داود سیدعباسی: مهدی رحمتی تا پایان قرارداد ٣ ساله اش سرمربی شهرخودرو است!
منبع: فارس
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

معاون اجرایی باشگاه شهرخودرو گفت: همه مدیران باشگاه از رحمتی حمایت می‌کنند و بارها عنوان شده است که قرارداد ما با رحمتی ٣ ساله است.

خبروررشی/ لیگ برتر ایران؛ داود سید عباسی معاون اجرایی باشگاه شهرخودرو در توجیه نتایج این تیم می‌گوید: «تیم ما نسبت به فصل های قبل تغییرات زیادی داشته و بسیار جوان شده است و در حال حاضر نباید توقعات گذشته را از این تیم داشت. بازیکنان جوان تیم‌ کم‌کم به مرز پختگی می‌رسند، هرچند ما در اوایل فصل تاوان همین جوانی تیم را دادیم و شاید هم در آینده باز هم این اتفاق رخ بدهد. با این وجود به کادر فنی تیم و شخص رحمتی ایمان داریم و از او به شکل کامل حمایت می‌کنیم.»

با این اوصاف آیا هیئت مدیره شهرخودرو از این نتایج راضی است؟ سیدعباسی می‌گوید: «هیئت مدیره و مدیرعامل باشگاه از نتایج رضایت کامل ندارند اما این مسئله باعث نشده تا آنها از سرمربی تیم حمایت نکنند چرا که می‌دانند رحمتی با تمام وجود کارش را انجام می‌دهد و از جانش مایه می گذارد و بارها نیز عنوان کرده اند که رحمتی تا پایان قرارداد ٣ ساله اش سرمربی شهرخودرو خواهد بود.»

سیدعباسی درباره شایعاتی که در برخی رسانه‌ها مطرح می‌شود نیز توضیح داد: «برخی رسانه‌ها که حسابشان از اهالی خبر و رسانه های پاک و زحمتکش جدا است اخباری را منتشر می‌کنند که فقط در توهمات نویسندگان متوهم خودشان زاییده می‌شود. قطعا باشگاه شهرخودرو نیز از آنها شکایت می‌کند تا یاد بگیرند اگر در رابطه با باشگاه شهرخودرو قصد انتشار خبر دارند، آن را با منبع منتشر کنند و شایعه پراکنی نکنند.»

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی