نظرسنجی

نتیجه دیدار صنعت نفت - پرسپولیس؟
کتایون اشرف: نازنین ملایی برای معالجه‌اش دارو استفاده کرد
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

نایب‌رئیس فدراسیون قایقرانی گفت: امیدوارم با همکاری فدراسیون پزشکی و کمیته ملی المپیک بتوان نشست‌هایی را برای ورزشکاران به طور مرتب برگزار کرد که با تغییرات به روز مواد دوپینگی آشنا شوند.

خبرورزشی/ قایق رانی؛ ستاد نادو مجوز فعالیت نازنین ملایی، ملی‌پوش روئینگ را صادر کرد. او که یکی از دو امید سهمیه المپیک توکیو است، داروی درمانی ممنوعه را بدون اطلاع مصرف کرد و به همین دلیل در مسابقات قهرمانی کشور تست دوپینگش مثبت شد. البته ستاد نادو با بررسی مدارک پزشکی این قایقران حکم به برائت او داد و فعالیت ملایی را بلامانع دانست. کتایون اشرف، نایب‌رئیس فدراسیون قایقرانی در این خصوص می‌گوید: «ملایی برای معالجه خود دارویی را ندانسته مصرف کرده که در تست دوپینگش اثرگذار بوده است. البته این دارو نیروزا نیست ولی اثراتش جزو مواد دوپینگی محسوب می‌شود.»

او در ادامه تأکید می‌کند: «بعد از مکاتباتی که با نادو انجام شد و اینکه خود ملایی به هنگام تست اعلام کرده بود دارو مصرف می‌کند بنابراین این ستاد نیز حکم به برائت او داد و نازنین هم‌اکنون دارد تمریناتش را در دریاچه آزادی پیگیری می‌کند.»

نایب‌رئیس فدراسیون قایقرانی در ادامه بیان می‌کند: «این ملی‌پوش امید اول قایقرانی در کسب سهمیه است و مطمئناً هیچ وقت سابقه خود را از بین نمی‌برد. او برای درمان خود مجبور به استفاده از دارو شده است. به هر حال امیدوارم با همکاری فدراسیون پزشکی و کمیته ملی المپیک بتوان نشست‌هایی را برای ورزشکاران به طور مرتب برگزار کرد که با تغییرات به روز مواد دوپینگی آشنا شوند. چراکه فدراسیون قایقرانی حساسیت زیادی روی پاکی ورزشکارانش دارد.»

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه دیدار صنعت نفت - پرسپولیس؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی