نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟
پیروز قربانی: از صمیم قلب دوست دارم استقلال دربی را ببرد
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

کاپیتان پیشین تیم فوتبال استقلال به خبرورزشی گفت: من طوری زندگی و صحبت نمی‌کنم که خوشایند دیگران باشد آنچه به نظرم منطقی و درست است را به زبان می‌آورم.

خبرورزشیلیگ برتر ایران؛ پیروز قربانی سابقه گلزنی در دربی را دارد و معتقد است استقلال پتانسیل پیروزی در این دیدار را دارد. مدافع و کاپیتان سال‌های نه چندان دور استقلال گفت: من به عنوان یک استقلالی از صمیم قلب خواهان پیروزی تیمم هستم و در شرایط موجود این تیم ظرفیت خوبی برای کسب برد دارد. از قربانی سؤال کردیم آیا به‌ خاطر اعتراض گروهی از طرفداران استقلال ناراحت است که خلاصه درباره این تیم صحبت کرد. او در جواب گفت: دیدگاه انسان‌ها با یکدیگر متفاوت است. من طوری زندگی و صحبت نمی‌کنم که خوشایند دیگران باشد آنچه به نظرم منطقی و درست است را به زبان می‌آورم. من در مصاحبه‌ام گفتم پرسپولیس یکی از تیم‌های فنی لیگ است که انگار باعث ناراحتی برخی شده است در حالی که همه می‌دانیم خود من چه عرق و تعصبی نسبت به استقلال دارم و سال‌ها با افتخار برای این تیم بازی کرده‌ام ولی قرار نیست کورکورانه اظهار نظر کنم. ترجیح می‌دهم فعلاً بیش از این صحبتی انجام ندهم.

قربانی در خصوص کاندیدا شدن علی کریمی برای ریاست فدراسیون فوتبال گفت: من بعید می‌دانم تصمیم‌گیرندگان و آنهایی که رأی می‌دهند اجازه بدهند یک فوتبالی رئیس فدراسیون شود! در سالیان گذشته شاهد بوده‌ایم آقایان به دنبال زدن فوتبالی‌ها بوده‌اند. به صورت کلی اوضاع فوتبال ما خوب نیست و تا جایی که ذهن من یاری می‌کند صفایی‌فراهانی و سپس محمد دادکان رؤسای خوب و مؤثری برای فدراسیون فوتبال بودند. مدت‌هاست فوتبال ما کاملاً سیاسی شده و اجازه نمی‌دهند یک‌ فرد مستقل رئیس فدراسیون شود. کسی انتخاب می‌شود که با رأی‌دهندگان رابطه داشته باشد.

مربی تیم سایپا در خصوص شرایط این تیم گفت: در بازی قبلی برابر شهر خودرو تا دقیقه ۶۰ خوب بودیم ولی پس از آن دچار افت محسوسی شدیم و شانس آوردیم گل‌های بیشتری نخوردیم و حالا به دنبال کاهش مشکلات فنی و بهبود وضعیت تیم هستیم.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۸
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • عماد IR ۱۶:۵۴ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۸
    من یک پرسپولیسی هستم ولی خدائیش پیروز قربانی رو دوست دارم.چون ادم واقع گرا و با شخصیتیه. حال بیا اون یارو صادقی رو ببین.سنگینی و وقار ذاتیه.موفق باشی اقای قربانی.
    • رضا IR ۱۷:۲۸ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۸
      من یک استقلالی هستم این پیشکسوت سابق تیم خودمون رو مقایسه میکنم با اون یارو سپهر حیدری که فاقد شخصیت و جایگاهه. این مکتب تیم استقلاله که حتی خود پرسپولیسیا تاییدش میکنن . اصالت و شخصیت خریدنی نیست
    • تاجی IR ۱۹:۱۰ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۸
      اونایی که بخاطر حرفاش احساساتی شدن کم سن و سال بودن وگرنه تاجی ها پیروز قربانی رو میدوستن
    • شاهین DE ۱۹:۵۲ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۸
      ایشان هم خوب بلد هستند یکی به نعل بزنند و یکی به میخ!! حرفهای مصلحتی یک نوع فالوور جمع کردن هست. همه می دانند ایشان استقلالی هست.
    • نوید IR ۲۳:۳۳ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۸
      مدیر عاملی پیروز قربانی در فنی ترین تیم ایران رو بهش تبریک میگم. امیدوارم در فنی ترین تیم ایران و در پست مدیریت این تیم عملکرد درخشانی داشته باشی چون توی استقلال دیگه جایگاهی نداری. استقلال هیچوقت به کسانی که نمکش رو خوردن و نمکدان شکستند جایگاهی نمیده. دیگه بهتره به فکر تیم هایی غیر از استقلال باشی
  • Taj IR ۱۷:۱۷ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۸
    بنده بعنوان یه استقلالی پیروز قربانی رو پیشکسوت استقلال میدونم و براش احترام قائلم. اگه قرار باشه همه اونجوری که ما دوست داریم نظر بدن که دیگه اسمش تریبون آزاد نیست. نظر شخصی هرکسی قابل احترامه تا جایی که تیمو به حاشیه نبره
  • دربی باز IR ۱۸:۴۲ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۸
    بنده استقلالی هستم و پیروز قربانی رو دوست دارم بخصوص با اون ضربه سری که به دروازه لنگ زد و لنگ را در لحظات آخر سوراخ و سه تایی کرد دربی 58 سال 83 عجب دربی بود
  • قربان پیروزی DE ۰۱:۲۲ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۹
    ایشون پیروز قربانی نیست قربان پیروزی است

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی