندید....پس شما فعلا هیس...
  • shahin IR ۲۳:۱۸ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۷
    واما جوابشما سبزهای تبریز(ماشین سازی)..شما که اوضاعتون اظهر من الشمسه شما که مالک واقعیتون مالک تراکتور هم هست... منظورم بابا زنوزیه...مث بابا مسعود قرمزهای تهران....شما که از اساس اصلا به خاطر این موضوع اگه لیگمون قانونمند بود نباید اصلا تولیگ میبودید....شما بهترین دوران وارزش و افتخارتون مال زمانیه که ناصرخان حجازی اوایل دهه 70 مربی تیمتون بود واون بازیکنارو به فوتبال ایران معرفی کرد.....جاوید شکری..علیرضا اکبرپور.....جستجو کنید. بازم هست...پس حداقل انقدر نمک نشناس نباشید..موفق باشید...
  • مهدی IR ۰۹:۳۱ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۸
    با این چیزها جایی نمی رسید اگر بازیکن محروم بشه جای دیگه خودتون زیر سوال میرسد

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی