نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟
سه‌شنبه ۲۳ دی ۱۳۹۹ - ۰۴:۳۲
۰ |
۰
سمیه یزدانی: از برگزاری اردو خوشحالم 
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

رکابزن ملی‌پوش دوچرخه سواری به خبرورزشی گفت: من برای قهرمانی جاده خیلی تلاش کردم و لغو آن تأثیر زیادی در روحیه‌ام گذاشت اما چه می‌شود کرد؟!

خبرورزشیدوچرخه‌سواری؛ سمیه یزدانی، رکابزن ملی‌پوش از شروع اردوی بانوان خوشحال است. او که از امروز به اردوی تیم ملی می‌رود، می‌گوید: «حس خوبی است که بعد از چندین ماه دوری، دوباره کنار هم‌تیمی‌هایم تمرین می‌کنم، تمرین گروهی همیشه بهتر از تمرین انفرادی جواب می‌دهد و خیلی خوشحالم که دوباره قرار است این حس را کنار رکابزنان دیگر تجربه کنم. این مدت تنهایی تمرین می‌کردم و نگذاشتم تا کرونا باعث افتم شود اما تمرین گروهی، چیز دیگری است. ما همه تست کرونا دادیم و قرار است ۱۰ روز در کمپ تیم‌های ملی قرنطینه باشیم تا هیچ خطری تهدیدمان نکند.»
لغو مسابقات جهانی جاده کمی در روحیه یزدانی تأثیر گذاشت: «شما اگر کل سال برای یک مسابقه تلاش کنید و آن مسابقه لغو شود، روحیه‌تان را از دست می‌دهید، من برای قهرمانی جاده خیلی تلاش کردم و لغو آن تأثیر زیادی در روحیه‌ام گذاشت اما چه می‌شود کرد؟!»

رکابزن ملی‌پوش حالا برای مسابقات قهرمانی آسیا آماده می‌شود: «امارات میزبان مسابقات قهرمانی آسیا ۲۰۲۱ است اما هنوز برگزاری این مسابقات قطعی نیست، با این حال ما تمرینات‌مان را انجام می‌دهیم تا برای رقابت با رکابزنان آسیا آماده شویم، امیدوارم بدون هیچ مشکلی مسابقات برگزار شود و ما بتوانیم برای ایران افتخارآفرینی کنیم، نمی‌توان پیش‌بینی کرد که در این رقابت‌ها مدال می‌آوریم یا نه اما همه تلاش‌مان را می‌کنیم.»

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی