حرف آخر| سرمربی اولتیماتوم می‌دهد، کاپیتان طغیان می‌کند
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

متوجه نمی‌شوم چرا یک سرمربی باید به وزیر ورزش اولتیماتوم بدهد؟! این البته نتیجه ضعف مدیریتی در پرسپولیس و ساختار ورزش ایران و نتیجه تیمداری کردن وزارت ورزش است.

خبرورزشیفرهاد اشراقی؛ پرسپولیس در دربی هم بهتر از استقلال بازی کرد و هم موقعیت‌های گلزنی بیشتری داشت. در واقع چیزی نمانده بود که آن دربی ۴ بر ۲ که طارمی ۲ گل زد، تکرار شود اما خب استقلال یک مهدی قایدی دارد که با متر و معیار فوتبال ایران یک نابغه است. نابغه‌ای که حتی در روز بدش آن گل استثنایی را می‌زند.

بله، پرسپولیس بهتر بود و از نظر فوتبالی باید می‌برد اما راستش متوجه نمی‌شوم چرا یک سرمربی باید به وزیر ورزش اولتیماتوم بدهد؟! این البته نتیجه ضعف مدیریتی در پرسپولیس و ساختار ورزش ایران و نتیجه تیمداری کردن وزارت ورزش است. از آن طرف استقلالی‌ها می‌گویند وزیر پرسپولیسی است و از این طرف سرمربی پرسپولیس به همان وزیر اولتیماتوم می‌دهد! بامزه نیست؟

در استقلال هم اوضاع بهتر نیست. وریا غفوری کل مدیران را می‌شوید و پهن می‌کند روی بند! بعد مهدی‌پور که کلاً ۲ ماه است به استقلال آمده در تلویزیون حرف از پول می‌زند. جالب اینکه بازیکنان دقیقاً گوش به فرمان غفوری هستند و جالب‌تر اینکه وقتی اسم عبدیان (عضو پولدار هیئت‌مدیره) می‌آید، لحن صحبت‌های همین وریا هم به شکل کاملاً تابلویی عوض می‌شود! استقلال البته دارد چوب ۳، ۴ برابر شدن بعضی از قراردادها در زمان مدیریت احمد سعادتمند را می‌خورد. بالاخره وقتی قرارداد ۱/۵ میلیاردی را ۷ میلیارد بستند، باید فکر امروز را هم می‌کردند. همین هیئت‌مدیره‌ای که حالا از ترس وریا ساکت شده، در زمان قرارداد بستن سعادتمند تماشاگر شده بود و البته بعداً آقای خلیل‌زاده یادش آمد که باید در تلویزیون «وویس» رو کند!

یحیی هر دو پای خود را در یک کفش کرده که رسول‌پناه برود. حالا اگر این اتفاق بیفتد که باید کرکره باشگاه را پایین کشید و برای وزارت افسوس خورد و اگر رسول‌پناه نرود قاعدتاً خود یحیی می‌رود که این اتفاق هم در این مقطع از فصل به سود پرسپولیس نیست. اینها البته هنوز از نتایج سحر است.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۴
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • علیمحمد US ۱۲:۵۱ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۴
    سرمربی پیروزی در همین حده شما به بزرگی خودتان ببخشیدش مشاوراش استاد فرشچیان پیروانی باشه بهتر از این نمیشه
    • یادگار DE ۱۳:۵۰ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۴
      سر مربی دوچرخه در چه حد هست. در اهواز همه دیدند. در ضمن مشاور فکری چه کس هست برهانی !!!!!!!
  • مجهول الهویه IR ۱۲:۵۲ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۴
    همچین نابغه هم نیست شانسی زد. اگه وقت اضافه مث تیمهای دیگه یه تعویض میشد پرسپولیس برده بود. جوانمردی زیادی همین نتیجه اش است. عیب نداره. بازی برگشت. ثانیا آقای اشراقی جان شما هم به لب برسه نتیجه تلاشهاتون رو یه نفر به باد فنا بده به بالاتر از وزیر اولتیماتوم میدهید. حقیقتش یحیی از دربی ناراحت نبود داغ نامردی رسول پناه بعد بازی النصر براش تازه شده بود.
  • shahin IR ۲۲:۴۶ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۶
    جواب مجهول الهویه.....اره نابغه نیست.....کلا سه تا دربی هست که دربی1- ازلب خط کرنر دفاعها رو رد میده رو خط دروازه میندازه واسه ارسلان...2-.بازی بعدی شانسی شانسی...یه تونل لای پای بشار وا میکنه....بعد گل ومیفرستدش لیگ قطر....3-بازی بعدی دقیقه 3+90 یه تونل از لای پای کنعانی زادگان(ببخشید تونل زادگان یا لایی زادگان)وا میکنه...سید جلال هم با توپ دست در دست هم میرن تو دروازه....یه عقب مونده هست که قدش یه متر ونیمه.....به نظر من اسمتو عوض کن...به جای مجهول الهویه...یه اسم دیگه واسه خودت بزار....موفق باشی....عقل بالاترین وثروت است....هرکیو گول میزنی خودتو گول نزن....

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی