نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
عکس| روزی که مدیرعامل استقلال رشت به رئیس فدراسیون فوتبال حمله کرد
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

در جلسه جنجالی مجمع عمومی سازمان لیگ مدیرعامل استقلال رشت با فریادهای خود می‌گفت صفایی فرهانی شاید مدیر خوبی باشد اما درد فوتبال و حرف چهره‌های فوتبالی را متوجه نمی‌شود.

خبرورزشی/ مدیریت فوتبال؛ یک عکس تاریخی از مجمع عمومی سازمان لیگ حرفه‌ای در سال ۱۳۸۱؛ روزهای که رئیس فدراسیون فوتبال محسن صفایی فرهانی بود و او منتقد اصلی‌اش محمد دادکان را به فدراسیون آورد و سازمان لیگ را به دادکان تقدیم کرد.

این جلسه که در تاریخ ۸ اردیبهشت ماه سال ۱۳۸۱ برگزار شد، جنجالی‌ترین جلسه مجمع عمومی سازمان لیگ بود؛ چرا که ایرج زهرابی مدیرعامل باشگاه استقلال رشت (در عکس مشاهده می‌کنید محمدرضا ساکت کنار زهرابی نشسته) که سرمربی تیمش ناصر حجازی بود با حمله به صفایی فرهانی، مشکلات سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال را در فوتبالی نبودن رئیس فدراسیون خلاصه کرد.

این حرف زهرابی با واکنش شدید صفایی فرهانی مواجه شد و حملات دو طرف در طول جلسه گسترش پیدا کرد؛ تا جایی که مصطفی آجرلو حاضران در جلسه را به آرامش دعوت کرد.

در جلسه جنجالی مجمع عمومی سازمان لیگ اما مدیرعامل استقلال رشت با فریادهای خود می‌گفت صفایی شاید مدیر خوبی باشد اما درد فوتبال و حرف چهره‌های فوتبالی را متوجه نمی‌شود. آن جلسه جنجالی و پرتنش با پادرمیانی برخی اعضای مجمع ختم به خیر شد اما شاید کمتر کسی می‌دانست دلیل حمله‌های ایرج زهرابی به صفایی فرهانی چه بود.

در انتخابات هیئت فوتبال گیلان، صفایی فراهانی به عنوان رئیس فدراسیون فوتبال به طور واضح از یک کاندیدا حمایت کرد. این مسئله به مذاق خیلی‌ها خوش نیامد و رئیس وقت فدراسیون به حمایت‌های جناحی در انتخابات متهم شد. بعدها همین رویه را محمد دادکان وقتی بر کرسی ریاست فدراسیون فوتبال تکیه زد ادامه داد و انتخابات بعدی هیئت فوتبال گیلان، باز هم جناحی شد.

مدیرعامل باشگاه استقلال رشت که از بازی‌های پشت پرده خبر داشت به همین دلیل منتقد بی چون و چرای صفایی فراهانی و دادکان بود. او هرگز به همکاری با آنها رضایت نداد و سرانجام پس از استقلال رشت از عرصه فوتبال به طور کامل کنار رفت....

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • سیدرضا IR ۰۷:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۳
    قابل توجه پسر ایشون

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی