نظرسنجی

طرح مالک جدید استقلال برای تغییر نام این تیم به «استقلال خلیج فارس» را مناسب می‌دانید؟

نظرسنجی

نتیجه بازی پرسپولیس - سپاهان؟
محمود فکری دیگر استقلال را با سه مهاجم نمی‌چیند
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

بعد از تعویض عجیب محمود فکری در دربی و آوردن شیخ دیاباته به جای احمد موسوی، سرمربی استقلال فعلاً قصد استفاده همزمان از سه مهاجم را ندارد.

خبرورزشی/ لیگ برتر ایران؛ بازی با سه مهاجم در دیدار سنگین با پرسپولیس آن هم در حالی که استقلال با یک گل از رقیب پیش بود، ضرورتی نداشت و محمود فکری بعد از این اتفاق تیمش را با دو مهاجم به مصاف تراکتور می‌فرستد. در عوض این احتمال وجود دارد که استقلال مثل زمان آندره‌آ استراماچونی با سه مدافع مرکزی بازی کند تا جلوی اتفاقات نیمه دوم بازی با پرسپولیس را بگیرد.

ارسلان مطهری و مهدی قایدی به پرسپولیس گل زدند و طبعاً برای بازی با تراکتور هم شانس زیادی دارند و شاید فکری باز هم دیاباته را نیمه دوم راهی میدان کند البته نه ابتدای این نیمه!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۳
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • با حقارت شرم ت.ا.ج.ی IR ۰۸:۲۶ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۶
    بار اخری ک این کارو کرد نزدیک بود شش تایی بشه فاجعه رخ بده بدون شرح خخخ
    • لونگ پاره GB ۱۰:۰۳ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۶
      لونگ جون عمو جون چند سالته که از تاریخ و اسم بی همتای تاج کبیر اینطوری عقده گشایی نداشته های خودت و باشگاهتو طلب میکنی ؟
  • آنالیزور IR ۰۹:۳۴ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۶
    علت از دست دادن پیروزی در دربی توسط استقلال نه تعویض دیاباته بین دو نیمه بود و نه بازی با سه فوروارد بود بلکه بازی با مدافعین ضعیف و بی تجربه بود ضمن اینکه هنوز هیچ بازیکنی نتوانسته جای خالی علی کریمی را در استقلال پر کند دیاباته بازیکنی است که هر زمان به بازی بیاید میتواند تفاوت ایجاد کند و یک تیم را از شکست نجات دهد زیرا نه تنها تواناییهای هجومی بالایی دارد بلکه قدرت دفاعی بسیار خوبی دارد که میتواند خط دفاعی هر تیمی را بیمه کند بنابراین سرمربی در مورد زمان استفاده از این بازیکن هیچ محدودیتی ندارد اما لازم است مراقب باشد که بیش از حد از چنین بازیکنی استفاده نکند چون باعث مصدومیتش خواهد شد مثل فصل پیش

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

طرح مالک جدید استقلال برای تغییر نام این تیم به «استقلال خلیج فارس» را مناسب می‌دانید؟

نظرسنجی

نتیجه بازی پرسپولیس - سپاهان؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی