نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟
بایرن مونیخ صدرنشین رده‌بندی باشگاه‌هی یوفا؛ بارسلونا و یوونتوس در رده‌های دوم و سوم
منبع: تسنیم
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

اتحادیه فوتبال اروپا رده‌بندی جدید تیم‌های باشگاهی در قاره سبز را اعلام کرد که در این رده‌بندی قهرمان فصل گذشته لیگ قهرمانان صدرنشین است.

خبرورزشی/ لیگ قهرمانان اروپا؛ در جدیدترین رده‌بندی باشگاهی اتحادیه فوتبال اروپا (یوفا) که بر اساس عملکرد تیم‌های باشگاهی قاره سبز در لیگ قهرمانان یا لیگ اروپا طی بازه زمانی پنج ساله (از فصل ۱۷-۲۰۱۶ تا ۲۱-۲۰۲۰) در نظر گرفته شده است، تیم فوتبال بایرن مونیخ آلمان قهرمان فصل گذشته رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا با ۱۲۷ امتیاز همچنان صدرنشین است.

در جایگاه دوم تیم فوتبال بارسلونا قرار دارد که ۱۲۱ امتیازی است و پس از این تیم هم یوونتوس ایتالیا با ۱۱۸ امتیاز جایگاه سوم را به خود اختصاص داده است.

با حضور تیم‌های رئال مادرید (۱۱۷)، اتلتیکومادرید (۱۱۵)، منچسترسیتی (۱۱۰)، پاری‌سن‌ژرمن (۱۰۶)، سویا (۹۷)، منچستریونایتد (۹۷) و لیورپول (۹۶) رده‌بندی ۱۰ تیم برتر یوفا کامل می‌شود.

در همین حال در رده‌بندی یوفا از لیگ‌های برتر اروپا براساس عملکردشان در پنج سال اخیر رقابت‌های اروپایی شامل لیگ قهرمانان و لیگ اروپا، لالیگای اسپانیا با ۹۲.۲۸۳ امتیاز صدرنشین است، لیگ برتر انگلیس با ۹۰.۷۱۲ امتیاز در رده دوم قرار دارد، سری A ایتالیا با ۷۲.۲۹۵ امتیاز سوم است، بوندس‌لیگای آلمان با ۷۱.۸۵۶ امتیاز در جایگاه چهارم قرار دارد و لوشامپیونه فرانسه نیز با ۵۴.۹۱۵ امتیاز پنجمین لیگ است. لیگ‌های پرتغال، روسیه، هلند،‌ بلژیک و اتریش هم به ترتیب در رده‌های ششم تا دهم قرار دارند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی