نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
تفاوت پرسپولیس لیگ نوزدهم و بیستم
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

ثبت میانگین ۱٫۸۵ گل زده در هر بازی برای شاگردان یحیی در لیگ نوزدهم آنها را در صدر جدول بهترین خط حمله لیگ قرار داد اما همین تیم در لیگ بیستم در ۷ بازی فقط ۶ گل زده که به طور میانگین ۰٫۸۵ گل در هر بازی می‌شود.

خبرورزشی/ لیگ برتر ایران؛ لیگ نوزدهم استقلال بهترین خط حمله لیگ برتر را داشت اما اگر بازی‌ها در نیم‌فصل دوم و از زمان حضور گل‌محمدی در پرسپولیس را بررسی کنیم این تیم بهترین خط حمله لیگ برتر را داشت. آنها در ۱۴ بازی ۲۶ گل زدند و این در حالی بود که استقلال با همین تعداد بازی ۲۳ گل را زد. ثبت میانگین ۱٫۸۵ گل زده در هر بازی برای شاگردان یحیی در لیگ نوزدهم آنها را در صدر جدول بهترین خط حمله لیگ قرار داد اما همین تیم در لیگ بیستم در ۷ بازی فقط ۶ گل زده که به طور میانگین ۰٫۸۵ گل در هر بازی می‌شود. این یعنی پرسپولیس در هر بازی به طور میانگین یک گل هم کمتر زده است. نگاهی به نمایش خط حمله دیگر تیم‌ها نشان می‌دهد با توجه به میانگین گلزنی، پرسپولیس در جایگاه نهم بهترین خطوط حمله قرار دارد.

پرسپولیس در فاکتورهای دفاعی بر خلاف فاکتورهای تهاجمی بهترین تیم لیگ بیستم است. تیمی که در لیگ نوزدهم هم بهترین خط دفاع را در اختیار داشت و فقط ۱۷ گل در طول فصل دریافت که از این تعداد، ۱۰ گل مربوط به زمان حضور گل محمدی می‌شود. پرسپولیس فصل گذشته ۰٫۷۱ گل خورده در هر بازی را تجربه کرده بود و امسال هم رکورد خیره‌کننده میانگین ۰٫۲۸ گل خورده در هر بازی را ثبت کرده و همچنان بهترین خط دفاع لیگ برتر را دارد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۴
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • تا ابد سرخ IR ۰۴:۵۱ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۸
    شمايي كه واسه كل هاي زده يرسيوليس معدل در مياري،ميشه بكى، فقط سهم علييور و ترابي در اين معدل جقدر بوده???،،،كارى به بقيه جدا شده هامون از بيرو تا شجاع و بشار ندارم،كه داشتن هر كدومشون واسه همه تيمها آرزو وحسرت بود ندارم،،،،فقط همون ترابي و علييور.... أما صحبتم با يحيى عزيز،،،شايد دستت خالى باشه،اما بدون حمايت تمام قد و صد در صد تمام هواداراي ارتش سرخ،يشت سر توست و تا روزي كه تو فرمانده ارتش سرخمون هستي،،، هركز تنها قدم نخواهي زد.............
    • مانی IR ۱۲:۱۳ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۸
      حمایت از یحیی خوبه بشرطی که افراط نشه . من نگرانم این حمایت ما رو به دوران استیلی و درخشان و.... برگردونخ
  • ق ر IR ۰۸:۳۷ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۸
    یک مقیاس هم در مورد چند بازیکن ، در خط حمله و هافبک بازی ساز هم میکردی
  • آرمیتا محمودی IR ۲۳:۱۰ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۸
    خوب بود

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی