نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟
جمعه ۲۶ دی ۱۳۹۹ - ۲۰:۰۴
۲ |
۴
درگیری و کتک کاری شدید دو بازیکن لیگ برتری
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

درگیری شدید لوکا میلیوویویچ و میچی باتشوایی، کاپیتان و مهاجم کریستال پالاس پیش از دیدار مقابل آرسنال همه را شگفت‌زده کرده است.

خبرورزشی/ لیگ برتر انگلیس؛ لوکا میلیوویویچ و میچی باتشوایی، کاپیتان و مهاجم کریستال پالاس در جریان یکی از تمرینات این تیم پیش از دیدارشان مقابل آرسنال با هم درگیری شدیدی پیدا کرده اند، طوری که هم‌تیمی‌های آنها مجبور به جدا کردن آنها در یک درگیری فیزیکی شده‌اند. 

روزنامه انگلیسی «دیلی میل» در گزارشی اختصاصی نوشته که این دو در تمرین چهارشنبه این تیم لیگ برتر انگلیس بعد از یک تمرین سنگین، با هم درگیر شدند و کار آنچنان بالا گرفت که شاهدان ماجرا از دیدن این صحنه‌ها شگفت‌زده شدند. گفته می‌شود دلیل این درگیری عصبانیت میلیوویویچ از باتشوایی در یک تمرین مربوط به پاسکاری، بوده است. تمرینی که در آن مربی از بازیکنان خواسته که قدرت حفظ توپ را با پاس‌های محکم و تک ضرب به یکدیگر امتحان کنند. در یک صحنه وقتی باتشوایی توپ را محکم به سمت کاپیتان تیم شوت کرد، میلیوویویچ عصبانی شد و در جواب، از فاصله‌ای نزدیک توپ را با شدت فراوان به باتشوایی کوبید. همین ماجرا به درگیری فیزیکی هر دو انجامید تا جایی که زمین هم افتادند و در نهایت هم‌تیمی‌هایشان این دو نفر را از هم جدا کردند. 

دیدار آرسنال و کریستال پالاس پنجشنبه شب با تساوی بدون گل دو تیم به پایان رسید. درگیری این دو بازیکن، رعایت موارد انضباطی در تیم کریستال پالاس تحت هدایت روی هاجسون زیر سؤال می‌برد به ویژه در مورد میلیوویویچ، بازیکن صربستانی تیم که پیش از این قوانین مربوط به کرونا را نیز زیر پا گذاشته بود و برخوردی با او صورت نگرفت. ‌

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • رضازرگانی IR ۲۱:۰۵ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۷
    سلام فولاد ۲:۱میبره حتمن بدون شک لنگی سوراخ میکنه
  • جواد IR ۱۱:۲۹ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۸
    باشه تو بشین دعا کن

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی