نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟
ادموند اختر: هوادار ۶ ماه با نتیجه دربی زندگی می‌کند
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

پیشکسوت باشگاه استقلال به خبرورزشی گفت: اگر موفقیتی برای رشید مظاهری ایجاد شده به خاطر موفقیت تیمی بوده است. شک نداشته باشید که مدافعان هم در این زمینه خیلی کمک حال او بوده‌اند.

خبرورزشی/ لیگ برتر ایران؛ ادموند اختر که سابقه گلزنی به پرسپولیس در دربی را دارد، درباره این بازی و حساسیت‌های ویژه‌اش با ما همکلام شد.

اوضاع استقلال برای ورود به دربی را چطور ارزیابی می‌کنید؟
استقلال در سال‌های اخیر هرگز جایگاهی که تا اینجای فصل در جدول دارد را نداشت. این در حالی است که محمود فکری برخلاف مربیان فصول پیشین استقلال خیلی دیر به تیم اضافه شد و البته تیمش را هم خودش نبست. چه بسا اگر می‌خواست یارگیری کند شاید نیمی از این نفرات را هم به خدمت نمی‌گرفت. البته این به معنی بدی بازیکنان تازه‌وارد استقلال نیست ولی قطعاً بر حسب سیاستگذاری‌های او نبوده است.

دربی را چطور پیش‌بینی می‌کنید؟
بازی‌های استقلال و پرسپولیس همیشه با مسابقات دیگر لیگ تفاوت دارد. اصلاً ربطی به جایگاه صدر و ته‌جدولی دو تیم ندارد و هر چه هست روحیه و تمرکز بازیکنان است. زمانی ما تیم فوق‌العاده‌ای داشتیم و همه می‌گفتند راحت پرسپولیس را می‌بریم ولی در طول بازی گل خوردیم و به سختی توانستیم بازی را به تساوی بکشانیم. روزی هم بود که همه می‌گفتند استقلال راحت ۴، ۵ گل از پرسپولیس می‌خورد ولی ما رفتیم و برنده شدیم. نتیجه این بازی به مدیریت کادر فنی ربط دارد. دربی بازی حوادث و اتفاقات است و هر تیمی از موقعیت‌هایش بهتر استفاده کند برنده است.

تأثیر نتیجه دربی روی ادامه راه چیست؟
این بازی روی همه چیز تیم و باشگاه تأثیر می‌گذارد. من آرزو می‌کنم استقلال در دربی برنده شود چون برد در این بازی خیلی از فشارها را از روی کادر فنی و تیم برمی‌دارد و حتی مدیریت باشگاه هم راحت‌تر کارش را پیش می‌برد. کلاً وضعیت همه را عوض می‌کند.

خط حمله استقلال با گلزنی در دیدار با آلومینیوم وضعیت بهتری پیدا کرد.
هر سه بازیکن استقلال تأثیرگذارند. شاید مهم‌ترین توجه کادر فنی روی دیاباته بود که فصل قبل بار اصلی خط حمله را به دوش کشید ولی در نبودش به علت مصدومیت‌های مداوم حالا خط حمله استقلال تاحدی ضعیف عمل کرده. با این همه هنوز هم بعید می‌دانم فکری از دیاباته در دربی استفاده کند ولی در مجموع باید این را بدانیم که غیبت ۹ هفته‌ای دیاباته در ترکیب اصلی او را از شرایط بازی دور نگه داشته است.

اهمیت پیروزی در دربی چقدر است؟
نتیجه این دربی بیش از همه برای هواداران اهمیت دارد. شاید آن‌قدر که هواداران به نتیجه این بازی دلخوش هستند بازیکنان تیم ۱۰ درصدش را هم اهمیت ندهند. چون هوادار تا شش ماه با نتیجه این دیدار زندگی می‌کند چه برد و چه باخت پس بهتر است که برای برد بجنگند.

وضعیت رشید مظاهری و خط دفاع استقلال چطور است؟
اگر موفقیتی برای رشید مظاهری ایجاد شده به خاطر موفقیت تیمی بوده است. شک نداشته باشید که مدافعان هم در این زمینه خیلی کمک حال او بوده‌اند. امیدوارم دربی روز خوب مظاهری باشد و نتیجه به پیروزی استقلال بینجامد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • آنالیزور DE ۰۱:۳۲ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۲
    لنگیا واسه دو/۲ دقیقه قهرمانی تو آسیا این همه سال صبر کردن و هزار و یک دوز و کلک سوار کردن و آخرش هیچی نشدن بجز تحقیر و تمسخر پیش یه ملت ، حالا هم که همه رفتن تو لاک و افسردگی گرفتن

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی