عباس چمنیان: عذرخواهی زاهدی‌فر بحث حمایت های خاص را تقویت می کند
منبع: فارس
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

مربی تیم فوتبال تراکتور گفت: شجاعی با ما درباره خداحافظی‌اش از فوتبال صحبت نکرده و بعید است این کار را انجام بدهد.

خبرورزشی/ لیگ برتر ایران؛ عباس چمنیان درباره شکست دو بر یک تیم فوتبال تراکتور مقابل استقلال در هفته یازدهم لیگ برتر اظهار داشت: تیم ما در این بازی اسیر اشتباهات فردی به ویژه در بخش دفاعی‌اش شد. کل بازی به ویژه نیمه دوم را دراختیار داشتیم و در این نیمه شرایط جوی اجازه داد سبک خود یعنی بازی مالکانه همراه با گردش توپ در تمام نقاط زمین را ارائه بدهیم. پس از دریافت گل اول راحت‌تر بازی کردیم اما گلهای دوم و سوم استقلال وضعیت را تغییر داد.

وی افزود: با وجود اینکه پس از دریافت گل سوم موقعیت‌های زیادی ایجاد کرده و به گل هم رسیدیم، اسیر بازی احساسی نشدیم اما به دلیل اینکه پس از گل قائدی زمان زیادی تا اتمام بازی نمانده بود، نتوانستیم نتیجه را جبران کنیم.

وی درباره مطرح شدن بحث خداحافظی مسعود شجاعی از فوتبال توضیح داد: شجاعی با ما در این زمینه هیچ صحبتی نکرده و به نظر من هنوز هم کیفیت بازی‌اش در سطحی است که به تراکتور و فوتبال ایران کمک کند. در بازی با ذوب‌آهن یک  تنه جریان مسابقه را دراختیار داشت اما یکی از دلایل ارائه نشدن همین کیفیت مقابل استقلال شرایط خاص جوی در نیمه اول بود که کاملاً روی جریان بازی تأثیر گذاشت.

مربی تیم تراکتور تصریح کرد: به همراه سایر اعضای کادر فنی تلاش کردیم بار هدایت تیم را از روی دوش شجاعی کمتر کنیم تا بتواند همچنان کیفیت بازیگری خود را به فوتبال کشور ارائه کرده و تراکتور هم از ظرفیت‌هایش بهره مند شود. خیلی بعید می‌دانم شجاعی در حال حاضر بخواهد  از فوتبال خداحافظی کند. حیف است تراکتور داخل زمین از وجود وی محروم شود. مسعود در خارج از زمین هم دیدگاه فنی فوق‌العاده‌ای دارد و یکی از آیندگان فوتبال ایران در حوزه مربیگری است. در این مدت دیده‌ام با تمرکز و احساس مسئولیت بالا که برگرفته از تجربیات دوران بازیگریش در سطح فوتبال اروپا و کشورهایی مثل اسپانیا و یونان است به تیم ما کمک کرد. باید از این ظرفیت بی‌نظیر برای آینده فوتبال کشورمان،و باشگاه تراکتور و حتی رده ملی هم استفاده کرد.

چمنیان با انتقاد از فضای ایجاد شده درباره برنامه‌ریزی لیگ برتر و عذرخواهی یکی از داوران توضیح داد: خیلی تعجب می‌کنم زاهدی فر از تیم های استقلال و پرسپولیس عذرخواهی کرد. این اقدام نوبرانه است. حتی اگر داور به اشتباه قضاوت کرده عذرخواهی کردنش از این دو تیم جای حرف و حدیث باقی می‌گذارد. سایر تیم‌ها هم از ابتدای لیگ از داوری‌ها متضرر شدند. با عذرخواهی داور رسم ناجور و غیرمتعارفی در فوتبال ایران به وجود می‌آید. عذرخواهی زاهدی فر بحث حمایت خاص از پرسپولیس و استقلال را تقویت می‌کند و اگر این برداشت غلط رایج شود، روی ذهنیت تمام تیم‌ها تأثیر منفی می‌گذارد. متأسفانه پس از عذرخواهی زاهدی‌فر باشگاه گل‌گهر هم در آستانه دیدار با تراکتور بیانیه صادر می‌کند و کمیته داوران را زیر فشار می‌گذارد. باشگاه تراکتور ثابت کرده به تمام حریفان احترام می‌گذارد و می‌خواهیم وارد فضای بیانیه دادن نشویم در غیر این صورت صدور بیانیه کاری ندارد. راحت می‌توان این کار را انجام داد و داور را تحت فشار گذاشت.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۳
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • 10.10.3 IR ۱۶:۵۵ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۱
    تو بسوز کیسع کش
  • تاجی NL ۱۸:۰۲ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۱
    با این کار فقط خودشو از چشم میندازه شجاعی چون فوتبالش از سال 2018 تموم شده
  • حسین IR ۲۱:۳۷ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۱
    اگه نیاز یه عذرخواهی باشه ترکی و فغانی باید بابت گرفتن دو تا قهرمانی از تراکتور عذرخواهی بکنن نه بابت یک بازی که داوری در مجموع به ضرر فولاد بوده. فراسیرک برتر ایران

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی