نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
بازیکنانی که می‌توانند در رئال‌مادرید جانشین سرخیو راموس شوند
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

سرخیو راموس، بازیکن ۳۴ ساله در سانتیاگو برنابئو کارنامه درخشانی داشته و اگر تصمیم به جمع کردن چمدانش و نقل مکان در پایان فصل داشته باشد، قطعاً باشگاه او را از دست خواهد داد.

خبرورزشی/ لالیگا اسپانیا؛ سرخیو راموس هنوز قرارداد خود را با رئال‌مادرید تمدید نکرده و این احتمال وجود دارد در تابستان با انتقالی آزاد مادرید را ترک کند. اکنون که در ماه ژانویه به‌سر می‌بریم و رئال‌مادرید هنوز با کاپیتان سرخیو راموس در مورد قرارداد جدید به توافق نرسیده، شایعات درباره قطع همکاری و یا پیدا کردن جانشین برای راموس پخش شده است. این بازیکن ۳۴ ساله در سانتیاگو برنابئو کارنامه درخشانی داشته و اگر تصمیم به جمع کردن چمدانش و نقل مکان در پایان فصل داشته باشد، قطعاً باشگاه او را از دست خواهد داد. با این حال هیچ نامی بزرگتر از باشگاه نیست و رئال با خرید یک استعداد آینده‌دار جای راموس را پر خواهد کرد.

دیگو کارلوس
بازیکن سویا دیگو کارلوس یک مدافع میانی قدرتمند و خوب می‌باشد که از دو فصل پیش حضور مداومی در خط دفاع تیم آندلسی داشته است. از زمان جدایی از نانت در تابستان ۲۰۱۹ بازیکن برزیلی نقش مهمی در ثبات خط دفاعی سویا داشته است. کارلوس حضور پررنگی در بازی هوایی دارد و همچنین یک مدافع میانی توپ‌پخش‌کن بسیار خوب است. برخلاف سرخیو راموس، دیگو کارلوس رگه‌های خشونت در بازی‌اش ندارد و تکل‌های بی‌جایی که بی‌دلیل کارت بگیرد، نمی‌زند. دیگو کارلوس فقط ۲۷ سال دارد و تا سال ۲۰۲۴ با سویا قرارداد دارد. این یعنی رئال‌مادرید باید برایش پول خرج کند چون لیورپول همین حالا دست به نقد ۷۵ میلیون یورو حاضر است بپردازد.

پائو تورس
پائو تورس ۲۳ ساله برای ویارئال ستونی محکم بوده و قبلاً در تیم ملی اسپانیا هم به بازی گرفته شده است. در واقع او در کنار سرخیو راموس برای اسپانیا در لیگ ملت‌های امسال بازی کرد و به خوبی می‌تواند بازیکنی باشد که پس از خالی شدن جای مدافع میانی رئال‌مادرید پا به میدان بگذارد. او به‌عنوان یک بازیکن چپ پا در بازی با توپ عالی است و دوست دارد توپ‌های بلند را از جناحین و از طریق خطوط مختلف با دقت بالا ارسال کند. او یک بازیکن بلندقامت است و تهدید بزرگی برای مهاجمان حریف به حساب می‌آیند. پائو تورس هم تا سال ۲۰۲۴ به ویارئال گره خورده و بند آزادی ۵۰ میلیون یورویی دارد که به نظر می‌رسد ارزش سرمایه‌گذاری را داشته باشد.

دایوت اوپامکانو
بازیکن لایپزیش در اروپا طرفداران زیادی دارد. این به دلیل عملکرد استثنایی او در لباس تیم آلمانی بوندس‌لیگا در طول فصل گذشته به‌ویژه درخشش آنها در نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا برمی‌گردد. اوپامکانو شاید گلزن‌ترین مدافع لیست حاضر باشد. او قدرتمند، جنگنده و هدفمند است و دوست دارد با توپ به جلو حرکت کند و البته برای حملات هوایی لایپزیش بسیار تأثیرگذار است. دایوت اوپامکانو ضمناً یک پاسور عالی است. در ۲۲ سالگی اوپامکانو تمام آینده درخشان خود را پیش‌رو دارد. این فرانسوی به عنوان یک هدف انتقال برای منچستریونایتد نیز ظاهر شده بود اما اگر رئال‌مادرید برای جذب او وارد رقابت شود قیمتش افزایش پیدا می‌کند.

داوید آلابا و ژوله کنده
در روزهای گذشته به بررسی خریدهای احتمالی زیدان در ژانویه اشاره کردیم که داوید آلابا و ژوله کنده جزو گزینه‌های انتقالی کهکشانی‌ها بودند. هر دو مدافع عضو بایرن‌مونیخ و رئال سوسیه‌داد این شانس را دارند تا برای مادریدیستا بازی کنند و جای راموس را در ترکیب این تیم بگیرند. کنده ۲۲ ساله برای صدور رضایتنامه‌اش باید ۹۰ میلیون به باشگاه بدهد که همین انتقال را کمی پیچیده می‌کند. در طرف مقابل جذب آلابا باتوجه به اتمام قراردادش در تابستان راحت‌تر خواهد بود. گفته می‌شود رئالی‌ها پیشنهاد قراردادی ۴ ساله به ارزش سالی ۱۰ میلیون یورو را به آلابا و مدیربرنامه‌اش داده‌اند که در دست بررسی است.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی