نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
انتقاد محمد مومنی از دستیاران فکری: شایستگی نیمکت استقلال را ندارند
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

محمد مومنی جدیدترین فردی است که به سرمربی استقلال توصیه کرده کادرش را قویتر کند.

خبرورزشیلیگ برتر ایران؛ نمایش استقلال در دربی کفه ترازو را به نفع منتقدان فکری سنگین کرده و با اینکه تیم او در لحظات پایانی از باخت مقابل رقیب سنتی فرار کرد اما نمایش تیم او با انتقادهای زیادی روبرو شده است.

محمد مومنی مهاجم سابق استقلال درباره تعویض‌های استقلال گفته است: برای هر سیستم باید اول شرح وظایف بازیکنان مشخص باشد، اگر این اتفاق بیفتد شاید مشکلی به‌وجود نیاید اما موقعی که شما وظیفه‌ای نمی‌دهید هرچند نفر را هم که بگذارید بازهم همان سبک بازی و روش انجام می‌شود. اینها همه وظایف دستیاران است که به بازیکنان منتقل شود و کار سرمربی نیست. سرمربی باید مدیریت کند که به‌نظر من اعمال مدیریت فکری بسیار مناسب بود اما کسانی که باید به او کمک کنند شایستگی نیمکت استقلال را ندارند.

مومنی با این وضعیت آینده خوبی برای استقلال تصور نمی‌کند: باید دانش فنی بیشتری به تیم تزریق شود تا این تیم چشم‌نوازتر بازی کند. با این شکل و شمایل به‌نظر من استقلال شاید موفق باشد اما موفقیتش ادامه‌دار نیست.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • شکارچی تاریکی IR ۱۹:۰۷ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۳
    واقعا نمیفهمم چرا فکری میلیچ با این کیفیت و تجربه رو بازی نداده بعد نادری بنده خدا سه هفته ست بازی نکرده رو میاره !!!! یا هافبک خوب و تکنیکی مثل شجاعیان رو فیکس نمیکنه و دقیقه ۸۰ آوردش داخل.... اسمائیلی هم چند وقته خوب بازی میکنه و دیروز به قائدی پاس گل داد... واقعا تنها بازیکن خوبمون دیروز مسعود ریگی و موسوی بودن... بعد جالبه فکری موسوی رو کشید بیرون!! تا وریا هم نیمه دوم از کار بیفته..! البته مظاهری هم خداییش اصلا مقصر نبود و افتضاحات غلامی و حتی یه جاهایی مرادمند باعث میشد استقلال انقد موقیت بده.. استرا میگفت غلامی اگه سوتی بده کل تیم باید جمعش کنن و مثل همیشه درست گفته بود،،،، قائدی منهای گلش در بقیه دقایق متوسط بود و کیفیت همیشه رو نداشت.. شیخ افتضاح.. ارسلان بد نبود ولی نیمه دوم کاری نکرد.. مهدی پور هم پاس های دقیقی نمیداد.. بابک مرادی هم وقتشه امتحانش کنه... ولی اول و آخر میگم فکری یه دستیار با دانش میخاد نه یه حرف گوشکن!!! بهترین گزینه فریدون زندی باسابقه کار در اروپاست___اگه هم نشد مجتبی جباری خیلی میتونه کمک حال استقلال باشه چون هم محبوبه و هم حرفه ای
  • شکارچی تاریکی IR ۱۹:۱۰ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۳
    ادامه میدم...... فکری دستیار خوب میخواد... یکی از این سه تا باید بیاد.. ۱_ مجید صالح..... ۲_فریدون زندی باسابقه کار در اروپا..... ۳_ مجتبی جباری که هم بین هواداران محبوبه هم دانش فنی بالایی داره.... آقای فکری!! شما با جناب مرفاوی و حنیف عمران زاده به جایی نمیرسی... شما نیاز به یه دستیار بادانش داری که به فوتبال روز دنیا آشنا باشه
    • نادی اللنگ الحکومتی IR ۱۹:۲۱ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۳
      برهانی بد نیست... ولی بقیه باید عوض بشن منم با شکارچی تاریکی موافقم... جباری بیاد دستیار فکری بشه خوبه
  • حمید علوی CA ۱۹:۱۷ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۳
    احتمالا شایستگی نیمکت استقلال رو فقط این جناب مومنی دارن که در زمان تصدی مسئولیت آکادمی استقلال ، ضمن ایجاد بازار مکاره و دریافت پول از والدین نوجوانانی که میخواستن وارد آکادمی بشن ، دو جین از رفیقاشون در شهرداری رو به سمت مربی و.. منصوب کرده بودن!!
    • شکارچی تاریکی IR ۱۹:۳۸ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۳
      راستش جدا از خوب یا بد بودن ایشون بنده قبلا هم گفتم استقلال نیاز به مجتبی جباری یا فریدون زندی داره... جباری محبوب و زندی با دانش..
    • یادگار DE ۲۳:۴۳ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۳
      فقط قلعه نویی تمام. .فتح الهی دوای درد استقلال
  • 4444 IR ۱۹:۳۲ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۳
    آقای فکری اون جونایی که آوردی ازت یاد بگیرند یکی هم میاوردی که خودت ازش چیزی یاد بگیری بابا این بازیای افتضاحت رو اگه مظاهری دروازه بان نبود خیلی وقت پیش رفته بود انصافا یه کمک درست و حسابی بیار به دردت بخوره اصلا بازیات خیلی افتضاحه نه تاکتیکی نه بازی جونداری
  • علی تاجی IR ۲۱:۱۲ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۳
    والا من به شخصه از خود فکری هم چیزی ندیدم تا حالا. انصافاً مجیدی هم کادر فنی خوبی داشت، هم بازیکن ها باهاش مچ بودن و هم خوب کوچ میکرد.انصافاً خیلی بیشتر از این کادر فنی تعصب استقلال رو داشت.
  • رضا IR ۲۲:۰۵ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۳
    هر چي اسطوره از نادي ال ااستقلال دارين جمع كنيد بزارين رو نيمكت اخرش به زور ميرين پلي آف اسيا
    • نادی اللنگ الحکومتی IR ۲۲:۱۷ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۳
      چرا چرت و پرت میگی؟
  • آبی بیکران IR ۲۲:۱۱ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۳
    مشکل استقلال نداشتن آنالیزور حرفه ای و کاربلده تا بتونه با تحلیل درست بازی حریف حربه های مختلف داشته باشه وگرنه مثل تله مرگبار یحیی با یه بازی تدافعی و ضد حمله ای با ارسال و پرس روی آخرین دفاع متزلزل استقلال بارها و بارها میشه خلق موقعیت کرد اونم با کمترین انرژی و دوندگی ... البته یه دفاع آخر متخصص هم میتونه تا حدودی زهر این مدل بازی حریفان رو کم کنه ولی مشکل در سبک پرس از جلو مهاجمین و هافبکهاست که اگه میخوای با سه مهاجم بازی کنی باید خط هافبک و حمله اجازه هیچ بازیسازی به مدافعین و هافبکهای حریف ندهند که این کار در توان هر تیمی نیست

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی