نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
صعود کوهنوردان تیم واکنش سریع ارتش به قله ۴۰۵۰ کهار
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

تیم امداد و نجات و واکنش سریع هیئت کوهنوردی ارتش جمهوری اسلامی ایران به مناسبت گرامیداشت یاد و خاطره شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی موفق به فتح قله کهار شد.

 خبرورزشی/ کوهنوردی؛ به گزارش روابط عمومی ارتش، ۱۳ نفر از کوهنوردان زبده و حرفه ای ارتش در قالب یک تیم واکنش سریع و امداد نجات به سرپرستی سرهنگ نادر رمضانخانی، رئیس هیئت کوهنوردی ارتش جمهوری اسلامی ایران در دمای هوای منفی ۲۷ درجه و در یک شرایط سخت جوی و کاملا دشوار به قله ۴۰۵۰ متری کهار صعود کردند.

رئیس هیئت کوهنوردی ارتش هدف از انجام این صعود زمستانه را در درجه اول گرامیداشت اولین سالگرد شهادت سپهبد حاج قاسم سلیمانی عنوان کرد و گفت: کوهنوردان منتخب و دوره دیده ارتش جمهوری اسلامی ایران بایستی در تمامی فصول سال آمادگی جسمانی خود را حفظ کنند تا در شرایط خاص بتوانند به درستی و کوتاه‌ترین زمان ممکن عملیات امداد نجات را آغاز کنند و بهترین نتیجه را کسب کنند.

سرهنگ رمضانخانی ادامه داد: هیئت کوهنوردی ارتش با برگزاری منظم کلاس‌ها و دوره‌های پیشرفته کوهنوردی و همچنین انجام صعودهای زمستانه و در شرایط سخت و دشوار تکنیک‌ها و فنون واکنش سریع و امداد نجات و جستجو در کوهستان را تمرین می‌کنند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی