نظرسنجی

بهترین مربی دور برگشت رقابت‌های لیگ برتر؟
با نقل‌وانتقالات زمستان ۲۰۲۱ لیگ برتر انگلیس؛ بزرگان چه بازیکنانی لازم دارند؟
زمان مطالعه: ۴ دقیقه

به فصل نقل‌وانتقالات رسیده‌ایم و باشگاه‌های انگلیسی به فکر ایجاد تغییرات هستند، برخی در پست‌هایی بازیکن نیاز دارند و برخی می‌خواهند لیست‌شان را خلوت کنند.

خبرورزشی/ لیگ برتر انگلیس؛ به ژانویه رسیدیم و با وجود اینکه مسابقات در انگلیس مثل همیشه بدون تعطیلی پیش می‌رود، نقل‌وانتقالات شروع شده و باشگاه‌ها در پی تقویت خودشان برای کسب نتیجه بهتر در ادامه فصل هستند اما بزرگان لیگ برتر در این ماه در چه پست‌هایی به بازیکن نیاز دارند؟ و البته چه بازیکنانی ممکن است این تیم‌ها را ترک کنند؟

آرسنال

اولویت آرسنال یک هافبک تهاجمی خلاق است، اگرچه در نقل‌وانتقالات برای جذب بازیکن در این پست با چالش‌هایی هم همراه هستند. توپچی‌ها، ایسکو هافبک رئال‌مادرید را به صورت قرضی می‌خواهند که جذب او دشوار به نظر می‌رسد. البته برخی بازیکنان هم به فکر جدایی هستند. سئاد کولاشیناتس که خیلی زود تصمیم گرفت به شالکه برگردد. سوکراتیس پاپاستاتوپولوس هم اجازه جدایی دارد و ویلیام سالیبا هم که به فرانسه رفت تا مدتی برای نیس بازی کند. از همه مهم‌تر مسوت اوزیل که هیچ جایی در تفکرات میکل آرتتا ندارد، می‌تواند به فنرباغچه یا دی‌سی یونایتد برود. با این حال ستاره آلمانی ترک‌تبار به این مسئله هم فکر می‌کند که باقی‌مانده قراردادش را سپری کند و تابستان جدا شود. 

چلسی

بیش از ۲۲۵ میلیون پوند در تابستان برای بهبود شراط تیم فرانک لمپارد هزینه شد و به همین دلیل به نظر نمی‌رسد باشگاه چلسی بودجه‌ای برای خرید جدید در ژانویه داشته باشد. بیش از اینکه احتمال خرید بازیکن جدید وجود داشته باشد، این احتمال وجود دارد که برخی نیمکت‌نشین‌های مطرح تیم را ترک کنند. مارکوس آلونسو می‌تواند به لالیگا برود تا پیراهن اتلتیکومادرید را بپوشد. امرسون پالمیری هم از اینتر و یوونتوس پیشنهاد دارد. اگرچه شاید لمپارد مانع جدایی این بازیکن شود. در حالی که بایرن‌مونیخ هنوز هم کالوم هادسون اودوی را زیر نظر دارد. از طرفی کپا آریسابالاگا گران‌ترین سنگربان جهان از نیمکت‌نشینی خسته شده و آنتونیو رودیگر هم به حضور در تیم دیگری می‌اندیشد. 

لیورپول

خیلی‌ها به یورگن کلوپ توصیه می‌کنند هرطور شده در ژانویه یک مدافع بخرد، چراکه حالا حالاها ویرجیل فان‌دایک و جو گومز به میادین برنمی‌گردند. مدافعان میانی قابل ذکر لیورپول فقط ریس ویلیامز، ناتان فیلیپس و سپ فان‌دن‌برگ هستند که تجربه زیادی ندارند. باشگاه لیورپول می‌گوید بازیکنی جذب نخواهند کرد اما تابستان هم همین حرف را زدند و تیاگو آلکانتارا و دیوگو ژوتا را به خدمت گرفتند. جوئل ماتیپ کاملاً مستعد مصدومیت است و به همین دلیل در بسیاری از دیدارها کلوپ مجبور شده از فابینیو یا حتی جردن هندرسون در خط دفاعی استفاده کند. اگر فابینیو مصدوم شود کار لیورپول بسیار دشوار خواهد شد. شاید اوزان کاباک از شالکه به لیورپول بیاید. گفته می‌شود شاید دیووک اوریگی و ژردان شکیری تیم را ترک کنند اما بعید است باشگاه اجازه جدایی به آنها بدهد. 

منچسترسیتی

سیتیزن‌ها خیلی زود با فیلیپ استوانوویچ، وینگر جوان پارتیزان بلگراد به توافق رسیده‌اند. نکته مهم در باشگاه منچسترسیتی این است که ژانویه معمولاً خرید خاصی انجام نمی‌دهند. جذب آیمریک لاپورت در زمستان ۳ سال پیش آخرین خرید مهم پپ گواردیولا در این مقطع فصل بود. پپ می‌گوید وضعیت اقتصادی در جهان نشان می‌دهد که آنها در این ماه خرید بزرگی به‌خصوص در خط حمله نخواهند داشت. سرخیو آگوئرو و گابریل ژسوس بازی‌های زیادی را از دست داده‌اند. غیبت آگوئرو کاملاً احساس شده. این روزها حرف انتقال لیونل مسی در تابستان هم هست، انتقالی که سخت به نظر می‌رسد. از اول ژانویه می‌توانند با لئو مذاکره کنند و باید ببینیم آیا می‌توانند او را راضی کنند؟ از طرفی فکر می‌کنیم اریک گارسیا که قلبش با بارسلوناست، به تیم سابقش برگردد و سیتی این مدافع جوان را از دست بدهد. 

منچستریونایتد

قطعی شدن انتقال آماد دیالو، وینگر ۱۸ ساله ساحل‌عاجی آتالانتا به منچستریونایتد با مبلغ ۲/۳۷ میلیون پوند درگیر و دار پاسپورت این بازیکن است. با این حال اوله‌گنار سولشائر برای جذب این بازیکن بااستعداد صبر می‌کند. در کل به نظر می‌رسد باشگاه منچستریونایتد برای پنجره نقل‌وانتقالات تابستانی بیشتر برنامه داشته باشد. آنها یک مدافع میانی جدید و یک مدافع راست می‌خواهند. علاوه بر آن یک هافبک وسط که باید جای پل پوگبا که احتمال جدایی‌اش زیاد است، را پر خواهد کرد. قرارداد قرضی اودیون ایگالو این ماه تمام می‌شود و او باید به چین برگردد. با این حال باشگاه تلاش خواهد کرد قرارداد ادینسون کاوانی را تمدید کند. برندان ویلیامز، مارکوس روخو، فیل جونز و سرخیو رومرو هم بازیکنانی هستند که اجازه جدایی دارند. جسی لینگارد هم می‌تواند جدا شود اما هنوز پروژه انتقالش جدی نشده. 

تاتنهام

ژوزه مورینیو در پی جذب یک هافبک میانی و یک هافبک دفاعی در ژانویه است. البته تمرکز باشگاه تاتنهام روی درآمد است و پیشنهادهای دنی رُز و پائولو گاسانیگا را بررسی خواهند کرد. از طرفی دله اَلی که از نیمکت‌نشینی ناراضی است هم دوست دارد پیشنهادهایش بررسی شود. تاتنهام می‌خواهد این هافبک انگلیسی بماند اما او هنوز مورینیو را برای بازی کردن بیشتر قانع نکرده. باشگاه پاری‌سن‌ژرمن با روی کار آمدن مائوریسیو پوچتینو احتمالاً به سراغ هافبک تاتنهام خواهد رفت. در کل شاید هیچ اتفاق خاصی هم در نقل‌وانتقالات زمستانی برای باشگاه تاتنهام رخ ندهد. آنها وضعیت خوبی دارند و مورینیو هم از کادر بازیکنانش ناراضی نیست. 

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

بهترین مربی دور برگشت رقابت‌های لیگ برتر؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی