نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟
ثبت نام محمد جواهری، مدیرعامل گل‌گهر در انتخابات فدراسیون فوتبال
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

مدیرعامل باشگاه گل‌گهر سیرجان در انتخابات فدراسیون فوتبال ثبت نام کرد.

خبرورزشی/ مدیریت فوتبال؛ باشگاه گل‌گهر سیرجان اعلام کرد که محمد جواهری مدیرعامل این باشگاه، برای عضویت در هیئت‌رئیسه فدراسیون فوتبال در انتخابات این فدراسیون ثبت نام کرد.

انتخابات فدراسیون فوتبال روز ۱۰ اسفند برگزار خواهد شد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • ابرام US ۰۸:۲۸ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۹
    جا نم قندلی ٬ طلایه دار لشگرش رو فرستاد . خودش هم در مقام فرمانده لشگر «تیم ملی » بعد از ۱۰ ٬ ۱۲ سال انتظار با لا خره میرسه و با کمک خرد جمعی و یار ی اهل بیت و « شا کریم» و پلان های آماده قبلی و دوره های لورکوزن و ملا قات با رودی فولر و کخ و رفاقت صمیمانه با « برانکو» و اجازه از بزرگترهایی مثل جلالی و پر وین و گذشته ها گذشته و بی خیال شکست تو ضربات پنالتی از کره جنوبی و بخشیدن همه کسانی که تو اون سالها تو تلویزیون محا کمه اش کردند و الان همه باید دست در دست هم به تیم ملی که بعد ازین دیگه ما ل خودمونه و در آخرش با ید از کیروش هم تشکر کرد که زحمت خودش رو کشید اما اگر ما جا ش بودم محاکمه امون میکردند بعد از عراق که تو پنالتی باخت و ما به کره با ختیم اون بلا رو سرمون آوردند و ................الخ.. فعلا بقیه اش بماند بعد از تشریف آوردنشون و سوار کار شدنشون .
  • عارف IR ۱۰:۲۳ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۹
    پس بی خود نبو که قلعه نوعی مرتب از این اقا در برنامه میثاقی تعریف میکرد و تبلیغ مفت و مجانی میکرد و میثاقی هم تو خواب بود و اصلا متوجه نشد که این حرف ها تبلیغ مجانیه احسنت ب امیر خان ولی فدراسیون مدیری که امیر خان تعریف کنه نیاز نداره یکی از جنس فوتبال میخواد مثل علی کریمی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی