نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟
انوشا شاهقلی: برنامه‌هایم را برای تیم ملی نوشته‌ام اما فعلاً حرفی نمی‌زنم
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

انوشا شاهقلی به خبرورزشی گفت: برنامه‌هایم را برای تیم ملی تنیس نوشته‌ام و ترجیح می‌دهم تا همه چیز مشخص نشده، حرفی از آن نزنم.

خبرورزشی/ تنیس؛ انوشا شاهقلی، تنیسور پرافتخار با اینکه اسمش در لیست کاندیداهای سرمربیگری تیم ملی است اما نمی‌داند قرار است مربی تیم ملی بشود یا نه؟ او فعلاً منتظر است تا ببیند چه اتفاقی می‌افتد: «من خودم خبر ندارم که مربی می‌شوم یا نه، چراکه گزینه‌های زیادی را برای مربیگری تیم ملی اعلام کرده‌اند. مربی تیم ملی تنیس باید مشخص شود، چراکه از الان باید مسابقه انتخابی برگزار کند و برنامه‌ریزی خودش را برای این مسابقات انجام دهد اما متأسفانه فدراسیون تا الان مربی را معرفی نکرده است. در حالی که تیم ملی از ۱۵ شهریور در ترکمنستان برای یک هفته مسابقه دارد، به جز ایران، کامبوج، گوام، عراق، قرقیزستان، مغولستان، میانمار، عمان، عربستان سعودی، سنگاپور، تاجیکستان، یمن و امارات حضور دارند که از بین آنها ۲ تیم جواز حضور در سید ۳ آسیا و اقیانوسیه را می‌گیرند.»

البته شاهقلی برنامه‌هایش را برای آمادگی تیم ملی نوشته است: «من برنامه‌هایم را برای تیم ملی تنیس نوشته‌ام و ترجیح می‌دهم تا همه چیز مشخص نشده، حرفی از آن نزنم، اگر برنامه‌هایم عملی شود، اتفاقات خوبی برای تنیس می‌افتد. همیشه ترجیح من مربیگری حرفه‌ای بوده است و هیچ وقت شاگرد معمولی نگرفته‌ام. حالا هم منتظر تصمیم فدراسیون تنیس هستم.»

به نظر تنیسور پرافتخار ایران، فدراسیون باید بیشتر هوای ملی‌پوشان را داشته باشد: «به نظرم فدراسیون باید ۶، ۷ هفته مسابقات فیوچرز را برای تنیسورها برگزار کند، با قیمت بالای دلار تنیسورها نمی‌توانند همیشه به کشورهای خارجی برای مسابقات بروند و باید فکری به حال آنها کرد. جایزه مسابقات داخلی را هم باید بیشتر شود، یک تنیسور با ۱۰ میلیون تومان چه کار می‌تواند بکند؟ وقتی پول جایزه‌ها آنقدر کم است طبیعی است که تنیسورهای ما شاگرد می‌گیرند، چراکه آنها باید خرج‌شان را دربیاورند.»

او معتقد است باید به بازیکنان پایه بیشتر اهمیت بدهند: «بازیکنان پایه سرمایه تنیس هستند و باید بیشتر به آنها اهمیت بدهیم. حضور آنها در مسابقات بین‌المللی و برگزاری مسابقات خوب داخلی به رشد تنیسورهای پایه کمک می‌کند.»

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی