ارایه پیشنهاد خواهرخواندگی سپاهان و زنیت به سرکنسول روسیه
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

مدیرعامل باشگاه سپاهان تمایل به همکاری با یکی از باشگاه‌های مطرح روسیه را اعلام و با توجه به خواهرخواندگی دو شهر اصفهان و سن پترزبورگ، عقد قرارداد خواهرخواندگی بین باشگاه سپاهان ایران و زنیت روسیه را پیشنهاد داد.

خبرورزشی/ لیگ برتر ایران؛ مدیرعامل باشگاه سپاهان به همراه جمعی از مدیران این باشگاه با حضور در سرکنسولگری روسیه در استان اصفهان با سرکنسول این کشور دیدار و گفت‌وگو کرد.

در این دیدار محمدرضا ساکت ضمن معرفی باشگاه فولاد مبارکه سپاهان، بر گسترش پتانسیل‌های ورزشی در راستای رشد و ارتقای توسعه دیپلماسی عمومی و ورزشی تأکید کرد.

مدیرعامل سپاهان در حضور کردآبادی کارشناس ارشد نمایندگی وزارت امور خارجه در استان اصفهان، تمایل باشگاه اصفهانی به همکاری با یکی از باشگاه‌های مطرح روسیه را اعلام و با توجه به خواهرخواندگی دو شهر اصفهان و سن پترزبورگ، عقد قرارداد خواهرخواندگی بین باشگاه سپاهان ایران و زنیت روسیه را پیشنهاد داد.

ساکت آیتم‌های این پیشنهاد را همکاری در زمینه‌های تبادل دانش و تجربه مربیان و بازیکنان، برگزاری تورنمنت‌های دوستانه، دوره‌های آموزشی فی‌مابین و اردوهای مشترک اعلام نمود.

در پایان این نشست، ساکت از سرکنسول و معاونش برای بازدید از باشگاه سپاهان، ورزشگاه نقش‌جهان و همچنین کارخانه فولاد مبارکه دعوت به عمل آورد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۴
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • .،. IR ۱۸:۴۲ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۵
    خوبه احتمالا فردا پس فردا نیازمند و محبی میرن زنیت اگر این اتفاق بیوفته احتمال اینکه بعد ها تو پنج لیگ معتبر بازیکن داشته باشیم زیاده
  • نادی اللنگ الحکومتی IR ۱۸:۵۰ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۵
    خخخخخخخخخخخخخخخخ..مثلا میگه الو سلام آبجی یه بازیکن بهم میدی؟؟؟
    • نادی اللنگ الحکومتی IR ۱۸:۵۸ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۵
      نه حالا اینو شوخی کردم ولی واقعا پیشنهاد خوبیه
  • محمود IR ۲۰:۴۶ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۵
    تا پارسال که قلعه نویی و تابش تو سپاهان سمت داشتن،باشگاه سپاهان اسیر توهماتی بود که کیسه کشا راه انداخته بودن.ولی انصافا امسال که فهمیدن راه این کیسه کشا به ترکستانه و راهشونو سوا کردن و دارن مثل یه باشگاه حرفه ای رفتار میکنن و به دور از حواشی رو تیم و باشگاه خودشون تمرکز کردن برای ما پرسپولیسی ها یه حریف قابل احترامن.هم کادر فنی و بازیکناشون ‌ هم طرفداراشون.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی