جمعه ۱۹ دی ۱۳۹۹ - ۲۱:۵۴
۱ |
۰
عکس| مالک منچسترسیتی یک جام ۱۱۷ ساله خرید
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

شیخ منصور، مالک باشگاه منچسترسیتی جام قهرمانی تیمش در جام حذفی ۱۹۰۴ را با پرداخت ۷۶۰ هزار پوند خرید.

خبرورزشی/ جام حذفی انگلیس؛ جام حذفی انگلیس قدیمی‌ترین تورنمنت تاریخ فوتبال است که از سال ۱۸۷۱ شروع شده، یعنی ۱۵۰ سال قدمت دارد.

شیخ منصور مالک متمول اماراتی باشگاه منچسترسیتی هم وسوسه شده یکی از این جام‌های قدیمی را به کلکسیون خودش اضافه کند. جام قهرمانی سال ۱۹۰۴ که اولین جام حذفی بود که به کلکسیون باشگاه منچسترسیتی اضافه شد را شیخ منصور با پرداخت ۷۶۰ هزار پوند خریداری کرده است. البته این خرید ماه سپتامبر در یک حراجی صورت گرفته و به تازگی رسانه‌ای شده است.

این جام را منچسترسیتی در فینال سال ۱۹۰۴ با برتری مقابل بولتون در ورزشگاه کریستال‌پالاس با تک گل بیلی مردیت کسب کرد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • علی غریبی IR ۰۹:۲۹ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۰
    تعدادی از جام‌های پرسپولیس مربوط به دهه ۵٠و۶٠درمنزل سلطان علی پروین نگهداری میشه وایشون جامها را پس نمیده وحتی خودشو مستحق نگهداری از اونها میدونه بخاطر اینکه خودشو مالک تیم پرسپولیس میدونسته وحتی درقبال دریافت وجه هم راضی به استرداد اون جامها نمیشه مطمئنم آخر وعاقبت کاپها وجام های قهرمانی پرسپولیس در آن دودهه سر در آوردن در حراجی ها و دست به دست شدن آن جامهاست!خوبه که به هر ترفندی شده تا علی سلطان زنده هست اونو راضی به پس دادن جامها کنند حیفه که حاصل زحمات بازیکنان نسل گذشته پرسپولیس در کلکسیون شخصی فرد باشه و گرد و خاک بخوره!جای این جامها در ویترین افتخارات ارتش سرخ آریایی ست بدون شک.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی