رحمان رضایی: آقای کربکندی! شما پدرخوانده نیستید
منبع: تسنیم
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

رحمان رضایی، سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان با اشاره به ایجاد حاشیه در این مجموعه از رسول کربکندی، سخنگوی باشگاه به شدت انتقاد کرد.

خبرورزشی/ لیگ برتر ایران؛ رحمان رضایی درباره دیدار روز گذشته ذوب‌آهن مقابل سایپا که با شکست ۲ - یک تیمش در لحظات پایانی بازی همراه بود و همچنین ماجراهایش با رسول کربکندی مصاحبه‌ای انجام داد که در زیر می‌خوانید:

*واقعا نمی‌دانم اسمش را چه بگذارم. در این بازی خارج از خانه تیم برتر میدان بودیم اما باز هم در دقایق پایانی گل خوردیم. کسی که بازی‌های ذوب‌آهن را دنبال می‌کند و فوتبال را می‌فهمد، می‌داند که ما از لحاظ فنی خیلی خوب کار می‌کنیم اما طلسم تیم شکسته نمی‌شود و در هر بازی با اتفاقاتی عجیب و خنده‌دار به حریف امتیاز می‌دهیم.

*ذوب‌آهن از لحاظ فنی خیلی خوب کار می‌کند اما دریافت گل در لحظات پایانی بازی آن هم با اشتباهات فردی نشان می‌دهد تمرکز کافی وجود ندارد. عناصری از بدنه باشگاه هستند که تمرکز را از تیم گرفته‌اند و مدام آسیب می‌زنند. یک غده سرطانی در ذوب‌آهن وجود دارد که روز به روز بزرگ‌تر می‌شود و بیشتر به پیکره باشگاه آسیب می‌زند. این موضوع در یک سال‌ونیم گذشته در ذوب‌آهن وجود داشته و بحث جدیدی نیست.

*این مسائل تیم را اذیت می‌کند و حاشیه ایجاد می‌کند. همانطور که رسول کربکندی (سخنگوی باشگاه ذوب آهن) موضوع اولتیماتوم را با وجود محرمانه بودن رسانه‌ای کرد، مدام تمرکز تیم را به هم می‌ریزد. پدرخوانده‌های پیشین هم اینطور به ما امر و نهی نکرده بودند، شما که سایه‌ای بیش نیستید. حتی حرفی که می‌زنید هم حرف خودتان نیست. پدرخواندگی برای قرن بیستم بود و حالا ۲۰ سال است که وارد قرن بیست و یک شده‌ایم، بهتر است استراتژی خود را تغییر بدهید.

*چه دلیلی داشت دو روز قبل از این بازی مهم بحثی مثل اولتیماتوم را عنوان کنند، در حالی که همه مسائل قرار بود محرمانه باشد و به عنوان راز باقی بماند؟ من خودم از این موضوع اطلاع داشتم و دلیلی نداشت توسط عده‌ای رسانه‌ای شود. در حالی که در باشگاه از کل عوامل خواسته شد این موضوع محرمانه بماند اما فورا با انجام مصاحبه ایشان به بیرون درز پیدا کرد. هدف از رسانه‌ای کردن موضوع اولتیماتوم چه بوده است؟ این موضوع ناشی از ناهماهنگی و کار نابلدی این عوامل است. از طرفی تیم را با مصاحبه‌های عجیب به هم می‌ریزند و طرف دیگر برای توجیه کار اشتباه‌شان بیانیه حمایتی منتشر می‌کنند. این مواضع ضد و نقیض تمرکز تیم را به هم می‌ریزد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۶
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • با حقارت شرم ت.ا.ج.ی DE ۱۵:۳۸ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۷
    کارتو بلد نیستی بیا برو . بیارو دنبال استرا برش گردون . ادم از پرسپولیسی بودن بعضیا تاسف میخوره
  • حمید IR ۱۶:۱۵ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۷
    آقا وقتی نتیجه نمیگری حالا تیم خوب بازی کنه ولی نتیجه نگیره یهفته دوهفته ده تا بازی تیم نبرده پس مشگل داره تیم را رها کن دست باشگاه باز بزار
  • شیش ۶ IR ۱۶:۳۷ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۷
    این کربکندی خودش تا حالا چند دوره مربی ذوب وسپاهان بوده خداییش چه مقام وافتخاری اورده که خودشو کارشناس وفوتبالی میدونه!ذوب اهن با یه همچین ادمی هیچ وقت هیچ چی نمیشه.
  • خلیل مهاجر IR ۱۷:۴۱ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۷
    من با رحمان رضایی موافقم. تیم ذوب آهن در بازی های اخیر بسیار بهتر و فنی تر از فصل پیش ظاهر شده که بنا به دلایلی در نتیجه گیری موفق عمل نکرده است. ذوب آهن یکی از قطب های اصلی و قدیمی فوتبال ایران است که هم لیگ برتر و هم ورزش و فوتبال اصفهان به موفقیت و ماندگاری آن نیازمند هستند. امیدوارم که مسئولان و دست اندرکاران باشگاه ذوب آهن با سرمایه گزاری و خریدهای هوشمند در این امر سربلند و موفق باشند. هواداران اصفهانی شایسته داشتن دو تیم بسیار خوب و خاطرات رالی های هیجان انگیز شهر خود هستند.
  • آنالیزور DE ۱۷:۵۴ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۷
    نمونه ایی از مدیریت فوتبالی جماعت ! درسته که پدر خوانده نیست ولی توهمش رو که داره این آقا و بقیه فوتبالی هااااااا
    • حقیقت تلخه IR ۱۸:۵۷ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۷
      حالا چرا این روزا اینقدر از بحث مدیریت فوتبالیها ترسیدین؟! خخخخخ، نترسین سر این سفره، سبیل آدمهای بی‌ربط زیادی چرب میشه، هم اونا اجازه نمیدن کسی از سر سفره بلندتون کنه پس با خیال راحت بخورین

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی