نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟
یحیی گل‌محمدی  از مهدی رسول‌پناه شکایت می‌کند؟ 
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

یحیی گل‌محمدی به صورت رسمی هنوز از مهدی رسول‌پناه در کمیته اخلاق یا دادسرای فرهنگ و رسانه شکایت نکرده است ولی این احتمال وجود دارد این کار را انجام دهد.

خبرورزشی/ لیگ برتر ایران؛ ماجرای اختلاف یحیی گل‌محمدی و مهدی رسول‌پناه آنقدر جدی و علنی شده که سرمربی سرخ‌پوشان برای حذف مدیرعامل سابق به وزیر ورزش اولتیماتوم می‌دهد و قهر می‌کند.

در ویدئوهایی که از رسول‌پناه منتشر شده رئیس هیئت مدیره پرسپولیس از یحیی گل‌محمدی به عنوان یک دلال نام می‌برد و به وضوح می‌گوید سرمربی سرخ‌پوشان از بعضی از بازیکنان پرسپولیس پول گرفته است. 

حالا یحیی گل‌محمدی خواستار رسیدگی به صحبت‌های رسول‌پناه شده است. او معتقد است صحبت‌های رئیس هیئت‌مدیره باید مورد بررسی قرار بگیرد و اگر این حرف‌هایش صحت دارد، کمیته اخلاق و دیگر نهادها به موضوع ورود کرده و او را با محرومیت مواجه کنند. در صورتی که رسول‌پناه نتوانست برای حرف‌هایش دلیل، سند و شاهد بیاورد، باید به‌دلیل نشر اکاذیب و خدشه وارد کردن به شخصیت سرمربی پرسپولیس، توسط نهادهای مربوطه بازخواست شود. 

یحیی به صورت رسمی هنوز از رسول‌پناه در کمیته اخلاق یا دادسرای فرهنگ و رسانه شکایت نکرده است ولی این احتمال وجود دارد این کار را انجام دهد. یحیی عقیده دارد کمترین جریمه‌ای که می‌توان برای او در نظر گرفت، برکناری از سمت خود در هیئت‌مدیره باشگاه پرسپولیس است.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۷
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • حمیدرضا IR ۱۶:۱۲ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۸
    این خبر شما فقط به درد روزنامه ها میخوره . چون اون فیلم صحبتهای رسول مناه قابل استناد در هیچ دادگاهی نیست
    • لنگیون IR ۲۱:۳۴ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۸
      شکایت نمیکنه چون رسول پناه مدارک علیه یحیی رو رومیکنه و محرومش میکنن
  • مجهول الهویه IR ۱۶:۱۳ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۸
    هیچ رقیبی که چه عرض کنم هیچ دشمنی نتونست اینطوری به پرسپولیس ضربه بزنه. انواع و اقسام کارها رو کردن برای عیسی پاپوش دوختن پرسپولیس فینال رفت. ولی این نفوذی یه تنه پرسپولیس و زد زمین. امیدوارم هرچه زودتر محکوم بشه بلکه یه مرهم نیمه نصفه ای باشه برای زخم هوادارا.
  • ستارگان سرخ ایران و آسیا IR ۱۶:۱۴ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۸
    همین که آقای رسول پناه جرئت نمی کنه بیاد برنامه فوتبال برتر نشون می ده چه خبره ؟!!! راستی استقلالی ها نظرشون درمورد حرف های ایشون درباره دیاباته چیه ؟!!!!!!!!
    • لنگیون IR ۲۲:۳۸ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۸
      ما نظرمون درباره حق دلالی از بازیکنا لنگ معلومه.خخخخ. بیچاره ربیعخواه مرد بود باج سبیل نداد و با توگوشی انداختش بیرون. زمانه کثیف و پستی شده. هی روزگار
  • کیسه مافیا ورزش IR ۱۶:۱۶ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۸
    دلیل سوختن کیسه کشا و تراکتوری ها از رفتن رسول پناه این هست که داخل کیسه ، خلیل زاده هست و در تراکتور الیاسی هست . این دو نفر هم مثل رسول پناه هستند فقط فرق اینجاست که رسول پناه از پرسپولیس رفته است و خلیل زاده و الیاسی در کیسه و تراکتور هستند اند
  • بی نام IR ۲۰:۳۱ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۸
    حق داره که شکایت کنه. اومده بهش تهمت زده و با کمال پررویی تو مقامش هم مونده!!

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی