نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟
نشست اضطراری در باشگاه پرسپولیس پس از مصاحبه یحیی گل‌محمدی
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

اعضای هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس برای رسیدگی به اوضاع تیم و اظهارات روز گذشته یحیی گل‌محمدی جلسه ویژه‌ای را برگزار خواهند کرد.

خبرورزشی/ لیگ برتر ایران؛ صحبت‌های تند روز گذشته یحیی گل‌محمدی پس از دربی، بازتاب‌های زیادی بین هواداران پرسپولیس داشت و پس از آرامش نسبی سرخپوشان در هفته‌های گذشته، بار دیگر موج حملات هواداران را در فضای مجازی به سمت رسول‌پناه رئیس هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس راهی کرد.

گل‌محمدی در صحبت‌های خود علاوه بر حمله به رسول‌پناه، به وزیر ورزش نیز اولتیماتوم داد تا در صورت ادامه حضور سرپرست پیشین باشگاه در هیئت مدیره  پرسپولیس، باید تبعات آن را بپذیرد که این صحبت‌های سرمربی پرسپولیس باعث ناراحتی اعضای هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس شده است.

در همین راستا قرار است اعضای هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس جلسه‌ ویژه‌ای را امروز (سه‌شنبه) با حضور رسول‌پناه در دفتر علی رغبتی در وزارت ورزش برگزار کنند و احتمالاً در پایان این جلسه نیز بیانیه‌ای از سوی هیئت مدیره باشگاه درباره صحبت‌های سرمربی این تیم منتشر خواهد شد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۶
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • شاهین DE ۱۳:۳۰ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۳
    وقتی وزیر اوضاع را خطری می بیند فورا تشکیل جلسه می دهند تا اب اسیاب بافتد. تمام این مشکلات از وزارت سرچشمه می گیرد. سقف قراداد برای پرسپولیس . ازاد گذاشتن استقلال در یار گیری. حتی از رقیب. !! اقای رسول پناه 7تا بازیکن خوب را فراری داد. پول برانکو را از قرض دادند . تا پاداش اسیا یر به یر شود. انوقت پول شفر جبار اف را از کجا دادند.!! الان پول بودمیر را از کجا می خواهند بدهند. این مدیر عامل هیت مدیره بدرد نخور هستند!! یک ریال درامد زایی نکردند. مشاور هیت مدیره استقلال در هر بازی 2میلیارد پاداش می دهد!!!!
  • پسر تاجی IR ۱۳:۴۱ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۳
    بابا مسعود جواب این اولتیماتوم را داد با فراری دادن میلیچ و شیخ دیاباته . پیلیچ از استقلال رفت . شیخ دیاباته هم که در مسیر جدایی هست . شیخ دیاباته هم جدا شد . حامیان فکری کجان . محمود فکری و بابا مسعود شیخ دیاباته و میلیچ را فراری دادن
  • هوادار IR ۱۴:۰۰ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۳
    بیانیه اعضاء هیئت مدیره باید برکناری رسول پناه باشد آقای گل محمدی حرف دل هواداران را زدند
  • مهدی IR ۱۶:۳۶ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۳
    هیچ چیز خاصی نیست.یا رسول پناه و آدمای وزیر استعفا میدن میرن یا یحیی و کادر فنی استعفا میدن... حد وسط نداره
  • کیسه صفرا BZ ۱۷:۰۲ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۳
    جلسه و بیانیه چاره کار نیست.رسول پناه تا الان هم موندنش در هیئت مدیره عجیبه.بعد اون افتضاح بچه نظام آبادم بازی رو بلدم...آقای وزیر خجالت داره هنوز طرف رو چراغ خاموش حفظ کردی؟این آقا رسول پناه است یا وزیرپناه؟!گویا هوادارا باید خودشون دست بکار شوند از آقای وزیر آبی گرم نمیشود.آقای وزیر رسولت را ببر وردست عرب.هوادارا اینها را نمیخواهند به کی باید بگن؟!!
  • محسن IR ۱۸:۱۲ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۳
    احتمالا رسول پناه به عنوان رئیس هیئت مدیره جلسه برگزار کرده که راهی واسه فراری دادن عبدی و امیری پیدا کنه و دوم اینکه با انتشار فحاشی رسول پناه به گل محمدی مشخص بود که رسول پناه اصلا نمیخواد پرسپولیس قهرمان اسیا بشه ( تو صحبتش گفته بود اگه پرسپولیس قهرمان شه دیگه نمیشه نگراش داشت ) هیچ بعید نیست پشت پرده اون پنالتی مسخره شیری رسول پناه باشه و با تهدید یحیی شده مثل اسپند رو اتیش چون تهدید یحیی بیشتر بوی افشاگری میداد تا استعفا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی