نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟
گل امین قاسمی‌نژاد این بار برای شهرخودرو شگون نداشت!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

بر خلاف سه نوبت قبلی در لیگ بیستم که گلزنی امین قاسمی‌نژاد برای مشهدی‌ها سه امتیاز شیرین را به همراه داشت، گل قاسمی‌نژاد نتوانست دوای درد تیم رحمتی باشد.

خبرورزشی/ لیگ برتر ایران؛ مهاجم باتجربه شهر خودرو برای ششمین بار در فصل جدید مسابقات لیگ برتر فوتبال ایران توانست برای تیمش گلزنی کند، هر چند بر خلاف دفعات گذشته این بار گلزنی او باعث پیروزی شهر خودرویی‌ها نشد. در ادامه دیدارهای هفته یازدهم لیگ برتر در مسجد سلیمان دو تیم نفت و شهر خودرو به مصاف یکدیگر رفتند؛ دو تیم همسایه در جدول رده‌بندی که برای فرار از بحران به دنبال پیروزی بودند و در نهایت شاگردان مجتبی حسینی موفق شدند با نتیجه سه بر یک حریف خود را شکست بدهند و در جدول نیز خود را به جایگاه هفتم برسانند و حریف مشهدی‌شان را هم با حضور در رتبه یازدهم رهسپار خانه کنند.

اما در جریان شکست مشهدی‌ها، باز هم یک ستاره برای شهر خودرو درخشید؛ البته این ‌بار بر خلاف سه نوبت قبلی در لیگ بیستم که گلزنی امین قاسمی‌نژاد برای مشهدی‌ها سه امتیاز شیرین را به همراه داشت، گل قاسمی‌نژاد نتوانست دوای درد تیم رحمتی باشد. گلزنی مقابل نفت باعث شد تا تعداد گل‌های قاسمی‌نژاد در لیگ بیستم به عدد ۶ برسد و در واقع او نیز بیش از نیمی از گل‌های تیمش را در این فصل به ثمر رسانده است‌ چرا که شهر خودرو توانسته ۱۱ گل به ثمر برساند که ۶ گل آن توسط مهاجم بابلی عنابی‌پوشان به ثمر رسیده است.

البته که این گل در شرایطی به ثمر رسید، که رکورد صد درصد پیروزی شهر خودرو در لیگ بیستم با گلزنی‌های قاسمی‌نژاد هم شکسته شد؛ چون او پنج گل قبلی خود را در مقابل ماشین‌سازی، ذوب‌آهن و سایپا به ثمر رسانده بود که در پایان هر سه دیدار برد از آن مشهدی‌ها بود اما این‌ بار گلزنی امین قاسمی‌نژاد امتیازی را برای شاگردان رحمتی نداشت.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی