نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
علی پروین: استقلال فقط ۱۰ دقیقه فوتبال بازی کرد!
منبع: ایرنا
زمان مطالعه: ۳ دقیقه

عل پروین اسطوره تیم پرسپولیس از عملکرد سرخ‌پوشان در دربی و یحیی گل‌محمدی سرمربی این تیم تمجید کرد.

خبرورزشی/ لیگ برتر ایران؛ علی پروین با امیدواری از عملکرد پرسپولیس در بازی با استقلال حرف زد، او اعتقاد دارد با نمایشی که قرمزپوشان برابر آبی‌پوشان تهرانی به نمایش گذاشتند به طور حتم قهرمان لیگ بیستم خواهند شد.

تساوی در دربی بزرگ پایتخت، نظر علی ‌آقا پروین در این باره چیست؟
من از تماشای پرسپولیس در این مسابقه کیف کردم. بدون اغراق می‌گویم پرسپولیس شایسته و استحقاق پیروزی و ۳ امتیاز کامل این مسابقه را داشت اما فوتبال روز بی‌رحم‌ خود را به قرمزپوشان تهرانی نشان داد و موقعیت‌های آنها تبدیل به گل نشد تا به جای برد به تساوی‌ برسند.

خیلی زود دروازه این تیم باز شد؟
پرسپولیس در همان دقیقه اول بازی غافلگیر شد، روی یک توپ که موقعیت چندانی نداشت و می‌شد به راحتی آن را از دست داد مهاجم استقلال (ارسلان مطهری) صاحب توپ شد و با ضربه‌ای محکم گلزنی کرد.

بعد از این گل فکرش را م ی‌کردید پرسپولیس جریان بازی را در اختیار بگیرد؟
این گل زود هنگام شوک بزرگی را به پرسپولیس وارد کرد و آنها توپ و میدان را در اختیار گرفتند، در همان نیمه اول آنها اجازه هیچ کاری به استقلال ندادند، در وقت دوم از همان زمانی که سوت بازی از سوی داور زده شد میل به باز کردن دروازه استقلال از سوی پرسپولیسی‌ها دیده می‌شد و مهدی عبدی با حرکتی تماشایی در بین دو مدافع آبی گل زد.

بعد ‌از این گل پرسپولیس چند بار دیگر تا آستانه گلزنی پیش رفت اما این اتفاق رخ نداد.
پرسپولیس خیلی بدشانس بود و گرنه بعد از زدن گل اول می‌توانست تعداد گل‌های خود را افزایش دهد، این موقعیت‌های صد در صد گل بود.

چرا این موقعیت ‌ها تبدیل به گل نشد تا برد پرسپولیس تضمین شود؟
اگر بازیکنان پرسپولیس در زدن ضربات آخر دقت لازم را می ‌کردند و بهتر به توپ ضربه می‌زدند می ‌توانستند حتی گل‌ های دوم، سوم و حتی چهارم را به ثمر برسانند. البته بدشانس نیز بودند که این اتفاق شکل گرفت.

استقلال را چطور دیدید؟
استقلال بعد از اینکه گل زد عقب نشست و به دفاع روی آورد، برای استقلال احترام زیادی قائل هستم اما در دربی این تیم ۱۰ دقیقه فوتبال بازی کرد و بقیه جریان مسابقه دست شاگردان یحیی‌ گل‌محمدی بود.

از این نتیجه خیلی ناراحت هستید؟
حیف شد که پرسپولیس با تساوی دربی را به پایان رساند، ۸۰ دقیقه حاکم توپ و میدان بودند و من از نمایش این تیم لذت بردم. فقط افسوس این را می‌خورم که احمد نوراللهی اگر آن موقعیت عالی را که به دست آورد تبدیل به گل می‌کرد دیگر برد قرمزپوشان حتمی شده بود و آنها الان به جای یک امتیاز سه امتیاز داشتند.

این پرسپولیس می ‌تواند در ادامه راه به موفقیت برسد؟
حتما این اتفاق رخ خواهد داد و با نمایشی که به اجرا گذاشتند نه تنها من بلکه همه هواداران پرسپولیس به قهرمانی این تیم در لیگ بیستم امیدوارتر شدند. به طور حتم اگر تیم ‌گل‌محمدی در تمام مسابقات این چنین پر قدرت ظاهر شود به راحتی آب خوردن برای پنجمین سال پیاپی جام را به دست می‌آورد.

 گل‌محمدی در این مسابقه فقط یک تعویض انجام داد؟
به هر حال بر اساس شرایط و مسابقه او تصمیم گرفت فقط یک تعویض انجام دهد و به نظر من تصمیم درستی گرفت. چون بازیکنان پرسپولیس وظایف خود را به بهترین شکل ممکن انجام دادند و کادر فنی پرسپولیس تصمیم گرفت فقط یک تغییر در ترکیب تیم داشته باشد.

اگر تعویض‌های بیشتری انجام می‌ داد بهتر نبود؟
نمی‌توان و نباید به تصمیم یحیی‌ گل‌محمدی خرده گرفت. من یک پرسش دارم که وقتی تیم عملکرد خوبی دارد چرا باید تغییری صورت بگیرد. آرمان رمضانی نیز در آن شرایط به زمین رفت تا روی سر مهاجمان حریف ضربه سر بزند و آنها را نگه دارد.

از دربی بگذریم. در انتخابات فدراسیون فوتبال از علی کریمی حمایت کردید؟
بله، کار اشتباهی انجام دادم؟

او می‌تواند در سمت رییس فدراسیون فوتبال موفق شود؟
علی کریمی بهترین بازیکن ایران و آسیا بوده است، در اروپا همه او را می‌شناسند. این شخص که عمر خود را در فوتبال پشت سر گذاشته و محبوبیت فراوانی دارد می‌تواند به رشد و بهتر شدن شرایط فوتبال کمک کند. اصلا یک چیزی...

چه چیزی؟
علی کریمی از این نفرات که در راس کار هستند بدتر که نیست، اجازه بدهیم امثال علی کریمی بیایند و در این فوتبال حضور داشته باشند. حداقل می ‌گوییم یک فوتبالی آمده است.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۳۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • شمسعلی IR ۱۰:۳۸ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۳
    شانس اوردید پس همش ده دقیقه بازی کردیم که دو تا زدیم در ضمن وقت دیقه یک گل می خوردید توقع دارید حمله کنیم یارو گفت سلام گل
    • احسان IR ۱۲:۰۳ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۳
      شمسی تو اگه هوادار فوتبال بودی یه چند وقت سکوت میکردی چون تیمت جای هیچ دفاعی نداره با اون فوتبالی که بازی میکنه پرسپولیس یه تیم نصفه هستش با این همه بازیکن شانس اوردید نباختید
    • جک تری دی IR ۱۲:۲۴ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۳
      بعد ازاینکه یک یک شد باز چرا تو قفس بودید چرا دویک شد باز ما میتونستیم کل سوم و چهارم هم بزنیم برید خجالت بکشید
    • رضایی IR ۱۲:۴۹ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۳
      من واقعا ناراحتم اما خسته نباشید میگم به بازیکنان پرسپولیس که واقعا با تعصب و غیرت برای پرسپولیس بازی میکنن ما میتونستیم بازی را ببریم با همین وضعتی که داشتیم ما واقعا از لحاظ نفری مشکل داریم اما بهونه نمیگیریم و تلاش میکنیم اگر دیروز تو ضربات اخر تمرکز و دقت کرده بودیم راحت با ۴ گل میتونستیم تیم پر مهره استقلال را شکست بدیم به تیم استقلال و هوادارانش هم تبریک میگم بابت مساوی از پرسپولیس نصف نیمه مساوی گرفتن هم مثل برد هستش
    • اس اس IR ۱۸:۲۶ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۳
      پرسپولیس مدت بیست و هفت دقیقه یک گل از استقلال جلو بود از دیشب تا حالا خودشون رو برای این بیست و هفت دقیقه ای که جلو افتاده بود کشتن یه وقت بد نباشه براتون آخه قبلاهم یه دقیقه قهرمان آسیا شده بودن اینم بذارین تو آمار
    • 4444 IR ۱۹:۱۷ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۳
      احسان و جک تریدی داور اگه اون پنالتی رو میگرفت کلا متلاشی میشدین شما
    • لنگی ها مافیای فوتبال ایران IR ۱۹:۵۶ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۳
      آقای علی پروین شما چطور این حرفا رو می زنی. اگه پنالتی دقیقه 10 استقلال گرفته می شد استقلال 2 بر صفر جلو می افتاد و کلا شیرازه پرسپولیس از هم می پاشید و این استقلال بود که می تونست حتی با گل های بیشتری پرسپولیس رو شکست بده اما داور مسابقه خطای هند واضح امیری رو نگرفت. قشنگ مشخصه وحید امیری مثل بازیکنان راگبی خم شده رو به روی توپ و دستش رو هم باز تر از بدنش قرار داده تا مسیر توپ رو کامل با بدن و دستهاش ببنده. استفاده از دست های امیری برای پوشش دادن و نگذاشتن رد شدن توپ برای همه مردم کاملا مشخصه. این توپ کاملا پنالتی بود. داور مسابقه با نگرفتن این پنالتی و اخطار ندادن به سید جلال حسینی مسبب اتفاقات نیمه دوم شد و به جای اینکه در نیمه اول شیرازه پرسپولیس از هم پاشیده بشه باعث شد در نیمه دوم شیرازه استقلال از هم پاشیده بشه. خدا رو شکر می کنم که گل دقیقه 92 قایدی باعث شد که مهندسین لیگ برتر مثل همیشه نتونن با داوری 3 امتیاز کسب کنند. پس آقای پروین اگه استقلال 2 بر صفر جلو می افتاد می دیدی که استقلال چطور فوتبال بازی می کرد.
    • لنگی ها مافیای فوتبال ایران IR ۱۹:۵۸ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۳
      آرش برهانی درست اشاره کرد همون طور که صحنه آفساید دیاباته کاملا واضح بود و بچه 10 ساله هم این آفساید رو تشخیص می داد و نیازی به کارشناس داوری نداشت پنالتی دقیقه 10 استقلال هم نیازی به کارشناسی داوران مزد بگیر فدراسیون و بله قربان گوی وزیر نداشت. همه دیدین که پنالتی مسلم استقلال گرفته نشد و حق استقلال رو در این بازی پاسمال کردند و 3 امتیاز رو از چنگ استقلال در آوردند.
    • لنگی ها مافیای فوتبال ایران IR ۲۰:۰۱ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۳
      آقای علی پروین اگه استقلال 10 دقیقه فوتبال بازی کرد پرسپولیس هم همون 10 دقیقه رو بازی کرد. نیمه اول که پرسپولیس حرفی برای گفتن نداشت و نیمه دوم هم پرسپولیس 10 دقیقه فوتبال بازی کرد و روی اشتباهات مدافعین استقلال چند موقعیت گیرشان آمد که یکی را گل کردند. بقیه بازی در نیمه دوم باز هم پرسپولیس حرفی برای گفتن نداشت. شاید شما اون 10 دقیقه فوتبال پرسپولیس رو 80 دقیقه تصور کردی که کاملا اشتباه است
    • لنگی ها مافیای فوتبال ایران IR ۲۰:۰۵ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۳
      همه دقت کنند گل عبدی به استقلال خطا بود چون عبدی با دو دست دو بازیکن استقلال رو هل داد و از جریان مسابقه خارج کرد و این گل کاملا مردود بود. وقتی بازیکنان استقلال با مهدی عبدی با سرعت در حال تعقیب توپ بودن عبدی یک سر توپ زد و در ادامه یک هل کوچک عبدی به دو بازیکن استقلال کافی بود که دو بازیکن استقلال با سرعتی که داشتند کاملا از توپ جدا بشن و عبدی به راحتی دروازه استقلال رو باز کنه. دیروز و در بازی استقلال و پرسپولیس روز شکست داوری بود. روز مهندسی نتیجه بازی بود هم پنالتی استقلال گرفته نشد هم سید جلال کارت زرد نگرفت و هم گل اول پرسپلیس مردود بود و با این کار داور شیرازه استقلال از هم پاشونده شد. ولی خدا نذاشت که مهندسین لیگ برتر به هدفشون برسند و دقیقه 92 با گلزنی مهدی قایدی روسیاهی به ذغال ها موند
    • لنگی ها مافیای فوتبال ایران IR ۲۰:۰۹ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۳
      لطفا همه دقت کنند که پرسپولیس قبل دربی دیروز 2 بازی کمتر از استقلال انجام داده بود و از نظر بدنی آمادگی بیشتری داشت و با این حال کمک های داور هم در نتیجه گیری پرسپولیس و کسب یک امتیاز برای این تیم موثر بودند. اگه تعداد بازی های پرسپولیس هم به اندازه استقلال رسیده بود پرسپولیس با ضعف بدنی بیشتر و محروم و مصذوم به این بازی می رسید. آمادگی بیشتر پرسپولیس به خاطر 2 بازی عقب افتادش بود.
    • نوید IR ۲۰:۱۴ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۳
      همچنان علی کریمی در مقابل تضییع شدن حق استقلال در دربی سکوت کرده و درباره پنالتی دقیقه 10 استقلال سکوت مطلق کرده. کسی که ادعا می کنه دنبال عدالته باز هم برای تیم محبوش سکوت کرده و بعد از انتخاب مهدوی کیای پرسپولیسی ادعای رنگی نبودن داره
  • محمدم IR ۱۰:۴۰ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۳
    این چه حرفیه سلطان؟؟!!!....کیسه باید با اختلاف مارو میبرد..خخخخخخخخخخخ...کیسه است دیگر..نرود میخ آهنی در سنگ
    • 4444 IR ۱۹:۱۹ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۳
      سلطان لنگی تو هستی تو هستی بقول سلطان لنگ استقلال فقط ده دقیقه بازی کرد اگه داور میخواست اون پنالتی رو بگیره دیگه فکر نکن از اون یحیی چیزی باقی میموند
  • لنگیون IR ۱۰:۴۹ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۳
    چ تیم حقیریه این لنگ که ما فقط با ۱۰دقیقه بازی کردن ۲تا بهش زدیم
  • شکارچی تاریکی IR ۱۰:۵۵ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۳
    واقعا نمیفهمم چرا فکری میلیچ با این کیفیت و تجربه رو بازی نمیده بعد نادری بنده خدا سه هفته ست بازی نکرده رو میاره !!!! یا هافبک خوب و تکنیکی مثل شجاعیان رو فیکس نمیکنه و دقیقه ۸۰ آوردش داخل.... اسمائیلی هم چند وقته خوب بازی میکنه و دیروز به قائدی پاس گل داد... واقعا تنها بازیکن خوبمون دیروز مسعود ریگی و موسوی بودن... بعد جالبه فکری موسوی رو کشید بیرون!! تا وریا هم نیمه دوم از کار بیفته..! البته مظاهری هم خداییش اصلا مقصر نبود و افتضاحات غلامی و حتی یه جاهایی مرادمند باعث میشد استقلال انقد موقیت بده.. استرا میگفت غلامی اگه سوتی بده کل تیم باید جمعش کنن و مثل همیشه درست گفته بود،،،، قائدی منهای گلش در بقیه دقایق متوسط بود و کیفیت همیشه رو نداشت.. شیخ افتضاح.. ارسلان بد نبود ولی نیمه دوم کاری نکرد.. مهدی پور هم پاس های دقیقی نمیداد.. بابک مرادی هم وقتشه امتحانش کنه... ولی اول و آخر میگم فکری یه دستیار با دانش میخاد نه یه حرف گوشکن!!! بهترین گزینه فریدون زندی باسابقه کار در اروپاست___اگه هم نشد مجتبی جباری خیلی میتونه کمک حال استقلال باشه چون هم محبوبه و هم حرفه ای
  • تیم مظلوم لنگ IR ۱۰:۵۶ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۳
    دو دقیقه بازی بیشتر طول میکشید استقلال سومی رو زده بود
    • مسعود IR ۱۳:۰۶ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۳
      خخخخ باشه لات کوچه خلوت عمویی بهتر نیست سکوت کنی و حرفای خنده دار نزنی هوادار عاقل استقلال بازی دیروز را ببین چند وقت سکوت میکنه
  • کانتونا IR ۱۱:۰۴ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۳
    دورانت تموم شده خیلی تلاش میکنی تو مدار باشی
    • ناصر IR ۱۱:۳۴ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۴
      معلومه که یا باید خیلی جوان باشی یا خیلی خیلی مسن انسانهای متمدن باید حرمت انسانهای بزرگ را داشته باشند نمیدانم شاید وضعییت طوری شده که با شما شده.؟
  • 6 IR ۱۲:۰۶ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۳
    اما قد 90 دقيق روداري ميكنند. داشت حماسه 4-2 زنده ميشد كه نتونستيم كيسه فقط ايرين پلاست...
  • صامت US ۱۲:۲۱ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۳
    پروین قشنگ کیسه کش شده ها .کدام ده دقیقه آقای پروین؟90دقسقه توقوطی بودند وفقط بااتفاقات فوتبال مساوی گرفتند
  • کیسه 6+6 IR ۱۲:۲۶ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۳
    اگه احمد نور دقت داشت حماسه سومین شیش تایی هم در تاریخ درخشان کیسه شک میگرفت.
  • با اطلاع IR ۱۳:۰۳ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۳
    ملیچ دوپینگ کرده دارن با کمک فدراسیون و کمیته ضد دوپینگ قراردادش را فسخ میکنن تا دامن استقلال را نگیره تبعات مثبت شدن تست دوپینگش حالا اگه خیلی مایل هستید میتونید سر صدا کنید تا تیمتون نتونه فسخ کنه اینجوری هم پول میلیچ را کامل باید بدید هم طبق قانون نمیتونید از لیست خارجش کنید و مهمتر از همه خود ملیچ هستش که اعتراف میکنه که بهش گفتن دارو تقویتی هستش بخور و دوباره این احتمال را میدن بعد از حرفای ملیچ که حتما دسته جمعی تقویتی مصرف میکنن بازیکنان استقلال
    • 4444 IR ۱۹:۲۲ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۳
      مثل جلال که زمان برانکو تو عرض یک ماه ماسمالی شد رفت
  • شمسعلی. US ۱۳:۱۵ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۳
    استقلال نیمه دوم بازی بد جور تحقیر شد آخه به خیال خام خودشان آمده بودند ببرند خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخهه
  • جهانبین IR ۱۴:۲۴ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۳
    باید اشتباهات گل محمدی را گفت ایشان مربی خوبی هستند ولی از تعویض بیزار است اگر از دقیقه 90 سه بار دست به تعویض میزد بازی را از تک و تا می انداخت و برنده بود
  • :) IR ۱۶:۲۳ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۳
    من با صحبت اقای پروین موافقم، استقلال از نظر نفرات و مهره خیلی سرتر از پرسپولیس هسش امسال، یعنی با تعویضاش نشون داد یک تیم کامل هم روی نیمکت داره، انقدر که بازیکن داره تازه بازم جای تعویض داشتش که هم مهجام هم هافبک و دفاع خوب داخل بازی بیاره! اما از اول لیگ تیم اصلا تاکتیکی نداره و داره اله بختکی جلو میره!! اقای فکری شخصیت شمارو اینجوری نمیدونستم شما اصلا ادم محترمی نیستید و این باعث شرمندگی من طرفدار هسش اینو توی مصاحبه و برخورد شما کاملا حس کردم.... امیدوارم زودتر از استقلال بری و جای شما کسی بیاد که شخصیت تیم رو حفظ کنه و این مهم تر از امتیاز هست! چه بلایی سر دیاباته و میلیچ اوردی با خط هافبک استقلال چیکار کردی واقعا!
  • ستارگان سرخ ایران وآسیا IR ۱۷:۱۲ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۳
    اقای علی پروین درسته شما برای ما هوادار اسطوره هستین ولی باشگاه از همه ی نامها بالاتره شما از چی یحیی دفاع میکنید از باختش در فینال اسیا .یا چهار تا تساوی داخلی از چیش دفاع میکنید .خواهشن بذارید هییت مدیره کارشو بونه .یحیی دیگه تو تیم جواب نمیده وسلام
    • وحید IR ۱۸:۰۹ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۳
      مرد نازنین چرا حرف الکی میزنی و پرسپولیسی رو میبری تو حاشیه ده نفر ساده حرفای تو رو باور میکنن دو دستگی پیش میاد، با این مشکلات و کمبود بازیکن و...،یحیی دیگر باید چیکار میکرده انصاف داشته باش کلاس بازی پرسپولیس عالی هست، نتیجه برد گرفتن هم درست میشه، اگه یه سریا بذار ن و پرسپولیس رو نزنن، و هوادار هم تیم رو تو حاشیه نبره درست میشه، خواهشا یک دل و یک رنگ حمایت و حمایت، اگه واقعا پرسپولیس رو دوست دارین
  • هانا IR ۱۷:۲۴ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۳
    لنگی بیچاه شما با همین خودخواهی و خود تعریفی و خودشیفتگی و خودنماییه یه عده رو ترسوندید و امتیاز گرفتین این خود شیفتگی و بزرکنمای و تحقیر رقباء شده جز فرهنگ لنگییا بخدا شما اگه کمک حکومت نباشه هیچی نیستین تیم که دقیقه ۶۷ گل بخوره خنده داره که حرف از عظمت بزنه لطفا فرافگنی نکنید
  • shahin IR ۲۲:۵۳ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۳
    اصلا فرض کنیم پرسپولیسیا راست میگن اصلا اقا استقلا ده دقیقه نه اصلا فوتبال بازی نکرد چه جوری دو تا گل زد؟؟ انشا الله که گلها مشکلی نداشت...بابا اولسان هیوندی هم ده دقیقه بازی کرد شما رو برد استقلا اصلا صفر ذقیقه هم بازی نکرد ازتون مساوی گرفت اه یه تیم جلوتون فوتبال بازی کنه چی میشه...برید خدارو شکر کنید تمیها نمیتونن جلوتون بازی کنن وضعیفن اگه قوی باشن وفوتبال بازی کنن چی میشه....دوره این حرفا دیگه تموم شده تو فوتبال امروز دنیا هر جا که باشه این حرفها شبیه جوک هست...

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی