وعده یحیی گل‌محمدی در تمرین پرسپولیس: خبرهای خوبی در راه است!
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

یحیی گل‌محمدی در تمرین پرسپولیس ضمن اشاره به این نکته که بازیکنان فقط به دیدار آینده مقابل فولاد فکر کنند، وعده جالبی به شاگردانش داد.

خبرورزشی/ لیگ برتر ایران؛ پس از پایان دربی اخیر، یحیی گل محمدی سرمربی پرسپولیس در مصاحبه‌ای جنجالی به وزیرورزش و جوانان دو روز مهلت داد که نسبت به برکناری مهدی رسول‌پناه رئیس هیئت مدیره باشگاه اقدام کند.

گل‌محمدی در تمرین پرسپولیس پس از روز دربی شرکت نکرده و به نوعی بابت برخی اتفاقات حاشیه‌ای ازسوی هیئت مدیره باشگاه قهر کرد اما پس از استراحت یک روزه شاگردانش امروز در زمین پژوهشگاه نفت حاضر شد.

سرمربی پرسپولیس که به نظر می‌رسید به خاطر دادن اولتیماتوم به وزیر ورزش پشیمان شده باشد، دراین رابطه گفت: «از قبل با توجه به برخی اتفاقات خواسته‌های خود را مطرح کردم که به هر دلیل اتفاقی رخ نداد و بعد از دربی هم به دنبال ایجاد تنش نبودم زیرا سلسله مراتب را می‌دانم. حقیقتاً شأن من از بین رفته بود و انتظاراتی هم داشتم. از طرفی، قصد نداشتم در کار آقای مسعود سلطانی‌فر وزیر ورزش و جوانان دخالت کنم. حرف من یک درخواست دوستانه بود و از ایشان به عنوان متولی و بزرگ‌تر ورزش کشور انتظاراتی داشتم‌. خواستم اگر صلاح می‌دانند به موضوعات و حواشی پیش آمده ورود کنند تا این مشکلات ریشه‌کن شود و شأن و حرمت بنده و برخی دیگر که به آنها کم‌ لطفی شد، حفظ شود؛ چون واقعا اذیت شدیم. به هر حال در ویدیوهای منتشر شده کاملا مشخص است به بنده و خیلی‌ها توهین‌هایی صورت گرفته و این موضوع به صورت طبیعی باعث ناراحتی بنده شد. امیدوارم دیگر ویدئوها به‌خاطر حفظ حرمت بازیکنان تاریخ‌ساز تیم پخش نشود.»

گل‌محمدی در ادامه بیان کرد: «در آن نشست خبری هم تحت فشار بودم. پس از مدت‌ها صبوری، ناراحتی خود را بروز دادم زیرا حقیقتاً منتظر بودم زودتر از اینها، مشکل حل شود. من در پی آن بودم که وضعیت بهتری پیرامون تیم و باشگاه شکل بگیرد. بدون شک وزیر ورزش هم از این مسائل باخبر است. شاید حرف‌هایم به خوبی مطرح نشد اما حیطه اختیارات خود را می‌دانم و تا امروز در پی تخریب جایگاه مسئولان بالادستی نبوده و نیستم. بار دیگر تاکید می‌کنم در جریان انتشار ویدیوهای مورد اشاره، تحت فشار روحی شدیدی قرار گرفتم و آن صحبت‌ها را مطرح کردم اما نمی‌خواستم این حرف‌ها که توام با هیجانات ناشی از فوتبال بود، به حاشیه جدیدی تبدیل شود.»

اما قبل ازاین مصاحبه و شروع تمرین پرسپولیس، یحیی گل‌محمدی دقایقی برای بازیکنان خودش صحبت کرد و گفت: «توجهی به حواشی اخیر نداشته باشید و تمام تمرکز خود را روی تمرین و مسابقات پیش رو به ویژه فولاد خوزستان بگذارید. ما این هفته بازی حساسی داریم و باید هر ۳ امتیازاین مسابقه را بگیریم. شما هم به چیز دیگری غیر ازت مرین و این بازی فکر نکنید.»

سرمربی پرسپولیس همچنین وعده جالبی به شاگردانش داد: «خبرهای خوبی در راه است که به زودی خواهید شنید.»

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱۵
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • یلدا مو مصنوعی IR ۱۲:۵۳ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۶
    فوقش میخاد امروز غر نزنه خخخخخ
  • لنگیون IR ۱۳:۰۳ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۶
    خبر خوب اینه که بجا ۶۰درصد قرارداداتون باید ۵۹درصدشو بهم بدین
  • احمد GB ۱۳:۰۴ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۶
    خیلی جالبه رسول پناه از دلالی گل محمدی میگه و خیلی قشنگ از درخواست 20 میلیاردی که داده بود و با 18 میلیارد موافقت کرده بودن میگه کجای دنیا یه سرمربی حق دخالت در این مسائل رو داره و تعیین میکنه که کی مدیر عامل باشه ، بعد جالبه هیچ رسانه این به دلالی گل محمدی اشاره نکرده و حتی قول برکنار رسول پناه رو هم جلو جلو میدن وقتی میگیم #تیم_حکومتی ینی این ...
  • علی شاهرودی IR ۱۳:۰۸ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۶
    برو یحیی جان مثل برانکوی بزرگ دست خالی برو جلو تا انشالله رودتر نیم فصل تمام و بازیکنان جدید وارد تیم شوند ما به تو ایمان داریم از فوتبال پرسپولیس لذت میبریم و این نشان میده پرسپولیس به حرکت رو با بالای خودش داره ادامه میده و کیسه درنهایت عمرا امسال قهرمان بشه . دم همتون گرم
  • آنالیزور پرسپولیسی IR ۱۳:۱۹ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۶
    ما هوادارا مث کوه پشتتیم یحیی نازنین پرسپولیس داره خوب بازی میکنه و این عدم نتیجه گیری مقطعیه و مطمئنا هفته پونزدهم بازم به صدر جدول میرسیم و تا آخر همونجا میمونیم #هرچی_یحیی_بگه
  • Alipour IR ۱۴:۴۲ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۶
    # هرچی یحیی بگه # یحیی تنها نیست # اخراج رسول پناه
  • امیر IR ۱۴:۴۸ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۶
    از این وعده ها زیاد دادی ولی تیم به جایی نرسید
  • لنگی IR ۱۷:۱۰ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۶
    جالبه با تهدیدو فشار یه مربی دلال ... مدیرعامل و ریس هیات مدیره ک اتفاقا دوست وزیر هم هست عوض میشه ولی در اونطرف در باشگاه استقلال صدای مردم ک چند ساله فقط خواهان یه مدیر استقلالی در راس مدیریت باشگاه هستن دهن کجی میشه ...ّ.
  • ع ع IR ۱۷:۳۰ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۶
    حتما داوران کمکتون بکنه لنگی مافیای فوتبال ایران .تو آسیا که هیچ کاری نکردین با این همه کمک
  • کیسه حقیر IR ۲۳:۴۶ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۶
    شما کیسه کشا از آب گل آلود ماهی نگیرید لطفا، و اینکه خودتونو پرسپولیسی جا نزنید بیاین مطلب بنویسید
    • پرسپولیس US ۰۱:۰۹ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۷
      آفرین عالیییییییی گفتی
  • بهمن IR ۰۵:۵۶ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۷
    آقا یحیی همه فکرمیکنن شیری تنهامقصربودبله ازاینکه دیگه بش بازی نميدی ودیگه اهمیتی بش نمیدی کاملاً رفتارشمادرسته وازتون حمایت می‌کنیم ولی خیلی یادشون رفته بگن اگرنورالهی الکی اون تکل نمیزد حتی یک یک نمی‌شدیم گل های زیبا تر بیشتری میزدیم وکارهم نمی‌رسید به شیری مفت... پس تودربی هم احمد ومنگیوخیانتشودیدیم بزارش کنار جوانانی که بسیادوندگی کردیم تاباهزارمصیبت گرفتم استفاده تاعصای دستت مث عبدی گل باشن برزگر وحسین پورواحسان حسینی استفاده بخدااگه میدون بدی تمامش عبدی میشن.. آرمان برگردسایپا آقایی که تعهدبه سپاهان داده بودکارت بگیره تابازی نکنه برگرده سپاهان پرسپولیس جای خائن همانیست شیری ونورالهی اینابفرس برن.. چیه ایناشلوغ وبه دردت وپول مفت میگیرن زنده بادایران وافتخار فوتبالش پرسپولیس
    • فرشاد IR ۰۱:۵۷ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۸
      خدا وکیلی خودت خوندی متنی رو که نوشتی؟؟؟
  • محمد طاها IR ۱۰:۳۴ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۷
    آقا یحیی من یه بچه ۱۰ساله هستم وخیلی شمارو و پرسپولیس رو دوست دارم لطفا به حرف بقیه گوش نکنید وبه فوتبال ادامه بدید خیلی آقای یحیی دوستتون دارم
  • سینا IR ۱۲:۲۲ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۷
    نمیدونم هواران محترم استقلال هرسال اینهمه بازیکن تیمشون میگیره چرا اینقد بعضیاشون بی وجدانن که بجا اینکه تیم خودشونو دنبال کنن همش دنبال اینن بگن پرسپولیس پشتشن،،پرسپولیس پشتش بودن پس نادری تویه تیمه شما چیکار میکنه؟؟مگه یحیی نگفت من نادری رو میخام..پس شجاع چرا رفته؟؟ترابی چرا رفته؟؟اونهمه رسول پناه قبل از فینال کلیپ پخش کرد و تیم رو برد تویه حاشیه،،،واقعا یه خرده منطقی باشیم..این فقط فوتبال...اما فقط نگاه کنین ببینید کدوم تیم هرسال اندازه استقلال بازیکن گرفته،،کادر فنی صدتا مربی از برهانی و مظلومی و مرفاوی و حنیف و فکری و...گذاشتین.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی