نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
سه‌شنبه ۳۰ دی ۱۳۹۹ - ۰۹:۱۳
۱ |
۵
سرمقاله| شرط ببند و رستگار باش!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

آش شرط‌بندی در والیبال آنقدر شور شد که همه به راحتی آن را تأیید می‌کنند. از مدیر تیم تا مدیر فدراسیون. این نشان می‌دهد کارد به استخوان رسیده که فریاد همه بلند شده است.

خبرورزشیعلی جوادی؛ آن روزها که همه مدیران از بیان کلمه شرط‌بندی واهمه داشتند و هر که به زبان می‌آورد، دهانش را می‌دوختند، باید به این روزها فکر می‌شد. حالا همه پذیرفته‌اند که شرط‌بندها در والیبال حکومت می‌کنند و بازیکنان را به‌عنوان مهره‌های بازی در اختیار دارند. یک بازیکن فعلاً محروم شده‌ اما با محرومیت یک بازیکن آیا می‌شود ریشه یک جریان را خشکاند؟

این حاصل برنامه‌ای چند ساله و در اختیار داشتن مهره‌های متنوعی است که بازیکن یکی از آنها محسوب می‌شود. این همان زخم کهنه‌ای است که در پیکر ورزش وجود داشت و هیچ مدیری تلاش نکرد برای همیشه درمانش کند. از آن روزها که عده‌ای در کنج سکوهای امجدیه بر سر همه آیتم‌های یک مسابقه فوتبال شرط می‌بستند تا امروز همه چیز کاملاً شفاف است‌ اما هر بار که درباره بزه‌ها و ناهنجارها حرف می‌زنی، کلامت، ادعایت و حتی خودت را تکذیب می‌کنند. نتیجه‌اش می‌شود این. به هر حال یک روز زخم، سر باز می‌کند و آن وقت حال همه از بوی تعفن زخم، بد می‌شود. هیچ مدیری سرش درد نمی‌کند و دستمال به سر نمی‌بندد، در نتیجه، شرط‌بندها به زندگی عادی ادامه می‌دهند و شرط می‌بندند تا رستگار باشند. دقیقاً مثل دلال‌هایی که حالا دیگر برای خود حریم دارند و هر یک، تیمی را در لیگ برتر بلعیده‌اند و اجازه نفس کشیدن به احدی نمی‌دهند. برای بار آخر می‌گوییم: آقایان! ورزش ما با این همه زخم، زیاد زنده نمی‌ماند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • MGH IR ۰۹:۲۰ - ۱۳۹۹/۱۰/۳۰
    شرط بندی که خوبه، اینا قبلنا احتمال ابتلا به ایدز و کلا خودِ بیماری ایدزو تکذیب می کردند. کلا تو کار تکذیب واقعیت ها هستند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی