۲
نظرات
- منتشرشده: ۲
- در صف بررسی: ۰
- غیرقابلانتشار: ۰
-
مصداق کامل ضرب المثل از نخورده بگیر بده به خورده!!!احتمالا دین محمدی هنوز تو یخچال خونشون از میوه های صدا وسیما به بهترین نحو نگهداری میکنه!
-
به نظر من که خیلی زشته و فرومایه گی می خواهد شما از خوردن مهمان فیلم بگیری بعد هم پخش کنی. از صدا و سیما که متاسفانه به دامن ابتذال افتاده انتظاری نیست ولی از سایت خبر ورزشی انتظار می رفت حداقل توی دام این خاله زنکی بازی ها نیافتد.
نظر شما
آخرین خبرها
پرتکرارترین برچسبهای ۴۸ ساعت اخیر
- جام جهانی ۲۰۲۶ آمریکا کانادا مکزیک
- تیم ملی فوتبال ایران
- استقلال
- کریستیانو رونالدو
- تیم ملی پرتغال
- پرسپولیس
- لیونل مسی
- تیم ملی انگلیس
- تیم ملی برزیل
- تیم ملی فوتبال ازبکستان
- تیم ملی غنا
- مهدی طارمی
- تیم ملی مصر
- تیم ملی اسکاتلند
- تیم ملی آرژانتین
- امیر قلعهنویی
- کارلوس کیروش
- علیرضا بیرانوند
- تیم ملی والیبال ایران
- چادرملو اردکان
- لیگ ملت های والیبال
- تیم ملی آلمان
- تیم ملی بوسنی
- تیم ملی جمهوری دموکراتیک کنگو
- تیم ملی قطر
- تیم ملی سوئیس
- رستم آشورماتوف
- کریم باقری
- جود بلینگام
- علیرضا جهانبخش