نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟
سه‌شنبه ۳۰ دی ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۷
۱۲ |
۵
محمود فکری بالاتر از مجیدی، شفر و استراماچونی
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

محمود فکری سرمربی استقلال تا اینجا نتایج خوبی با این تیم به دست آورده است.

خبرورزشی/ لیگ برتر ایران؛ روز گذشته تیم فوتبال استقلال در جریان هفته یازدهم رقابت‌های لیگ برتر به مصاف تراکتور رفت و در این بازی موفق شد ۳ بر یک پیروز میدان شود. شاگردان محمود فکری با این پیروزی توانستند با ۲۲ امتیاز، برتر از سایر رقبا به صدر جدول رقابت‌های لیگ بازگردند.

این مساله باعث شد تا عملکرد ۴ سرمربی اخیر استقلال یعنی محمود فکری، آندره‌آ استراماچونی، فرهاد مجیدی و وینفرد شفر را در ۱۱ بازی اول رقابت‌های لیگ برتر بررسی کنیم و طبق بررسی‌های انجام شده، محمود فکری بهترین عملکرد را میان این ۴ سرمربی داشته است.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • حمید علوی CA ۱۳:۴۹ - ۱۳۹۹/۱۰/۳۰
    هر کی واقعن طرفدار تیمشه به تیمش روحیه میده. از تیمش حمایت میکنه. هر کی هم پول تو‌جیبی بگیر کسانیه که منافعشون در تیم رو از دست دادن که تکلیفش روشنه. هوادارا فقط بایست حواسشون به کسانی که تا تیم نتیجه نمیگیره میان و فضای هواداری رو ملتهب و بر علیه کادر فنی موجود میکنن، باشه.
  • مهدی IR ۱۳:۵۵ - ۱۳۹۹/۱۰/۳۰
    اونوقت یه سری بچه و هوادار نما و پیشکسوت پولکی از فکری انتقاد بیخود میکنن.
  • حمید علوی CA ۱۴:۰۰ - ۱۳۹۹/۱۰/۳۰
    فرهاد مجیدی از هفته ۱۴ لیگ قبل استقلال رو در صدر تحویل گرفت و در هفته ی آخر با انجام ۱۶ بازی (لیگ ۳۰ بازی برای هر تیم داشت) با ۱۴ امتیاز کمتر از پرسپولیس تیم رو به زمین کرم زد. ۱۴ امتیاز کمتر در۱۶ بازی یعنی بطور متوسط تقریبن یک‌ امتیاز کمتر به ازای هر بازی! حالا خلیلزاده خجالت نمیکشه مذاکره ی پنهانی هم باهاش میکنه که برگرده!! خنده داره واقعن.
    • فقط فرهاد IR ۱۵:۳۶ - ۱۳۹۹/۱۰/۳۰
      دوباره دوتا بازی برد
    • فقط فرهاد IR ۱۵:۴۷ - ۱۳۹۹/۱۰/۳۰
      فرهاد تو آسیا و حذفی هم بازی داشت
    • فقط فرهاد IR ۲۰:۳۱ - ۱۳۹۹/۱۰/۳۰
      فرهاد وسط فصل با تیمی که یکی دیگه بسته بود بازی کرد اگه بازی با فولاد داوری اون طوری نبود قطعا نتایج بهتری می گرفت تازه اگه سعادتمند هم نبود قطعا یه دونه جام می گرفت بعدشم استقلال اول نبود یا دوم بود یا سوم
    • حمید علوی CA ۰۰:۳۰ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۱
      فقط فرهاد جان بنده نگفتم فرهاد در حذفی و آسیا بازی نداشت، صحبت بنده در مورد لیگ بود. بله حذفی هم بازی داشت اما متاسفانه در مهم‌ترین بازی استقلال، بازم استقلال رو یهو رها کرد!
    • فقط فرهاد IR ۰۸:۱۲ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۱
      اگه همین فکری هم بود سر اون فینال همون کارو میکرد
    • فقط فرهاد IR ۰۸:۱۶ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۱
      اصلا شرایط این و فرهاد قابل مقایسه نیست گفتم تیمی که خودت اول فصل ببندی با تیمی که یکی دیگه برنده خیلی متفاوت هستش
  • محمدطاها IR ۱۴:۱۴ - ۱۳۹۹/۱۰/۳۰
    ایووول دمشگرررم..حمایت از تیم آقای فکری تا قهرمانی:)) بنظرم امسال استقلال قهرمان میشه دلیلش این است که فکری بیشتر دنبال نتیجه است..پنج سال استقلال از پرسپولیس زیباتر بازی کرد خصوصا در دوران ماچونی و شفر ولی جامها را پرسپولیس گرفت..فکری دقیقا راه کی‌روش را دارد دنبال می کند فوتبال نتیجه گرا که واقعا درسته، چون هواداران در سال دوم که تیم شفر زیبا بازی میکرد وقتی مقابل پدیده باخت همه از شفر انتقاد کردند و باعث شد برکنار بشه..فکری باید به هر نحوی شده حتی اگر تیم زیبا بازی نکنه فقط نتیجه بگیره و تیم رو امسال قهرمان کنه..
  • سیدرضا GB ۲۲:۵۴ - ۱۳۹۹/۱۰/۳۰
    نمیدونم چه اصراری هست خود ما با بردن نام مجیدی میخواهیم بین هواداران تفرقه بندازیم و بشیم سربازان شاید بی جیره ی دشمنان فوتبال . چه لزومی داره بخاطر بغض شخصی که از فرهاد دارین و بخوایین تحمیل کنین به کسانیکه عاشق استقلال با همه ی بزرگانش هستن از منصورخان تا امیر که بحق شاگرد اول منصورخان و کاپیتانش بود تا ناصرخان و فرهاد ، از مظلومی تا صمدو حاجی ، دست بردارین از این رفتار
    • حمید علوی CA ۰۰:۴۳ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۱
      سیدجون قربون جدت ساده نباش انقد. ما وظیفه داریم واقعیات رو بگیم تا دوباره از یه سوراخ ده بار گزیده نشیم. بعضی از این اسامی که شما با صفای قلب خودت میخوای به زور کنار هم بداریشون روی هم دیگه راه رفتن و این یک واقعیته. بعضیا همین الان و همیشه کمین هستن و هر کاری میکنن تا استقلال با کادر موجود نتیجه نگیره تا با کمک آدماشون و نوچه هاشون بیان سر کار. دقت کن برادرم که در همین فصل، یه عده به محض اینکه استقلال مثنتیجه نمیگیره میریزن اینجا و فضای مجازی ومیخوان جو تیم رو به هم بریزن و فرهاد فرهاد میکنن. برای همین لازمه برای خنثی کردن تلاش‌های مذبوحانه شون بگیم آقا فرهاد در بازیهای لیگ پارسال فقط در ۱۶ بازی مربیگری (اونم مربی تیمی که استرا ساخته بود) ۱۴ امتیاز کمتر از پرسپولیس آورد. سید جون استقلالی بودن به معنای اینکه به دروغ سعی کنیم همه ی استقلالیها رو‌ خوب جلوه بدیم نیست.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی