نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟
سهمیه جایگاه کم شد، صدای استقلالی‌ها درآمد!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

مسئولان استقلال معتقدند شرایط میزبانی باید به طور کامل رعایت شود و نباید صندلی جایگاه متعلق به استقلال در اختیار پرسپولیس قرار می‌گرفت.

خبرورزشی/ لیگ برتر ایران؛ در آستانه جدال حساس مقابل پرسپولیس، میان برخی از مدیران باشگاه استقلال و مسئولان در فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ اختلاف نظر ایجاد شد. براساس برنامه قبلی قرار بود با توجه به اینکه مسابقات بدون تماشاگر برگزار می‌شود و فاصله گذاری اجتماعی باید حتماً در جایگاه ویژه نیز رعایت شود، کلاً ۱۰ صندلی به مدیران دو باشگاه در این قسمت ورزشگاه اختصاص پیدا می‌کند که از این میان، ۶ صندلی متعلق به استقلال (تحت عنوان میزبان بازی) بود و پرسپولیس نیز ۴ صندلی در اختیار می‌گرفت ولی از قرار معلوم، همه چیز تقسیم شده و مقرر شد سهم هر کدام از دوباشگاه در جایگاه ویژه، پنج صندلی باشد! این مسئله صدای اعتراض استقلالی‌ها را به آسمان فرستاد.

چرا صندلی ما را به پرسپولیسی‌ها دادید؟
مسئولان استقلال به شدت نسبت به این تصمیم فدراسیون واکنش نشان داده و معترض بودند.آنها تأکید داشتند وضعیت میزبانی باید به طور کامل رعایت شود و تحت هیچ شرایطی نباید صندلی متعلق به استقلال در اختیار پرسپولیس قرار می‌گرفت چون حالا باید یکی از مدیران ارشد خود را در نهایت شرمندگی از حضور در ورزشگاه آزادی محروم کنند و چنین گزینشی کار دشواری محسوب می‌شود. استقلالی‌ها از این ناراحت بودند که چنین تصمیمی دقیقاً در آستانه مسابقه اتخاذ شده و برنامه‌ریزی آنها را برهم می‌زند.

اسپانسر بدون جایگاه 
نکته دیگری که استقلالی‌ها روی آن تأکید داشتند، عدم اختصاص چند صندلی به اسپانسر باشگاه خود بود. آنها با اشاره به اینکه می‌شد در ورزشگاه آزادی چند صندلی را به حامیان مالی هر دو باشگاه اختصاص داد تا مدیران خود را بیاورند، با اعتراض به مدیران فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ می‌گفتند: خود شما مرتب حرف از آوردن سرمایه بخش خصوصی به فوتبال می‌زنید ولی وقتی این افراد می‌آیند، رفتارهایی را می‌بینند که دلسرد می‌شوند. به راحتی می‌شد چند صندلی به اسپانسرهای استقلال و پرسپولیس اختصاص داد ولی چنین کاری نکردید. به‌عبارت‌دیگر، حامیان مالی خرج تیم را می‌دهند اما در مسابقات حساس حتی حق ورود به ورزشگاه را ندارند!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۷
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • حمید علوی CA ۰۲:۴۸ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۲
    علیرغم همه اینا بازم دربی واس ماس. تمام. اصن تمام صندلیا واسه پرسپولیسیا.
    • کاج دوچرخه سوار وطن فروش IR ۰۸:۴۰ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۲
      همه چی باس شماست بابا مسعود و کمیته انضباطی و استیناف و داوران و سازمان بازرسی و مجلس و بانک مرکزی و سهیل مهدی و... نگران نباشید
    • علی غریبی IR ۱۰:۲۵ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۲
      در دربی تهران هیچ وقت حق میزبانی رعایت نشده مگه هر وقت تیم شما میزبان پرسپولیس بوده تماشاگران بیشتری داشته مثلا ٩٠تا سلام شما ١٠هزارتا پرسپولیس؟؟ وقتی همیشه ب تعداد مساوی طرفدار وتماشاگر میگذاشتن بیان ورزشگاه یعنی اینکه همه چی مساوی تقسیم میشه پس دلیلی برای هوچی‌گری نمی بینم که شما داد و بیداد راه انداختین اصولا استقلالی‌ها تا میزبان خودشون میشن ادعای حق وحقوق میزبانی میکنن ولی وقتی هم پرسپولیس میزبانه انتظار دارن همه چی مساوی باشه، رندی میخواین بکنین مثلا!؟
  • الدوچرخه چی IR ۰۳:۲۲ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۲
    خب اینم یه توجیه خوب برای باخت خفتبار کیسه!حالا بعد از باخت میگن یه صندلی به ما ندادند روحیه مون رو با برنامه ریزی از قبل خراب کردند وما رو بازوندند وقهر میکنند !بعدشم تا چند سال فدراسیون واپارتمان داوری باید براشون پنالتی نشده بگیره تا ازکول وزیر پایین بیان!این منطق و مکتب کیسه جماعته!!!
    • کیسه صفرا CH ۰۶:۴۰ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۲
      این یک صندلی معمولی نیست عامو!همون صندلی معروفه که استرا کوبید تو مغز مترجم.شما نمیدونی یه چی میگی
    • محسن IR ۰۹:۰۶ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۲
      تو راست میگی!!!
  • ناشناس IR ۰۸:۵۹ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۲
    مسخره تر از کیسه کش ها شمایید که هر حرف مسخره ای می کنید خبر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی