هدایت‌الله ممبینی: هیچ جای دنیا هیئت رئیسه دنبال مربی نمی‌گردد
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

عضو هیات رئیسه فدراسیون فوتبال گفت: اگر کسی حتی یک دلار در قرارداد اهمال کرده باید ۱۰ دلار از وی بگیرند.

خبرورزشی/ مدیریت فوتبال؛ هدایت الله ممبینی درباره ثبت نام خود برای عضویت در هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال اظهار داشت: تصمیم گرفتم برای این دوره در پست کارشناسی هیئت رئیسه ثبت نام کنم.

وی درباره اینکه آیا از تیم خاصی در این انتخابات حمایت می‌کند، توضیح داد: ما از فوتبال حمایت می‌کنیم.

عضو فعلی هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال درباره اینکه به نظر می‌رسد تمام امضاءکنندگان قرارداد ویلموتس قرار است در انتخابات فدراسیون ثبت‌نام کنند، توضیح داد: فکر نمی کنم مشکلی باشد. این قرارداد بسته شد و اکنون هم طبق قوانین فیفا باید جریمه‌اش پرداخت شود. اهالی رسانه به عنوان یک فوتبالی همیشه باید از فوتبال حمایت کرده و ببینند کشورهای دیگر برای حمایت از فوتبال‌شان چه هزینه هایی انجام می‌دهند.

ممبینی تصریح کرد: خیلی از کشورها با مبلغی بالاتر از هشت میلیون یورو با مربیان خود قرارداد می‌بندند و اکنون مربی ۵۰ میلیون یورویی هم در دنیا داریم. همه می‌دانند این قرارداد در بلژیک بسته شد و اعضای هیئت رئیسه هشت روز پس از انعقاد قرارداد آن را دیدیم. اگر اهمالی شده باشد، قانون کشور تشخیص می‌دهد. اگر کسی حتی یک دلار اهمال کرده باید ۱۰ دلار از وی بگیرند.

وی درباره اینکه مطلع شدن اعضای هیئت رئیسه از انعقاد قرارداد هشت روز پس از این امر وعی تخلف محسوب می شود، توضیح داد: هیچ جای دنیا هیئت رئیسه دنبال مربی نمی‌گردد بلکه طبق قوانین و اساسنامه فدراسیون فوتبال، امضای رئیس پای قرارداد معتبر است. 

عضو هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال درباره آخرین وضعیت طلب شرکت شستا گفت: در همه جای دنیا از کشورهای اطراف ایران تا کشورهای پیشرفته دولت به فوتبال کمک می‌کند اما اینکه یک فدراسیون برای جا به جایی پول از یک شرکت دولتی کمک بگیرد و این امر تا این اندازه سر وصدا درست کند، جایز نیست. فرقی ندارد رئیس فدراسیون چه کسی باشد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی