نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟
جمعه ۲۶ دی ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۶
۲ |
۰
رینالدو روئدا سرمربی جدید کلمبیا شد
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

فدراسیون فوتبال کلمبیا رسماً رینالدو روئدا سرمربی شیلی را به عنوان سرمربی جدید استخدام کرد.

خبرورزشی/ تیم‌های ملی؛ رینالدو روئدا سرمربی ۶۳ ساله پیشین تیم ملی کلمبیا بین سال‌های ۲۰۰۴ تا ۲۰۰۶ بار دیگر هدایت کافتروس را برعهده گرفت.

پس از برکناری کارلوس کی‌روش به دلیل کسب نتایج ضعیف، فدراسیون فوتبال کلمبیا رضایت شیلیایی‌ها را جلب کرد تا سرمربی تیم ملی این کشور را استخدام کنند.

روئدا در باشگاه‌های فلامنگو برزیل، دپورتیوو کالی و مدین کلمبیا مربیگری کرده و در رده ملی هدایت هندوراس و اکوادور را هم برعهده داشته است.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • شکارچی تاریکی IR ۱۲:۵۶ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۶
    داشتن کی روش لیاقت میخواد این مرد همونی هست مربی رئال مادرید بوده سالها دستیار الکس فرگوسن بوده و با 4 تیم مختلف به جام جهانی رفته که دوتا از اون تیما تیم های درجه 2 آفریقایی بودن اما کی روش اون ها رو به جام جهانی برد تا نشون بده مربی بزرگیه وقتی مربی تیم ملی شد رده 50 فیفا بودیم اما با اومدن کی روش تا رده 23 هم رفتیم کی روش فوتبال ایران رو در مسیر درست قرار داد و به مافیا و فساد فوتبال آشنا بود در زمان کی روش دوبار پشت هم به جام جهانی رفتیم که بی نظیر بود حالا شما بشینید تا صبح بحث کنید حقیقت اینه دیگه تا سالها کسی مثل کی روش در ایران نمیاد....پس وقتتون رو تلف نکنید.. تمام
  • حسین فرخی IR ۱۰:۵۸ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۷
    آقای تاج عجله کردنباید فسخ قرار داد میکرد با کی روش حتی اگر زیر فشار وزیر ورزش هم بود اگر استعفا هم میداد بهتر بود ولی با کی روش فسخ نمیکرد تا تو منجلابی که وزیر ورزش درست کرد براش گرفتار نمیشد کاش همه پرسی برای همین وزیر ورزش نالایق هم بگذارند که بیشترین لطمه را بعد از علی آبادی به ورزش همین آدم زده برای دوباشگاه بزرگ پایتخت از زمان تصدی در وزارتخانه بیشترین مدیران عامل را جابجا کرده که هیچ کدام هم موفق نبودن

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی