۲
نظرات
- منتشرشده: ۲
- در صف بررسی: ۰
- غیرقابلانتشار: ۰
-
مصداق کامل ضرب المثل از نخورده بگیر بده به خورده!!!احتمالا دین محمدی هنوز تو یخچال خونشون از میوه های صدا وسیما به بهترین نحو نگهداری میکنه!
-
به نظر من که خیلی زشته و فرومایه گی می خواهد شما از خوردن مهمان فیلم بگیری بعد هم پخش کنی. از صدا و سیما که متاسفانه به دامن ابتذال افتاده انتظاری نیست ولی از سایت خبر ورزشی انتظار می رفت حداقل توی دام این خاله زنکی بازی ها نیافتد.
نظر شما
آخرین خبرها
پرتکرارترین برچسبهای ۴۸ ساعت اخیر
- جام جهانی ۲۰۲۶ آمریکا کانادا مکزیک
- تیم ملی فوتبال ایران
- استقلال
- کریستیانو رونالدو
- تیم ملی پرتغال
- پرسپولیس
- لیونل مسی
- تیم ملی انگلیس
- تیم ملی برزیل
- تیم ملی غنا
- تیم ملی فوتبال ازبکستان
- مهدی طارمی
- تیم ملی آرژانتین
- تیم ملی مصر
- تیم ملی اسکاتلند
- امیر قلعهنویی
- تیم ملی والیبال ایران
- علیرضا بیرانوند
- کارلوس کیروش
- لیگ ملت های والیبال
- چادرملو اردکان
- تیم ملی آلمان
- تیم ملی بوسنی
- علیرضا جهانبخش
- تیم ملی سوئیس
- آمریکا
- تیم ملی هائیتی
- تیم ملی جمهوری دموکراتیک کنگو
- تیم ملی مکزیک
- تیم ملی قطر