جریمه ملوان به دلیل ورود غیرمجاز تماشاگران به ورزشگاه!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال رای دیدار تیم‌های ملوان بندر انزلی و استقلال خوزستان از سری رقابت‌های لیگ دسته اول را اعلام کرد.

خبرورزشی/ لیگ آزادگان؛ دیدار ملوان بندر انزلی و استقلال خوزستان در حالی دوم دی ماه برگزار شد که از سوی محمدرضا قویدل، دروازه‌بان تیم استقلال خوزستان تخلفاتی مبنی بر رفتار غیرورزشی نسبت به تیم مقابل رخ داد. وی به سه جلسه محرومیت از همراهی تیم خود و پرداخت ۵۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد. این رای از حیث محرومیت قابل تجدید نظر است.

محمدرضا مولایی، مربی تیم استقلال خوزستان  به دلیل رفتار غیر ورزشی که سبب تشنج در مسابقه شد، به یک جلسه از همراهی تیم خود محروم است و باید ۵۰ میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند. این رای قطعی است.

بهمن روشنایی، مدیر استقلال خوزستان به دلیل رفتار غیرورزشی نسبت به مسئولین سازمان لیگ و فدراسیون به یک جلسه از همراهی تیم خود محروم است و باید ۵۰ میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند. این رای قطعی است.

تیم ملوان بندرانزلی نیز به‌خاطر عدم رعایت پروتکل‌های بهداشتی و حضور غیرمجاز تماشاگر در استادیوم بیش از حد تعیین شده، باید ۵۰ میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند. این رای قطعی است.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی