نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
اعتراض تنیس‌بازان قرنطینه شده در هتل‌های استرالیا
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

یولیا پوتینتسوا، با انتشار عکسی از خودش در هتل که در آن تابلویی را در دست گرفته و نوشته: «ما به هوای تازه نیاز داریم»، اعتراضش به قرنطینه شدن در هتلی در استرالیا را اعلام کرد.

خبرورزشی/ تنیس؛ یولیا پوتینتسوا، تنیس‌باز زن قزاقستانی با انتشار پستی در اینستاگرام اعتراض خود را از درون هتل محل اقامت خود در ملبورن بابت قرنطینه شدن به مدت دو هفته قبل از مسابقات اوپن استرالیا اعلام کرد.

مسابقات گرنداسلم استرالیا در وضعیتی بحرانی قرار گرفته است، چراکه با وجود حضور ورزشکاران در استرالیا، اعلام وضعیت اضطراری به دلیل پیدا شدن موارد جدید ویروس کرونا در پروازهای ورودی به این کشور، باعث شده تا ورزشکاران در هتل‌های خود قرنطینه شوند و نارضایتی‌های بسیاری از این بابت ایجاد شود. 

تنیس‌باز ۲۶ ساله قزاقستانی هم جزو کسانی بود که به شدت مسئولان برگزاری تنیس استرالیا را مورد انتقاد قرار داد. او معتقد است قوانین بسیار سختگیرانه در مورد قرنطینه که باعث شده ۷۲ بازیکن تنیس به اجبار در اتاق‌های خود حبس شوند، شرایط وحشتناکی را برای ورزشکاران ایجاد کرده است. 

پوتینتسوا، با انتشار عکسی از خودش در هتل که در آن تابلویی را در دست گرفته و نوشته: «ما به هوای تازه نیاز داریم»، اعتراض خود را به این موضوع نشان داد. 

پوتینتسوا، این پست را با هشتگ «دست‌کم ۱۰ دقیقه در روز» و «هوای تازه مهم است» منتشر کرد تا اعتراض کند که این بازیکنان حتی حق ترک کردن اتاق خود را ندارند. او گفته این بسیار سخت است که بخواهیم ۱۴ روز مسابقه دهیم بدون اینکه هیچگونه تمرینی انجام داده باشیم. او همچنین مسئولان برگزاری رقابت‌ها را به خاطر مجبور کردن بازیکنان به پذیرش اجباری این شرایط مورد انتقاد قرار داد. 

اعتراض یولیا پوتینتسوا

چندین روز قبل، او همچنین از این شکایت کرده بود که اتاقش در هتل، موش پیدا شده اما با وجود این اتفاق اجازه نداده‌اند که اتاقش را عوض کند. رقابت‌های گرنداسلم اوپن استرالیای قرار است از روز دوشنبه ۲۰ بهمن در ملبورن آغاز شود. این اولین گرنداسلم تنیس در سال ۲۰۲۱ به حساب می‌آید و به مدت دو هفته برگزار خواهد شد. 

در چند روز گذشته بسیاری از تنیس‌بازان تصاویری از خود را که در حال تمرین در اتاق‌های هتل بودند، منتشر کرده‌اند تا نشان دهند که آمادگی خود را با وجود این شرایط نیز حفظ می‌کنند. هرچند که بسیاری از آنها به این شرایط معترض هستند و اعتقاد دارند این اتفاق تأثیر زیادی روز نحوه عمکرد آنها در شروع مسابقات خواهد گذاشت. برنارد تامیچ تنیس‌باز استرالیایی و نامزد او که با هم در قرنطینه در هتل هستند نیز به این موضوع اعتراض کرده بودند که شرایط سختی وجود دارد و حتی از نظر بهداشتی نیز به مواردی در هتل‌ها اعتراض کرده بودند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی