نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟
ادعای عجیب علیرضا نیکبخت واحدی درباره دورانی که در پرسپولیس بازی می‌کرد
منبع: ایلنا
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

علیرضا نیکبخت واحدی می‌گوید: هاشمی نسب این هفته خیلی از حقایق را گفت ولی متاسفانه گوش کسی بدهکار نیست و به جای پرداختن به مسائل، به شخصی که حرف زده حمله می‌کنند.

خبرورزشی/ لیگ برتر ایران؛ علیرضا نیکبخت واحدی در بیشتر مصاحبه‌هایش به یاد دورانی که در پرسپولیس بازی می کرد می‌افتد. جالب است نیکبخت آن روزها را فراموش نمی‌کند و امروز هم در مصاحبه‌ای به نکته‌ای عجیب و غریب اشاره کرده است که در زیر می‌خوانید:

*در مورد نامزدهای ریاست فدراسیون فوتبال نظری ندارم و فقط امیدوارم یک شخص فوتبالی و از جنس فوتبال در نهایت بر مسند ریاست بنشیند و فوتبال ما را از این وضعیت نجات بدهد و باعث پیشرفت فوتبال ایران شود. خدا را شکر یکی مثل علی کریمی هم تصمیم گرفت روی کار بیاید و با استفاده از قانون جدید ثبت نام کرد، تیم کاملاً فوتبالی دور خودش جمع کرده و مهدی مهدوی‌کیا و سعید دقیقی هم مثل خودش از جنس فوتبال هستند.

*خوبی علی کریمی این است که از جنس فوتبال است و دلش برای فوتبال می‌سوزد و اینکه میادین بزرگ بین المللی را دیده و تجربه کسب کرده است. اگر هم ضعف و کمبودی وجود داشته باشد باید دیگران به او در حوزه‌های مختلف کمک کنند تا موفق شود و قرار نیست یک نفر به تنهایی همه امور را در اختیار داشته باشد.

*استقلال نتایج خوبی می‌گیرد و الان هم صدرنشین است و فکر می‌کنم این تیم می‌تواند با ادامه همین روند موفق باشد و در پایان فصل هم به قهرمانی برسد. نتیجه خوبی هم مقابل تراکتور گرفتند و فکر می‌کنم استقلال به آن بلوغ تاکتیکی که لازم داشت رسیده است و رفته رفته از این هم می‌تواند بهتر شود.

*در مورد هجمه‌هایی که این روزها علیه پرسپولیس صورت می‌گیرد هیچ حرفی ندارم. حتماً یک چیزی هست که همه دارند به آن اعتراض می‌کنند و همه در موردش حرف می‌زنند ولی یک عده انگار گوششان بدهکار نیست و خودشان را به نشنیدن می‌زنند و قصد ندارند در این وضعیت تغییری ایجاد کنند. مهدی هاشمی‌نسب این هفته خیلی از حقایق را گفت ولی متاسفانه گوش کسی بدهکار نیست و به جای پرداختن به مسائل، به شخصی که حرف زده حمله می‌کنند.

*وقتی در پرسپولیس بودم، یک بار دو کارته شده بودم و محروم بودم و به خاطر اینکه به دربی برسم آن را عقب انداختند و به زمان دیگری موکول کردند. به هر حال بازهم می‌گویم یک مسائلی هست که همه در موردش صحبت می‌کنند و باید به آن رسیدگی شود.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱۲۹
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • ... IR ۱۶:۴۶ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۱
    همه علیه لنگ هستن... یکم به کارهای زشتتون فکر کنید.. ببینید چرا طرفدارای استقلال و سپاهان و تراکتور و ماشین سازی و حتی نساجی!! پرچم ژاپن میبردن استادیوم!! چرا فولادی ها با سنگ به سمتتون میان.. چرا طرفدارای اصفهان که شهر با تمدنی هست با پرتاب صندلی ازتون استقبال میکنن... از شمال تا جنوب چشم دیدنتون رو ندارن... دیدید چطور بیشتر ایران دوست داشتن جلو اولسان بازنده باشید... سال 2007 و 2010 سپاهان و ذوب آهن به فینال آسیا رفتن.... من داخل فینال سپاهان سنم کم بود اما واقعا طرفدار سپاهان بودم. فینال ذوب آهن هم نود دقیقه احساس میکردم تیم ملی داره بازی میکنه نه ذوب آهن!! قطعا استقلالی ها همین حسو داشتن.. چون اون دو تیم حق ما رو نخوردن.به خاطر همین محبوبن..
    • محمود IR ۱۷:۱۳ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۱
      ادم اول باید فکر کنه بعد تایید کنه {...} الان خودت بگو ببینم کدوم دربی را که محروم بوده عقب انداختن
    • شکارچی تاریکی IR ۱۷:۱۸ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۱
      دربی این فصل به دستور فکری و مظلومی برای تیم ما استقلال عقب انداختند تا محروم ها و مصدوم های ما به بازی برسند
    • هفت تیرکش معروف IR ۱۷:۲۰ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۱
      حرف ناشی از سوزش درد از پرسپولیس توسط کیسه کش ها پشیزی ارزش نداره
    • فرید IR ۱۷:۲۱ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۱
      شما کیسه کشا از حسادتون نمیخاستید پرسپولیس قهرمان بشه وگرنه هوچیگری و مظلوم نمایی مضحک کیسه کشا که برای همه عیان شده. کیسه بازیکنان و مربیان تمام تیمهای لیگ را بدون اجازه و رضایت باشگاهشون به زور به غارت برو و محمود فکری فحاشی کرد اما اتفاقی تیفتاد و الانم که چند هفته اس با امدادهای داوری داره نتیجه میگره و گرانترین تیم تاریخ ایران را هم که بسته دیگه اینا را همه میدونن و همه میدونن که کیسه دارای از رانتهای حکومتی استفاده میکنه و یک تیم ناسالمه. مطمئن باشید یه روزی چنان رسوا میشید که خدا میدونه. در ضمن تو همون خوزستان تا حالا چند بار کشته و مصدوم دادید نمونش فینال جام حذفی آبادان بازم بگم یا بسته
    • مجهول الهویه IR ۱۷:۲۷ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۱
      یه بار دیگه متنتو بخون!! چرا سنگ میزنن!! چرا صندلی میزنن؟ چرا پرچم ژاپن میبرن؟؟ اصلا خودت فهمیدی چی گفتی؟ فهمیدی چجوری خودزنی کردی؟ اینا که گفتی اصلا زشت نیست!بعد پرسپولیس به چی فکر کنه دقیقا؟ به اینکه پوکر کرده تو سه سال دوبار رفته فینال. واقعا که نابغه ای!!
    • کیسه مافیا ورزش IR ۱۷:۲۸ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۱
      سپاهان خودش در فینال مقابل تیم ژاپنی شکست خورده . سپاهانی که ژخم خورده ژاپنی ها هست . پرچم ژاپن برده ورزشگاه. خب از متوهم بودنشان هست . زنوزی هم استقلالی هست . بعدش هم از دکل بقیه تیم ها بیا پایین دوچرخه سوار . برای اطلاع باید بگم . پرسپولیس ییشترین هوادار در استان فارس ( شیراز) . مشهد . مازندران و بوشهر را دارد . پر هواداران ترین تیم ایران هست
    • 10.10.3 IR ۱۷:۳۰ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۱
      کاری ک بقیه تیما نتونستن انجام بدن ما انجام دادیم(فینال اسیا) بخاطر همینه همه علیه ما هستن
    • الکیسه المفتخور IR ۱۷:۳۱ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۱
      دیگه شما کیسه کشا از حق خوری حرف نزنید که مرغ پخته هم خندش میگیره؟! الان گرونترین تیم ایرانو دارید اونوقت ما حق شما را خوردیم؟! اگر ما حق شما را خوردیم پس چطوره که کیسه تمام بازیکنانش را حفظ کرده و گرونترین تیم ایرانو داره اما پرسپولیس 70 درصد بازیکنان اصلیش رفتن!؟؟؟ همین شما کیسه کشا حق بقیه تیمها را هم خوردید یه آبم روش! مظاهری و بابک مرادی را بدون رضایتنامه باشگاهشون جذب کردید! محمود فکری را بدون رضایت نساجی جذب کردید اونوقت از حق خوری هم حرف میزنید؟! برو کیسه کش خجالت بکش! راستی 150 میلیارد پول بیت المال که بدون پشتوانه وارد باشگاه کیسه شده حق کی بوده؟؟؟؟؟؟!!!!!!
    • مولر از برلین DE ۱۷:۳۲ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۱
      اگر در فوتبال ما کمیته اخلاق هست حتما باید نیکبخت . و هاشمی نسب را فرا بخواند و ادله بخواهد!! و گر نه همه بلد هستند تهمت بزنند. در ثانی کدام تیم پارسال برابر پدیده به دستور وزارت بازی اش لغو شد تا سر و سامان بگیرند. اقایان نیکبخت شما یادتان نمی اید دربی که قلعه نویی و محرمی درگیر شدند . شبانه پرسپولیس را نابود کردند. پس اون موقع همین بساط بوده!!
    • کیسه بچه لوس و ننر حکومت IR ۱۷:۳۴ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۱
      کیسه کش این کاملا طبیعیه اگر کیسه هم به فرض محال بره فینال شک نکن 95 درصد مردم ایران اصلا دوست ندارن کیسه حکومتی قهرمان بشه این طبیعت هواداران فوتباله و ربطی به رنگها نداره. اینو هم نمیدونی؟
    • هادی IR ۱۷:۳۶ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۱
      حیف از وقت که آدم بخواد جواب شماها رو بده. دوره ی این بگم بگما هم خیلی وقته که تموم شده .
    • دامون IR ۱۷:۳۸ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۱
      حرفهای هاشمی نسب و نیکبخت ذره ای از دریای بیکران فساد و مافیای فوتبال لجن گرفته ایران هستش!!اگرهمون موقع به قضیه کارت به کارت ها رسیدگی میکردن!یا کسی رو که بخاطر دزدی فرش و دلار پنج سال محروم کرده بودن رو با سفارش نماینده مجلس و وزیر برنمیگردوندنش به فوتبال! این مافیای لنگی اینقدر قدرت نمیگرفت تا یه تیم خبری درست کنن و توی اتاق فکرشون به خودشون لقب تیم خاص بدن!!بردن پرچم ژاپن به استادیوم بخاطر طرقداری از ژاپن نبود بلکه نماد تنفر از یه تیم حکومتی بود که از شمال تا جنوب فهمیدن بخاطر حمایتهای دولت و تضعیف و حق خوری از بقیه تیمها بود که پوکر فساد شکل گرفت!!شاید خود طرفدارای لنگی به تبعیت از چندتا کانال هواداریشون سرشون زیر برف باشه و نفهمن دور و برشون چه خبره ولی قطع به یقین چون این آش دیگه از شوری مزه لجن به خودش گرفته،کل ایران فهمیدن توی فوتبال ایران چه خبره و وزیر و وکیل چکار دارن میکنن تا یه تیم خاص نتیجه بگیره!!درمورد نیکبخت و هاشمی نسب هم،کسیو بخاطر گفتن حقیقت سرزنش نمیکنن بلکه به احترامشون کلاه از سر برمیدارن که وجود کردن در مقابل مافیای لنگیا حرف حق رو بزنن!دمشون گرم
    • کیسه مافیا ورزش IR ۱۷:۵۱ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۱
      استقلال سرور پیروزی هست
    • کیسه مافیا ورزش IR ۱۸:۰۴ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۱
      پرسپولیس سرور دوچرخه سواران هست
    • مانی IR ۱۸:۰۹ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۱
      دربی امسال چرا عقب افتاد ؟ بازی استقلال و پارس جنوبی فصل قبل چرا برگزار نشد؟ بازی استقلال و پدیده .....
    • مولر از برلین DE ۱۸:۱۴ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۱
      افرین به خبر ورزشی بابت این عکس.! یک کتاب می توان در مورد این صحنه نوشت واقعا افرین.. خدایا اگه فضای مجازی نبود چطور مچ عده ای دو رنگ برای هواداران باز می شد.. در این فوتبال پولی بازیکنی مثل مرحوم قایقرا ن دیگه پیدا نمی شود. بازیکن 100میلیون پول گرفت به پرسپولیس پشت کرد حالا امده توجیه می کند . چون فضای مجازی ادم را فورا لو می دهد. مرحوم قایقران بخاطر ملوان به پیشنهادات هنگفت ان زمان پرسپولیس استقلال پشت کرد تا یک رنگ بودن را معنا کند . قطعا اگه این زمان بود این حرکات را می دید اسم فوتبال ایران را نمی اورد!!
    • تتلیتی( In the stall) IR ۱۸:۱۹ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۱
      آفرین نیکبخت
    • تتلیتی وحشتناک باهوش IR ۱۸:۲۱ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۱
      گوشه ای از حرف های عابدینی لابی باز
    • ستارگان سرخ ایران و آسیا IR ۱۸:۲۲ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۱
      وای خدا یک بازی رو بردیم کیسه کشا چه ترسی دارند!!!!!!!!! جنگ روانی علیه پرسپولیس طبیعیه چون طی سه سال اخیر دوبار فینال آسیا رفته والا از لحاظ فنی در حد ما نیستین -:-:))))))))
    • قائمشهر IR ۱۸:۳۱ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۱
      فقططططططط نساجی.... این بنده خدا راست میگه یه بار تماشاگرای نساجی پرچم ژاپن بردن... البته فقط یه بار... که من خودم مخالف بودم چون درست نبود
    • زردپوشان زاینده رود IR ۱۸:۳۷ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۱
      پرسپولیس درایران نماینده ایران هست سپاهانی ها و ذوب آهنی ها مثل ساکت نویدکیا مرزبان کربکندی رحمان رضایی از پرسپولیس حمایت کردند ما سپاهانی به خاطر اوت داوری هایی در فصل قبل در لیگ و حذفی با ناداوری ها سپاهان بردند یا ۴ پنالتی پشت سرهم و گل آفساید به نفع کیسه بلعث شد کیسه سهمیه سپاهان توسط کیسه غصب بشه پارس جم قربانی کرونا تقلبی و ناداوری کیسه شد به لیگ یک رفت یا کیسه به خاطر وطن فروشی ها برای همه مردم ایران و ما اصفهانی ها منفورترین تیم لیگ هست کیسه کش ها حق ندارند در کامنت های خودشان اسم سپاهان بیارند
    • مصطفی6+6 IR ۱۸:۴۰ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۱
      دوستان این استقلالیا دیدن هر کاری کنن حتی تو خواب هم نمیبینن بتونن تو 4 سال 7تا جام بیارن و 4بار پشت سرهم قهرمان بشن و تو 3سال 2بار فینالیست آسیا بشن رو آوردن به دروغ و حاشیه برای پرسپولیس. شما استقلالیا حالا حالا ها باید از افتخارات پرسپولیس ناراحت باشید البته این خواسته من نیست خودتون دوست دارید ناراحت باشید :)
    • لنگیون IR ۱۸:۴۱ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۱
      دیگه به مافیایی بودنو لنگ کسی شک نداره. خود لنگیا هم میدونن همه منفورن
    • نساجی عشق مازندران IR ۱۸:۴۶ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۱
      ما مردم مازندران از تیم کیسه به خاطر تعضیف کردن نساجی با جدا کردن فکری و دستیاران آنها به طور غیرقانونی از این تیم بیزار هستیم فصل قبل پارس جم به لیگ فرستادن این فصل نساجی به خاطر تعضیف کیسه به لیگ یک میره
    • کیسه مافیا ورزش IR ۱۸:۵۵ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۱
      دامون متوهم چرا بازیکنان کیسه بخاطر دوپینگ محروم نشدند. بازیکنان صبای قم بخاطر دوپینگ ۱ سال محروم شدند . فساد کیسه در دوره بابا محمود موج می زد . کیسه ۳ بار قهرمان لیگ شده و هر سه دوره در دوره بابا محمود بوده . کیسه چرا بخاطر رشوه به داور محروم نشد . رشوه به داور . دادن ساعت رولکس به داور . دادن ال سی دی و پول رشوه به داور . دوپینگ . بخشی از فساد کیسه در دوره بابا محمود . امیر آبادی بازیکن استقلال گفت . بخاطر پارتی و حمایتی که داشتیم بعد از دوپینگ محروم و محاکمه نشدیم . بخشی دیگر از فساد کیسه در دوره بابا محمود و حمایت بی پایان بابا محمود ار کیسه
    • هفت تیرکش معروف IR ۱۹:۵۲ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۱
      این منفور بـدن تیم لنگ رو نشون میده... پرچم ژاپن و....
    • Blue Love IR ۱۹:۵۴ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۱
      انقد لنگ تو این سالها حق خوری کرده که اگه با اسرائیل هم بازی کنه طرفدارای دیگه از نماینده اسرائیل حمایت میکنن... شرق و غرب و شمال و جنوب علیه لنگ
    • تتلیتی وحشتناک باهوش IR ۱۹:۵۵ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۱
      استاد لابی باز عابدینی میگه.... اگه لابی نمیکردم... لنگ قهرمان نمیشد
    • تتلیتی (Broad nonsense ) IR ۱۹:۵۶ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۱
      کل ایران ضد لنگ
    • تا ابد سرخ IR ۱۹:۵۶ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۱
      كيسه كشايي كه به به كفتن افتادن،،عكس رو يه بار ديكه ببنيد تا بفهميد امثال هاشمي نسب و نسميها سوزششون از كجاس!!!?
    • نادی اللنگ الحکومتی IR ۲۱:۱۹ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۱
      زردپوشان لنگیه.... سپاهانی واقعی نیست... چون من مردم اصفهان رو دیدم که چقد خوش برخورد هستن.... درضمن تا جایی که من میدونم وقتی پیروزی از اولسان گل خورد کانال سپاهان منفجر شد
    • فقط سلطان محرم IR ۲۱:۲۱ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۱
      زردپوشان تو خیلی کارت اشتباه بوده که از لنگ حمایت کردی.... نکنه تو پرسپولیسی هستی؟؟؟ من 90 دقیقه از اولسان حمایت کردم... کربکندی که الان ذوب آهن رو افتضاح کرده.... ساکت هم برای ظاهر سازی گفته ـ. محرم نویدکیا عشق ابدی
    • به نام فرش و پورسانت IR ۲۱:۲۴ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۱
      شما نمیتونی برا تیم های دیگه تعیین تکلیف کنی.. ما دلمون بخاد اسم سپاهان رو میاریم.. به تو هم مربوط نمیشه لنگی!! درضمن تو زردپوشان واقعی نیستی!! تو میخای بین مردم شریف اصفهان و استقلال تفرقه بندازی... سپاهان تیم محترمی هست و هیچ ربطی به لنگ نداره.... منفور هم خودتی
    • زرد پوشان زاینده رود IR ۲۱:۵۰ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۱
      نادی النگ کم خالی ببند سپاهان قبلا با پرسپولیس مشکل داشت الان سپاهان و پرسپولیس از مکتب شاهین هستند تا جایی که کادرفنی و مدیریتی سپاهان و ذوب آهن از فینالیست شدن پرسپولیس حمایت می کنند من خودم عضو کانال طرفداران سپاهان هستم چنین چیزی تکذیب می کنم دشمن اصلی ما سپاهانی ها فقط کیسه تهران هست خیلی تابلو کاربر نادی اللنگ و اولسان فقط عشق یک نفر و یک کیسه کش هست می خواهد بین هواداران سپاهان و پرسپولیس مکتب شاهین تفرقه بندازه
    • ضدمافیا IR ۲۲:۰۸ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۱
      به نیکبخت ایمان بیاورید که او رهرو راه درستی و راستی شده او نیز مثل و مانند بسیاری که از راه خطا توبه کرده و به راه راست گرویدن لایق احترام و تکریم است
    • نادی اللنگ الحکومتی IR ۲۲:۳۴ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۱
      خخخخخخخخخخخخخخخخ... باشد باور کردیم تو سپاهانی هستی..... عزیزم برو بخواب حالت خوب نیست
    • عشق زرد طلایی IR ۲۲:۳۹ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۱
      زاینده رود!!! این اسم نام کاربری من هست که شما انتخابش کردی... ولی من اسموو به زرد طلایی تغییر دادم تا قاطی نشه درضمن ما هیچ رفاقتی با لنگ نداریم... کم سر ما رو بریدن؟؟ 2-3تا قهرمانی ازمون گرفتن...خوب خودتو به این لنگیا فروختی!! ما به هیچ تیمی وصل نیستیم... تو لنگی هستی.. چون ما سپاهانی ها چشم دیدن سرخابی ها رو نداریم...واقعا برات متاسفم.. ادمین اگه صلاح دونستی چاپ کن
    • به نام فرش و پورسانت IR ۲۲:۴۰ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۱
      میگم توهم زدی؟؟ عشق اولسان کیه لنگی؟؟؟؟ از دکل سپاهان بیا پایین
    • مهدی IR ۲۲:۴۳ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۱
      کبسه کش حسودان پشت خط به قطار درحال حرکت سنگ میندازن اون حیوانات دوپا که از قطاربیرون مرتشون میکنن بیشتر سنگ میندازن فحش میدن
    • کیسه مافیای IR ۲۲:۵۲ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۱
      زردپوشان لنگی هست . زردپوشان پوشان به جای سپاهانی ها کامنت نگذا
    • سام IR ۲۳:۵۳ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۱
      آقای نیکبخت تو اگر دوست داری حقیقت روشن بشه ، بگو چرا از تیم استقلال بیرونت کردن و بگو چطوری سر از پرسپولیس در آوردی ؟ در زمان بازی برای پرسپولیس همین صحبت ها را علیه استقلال می‌زدی ، اگر خیلی مردی فقط بگو چرا تو را از پرسپولیس بیرون کردن در زمانی که هنوز خوب بازی میکردی . شاید بعضی از دوستان که نظر میدن بازی های تو را ندیده باشن و چون از تیم پرسپولیس بد می‌گی خوشحال بشن ولی جهت یاد آوری بگم مدیران پرسپولیس خسته شدن از بس ضمانت تو را کردن ، آخر هم شوتت کردن از باشگاه بیرون این فقط در مورد پرسپولیس بود همه دوران ملی پوش شدن تو را یادش هست هر موقع که تیم ملی در خارج از کشور بازی داشت یا مثلا مصدوم میشدی یا با کادر درگیر میشدی یا گم و گور میشدی تا با تیم ملی به خارج از کشور نری علتش چی بود ، چرا یک دفعه از فوتبال کنار گذاشته شدی ، تو خیلی به حقیقت و سالم بودن اعتقاد داری فقط لطفا جواب بده به این سوال ها ممنون
    • حمید علوی CA ۲۳:۵۴ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۱
      آقای نیکبخت، شما اگر انسان روراست و کار درستی بودی بایست همونوقت که کارت قرمزت رو هپیلی هپو‌ کردن اعتراض و افشاگری میکردی. تمام.
    • بهبودی IR ۰۳:۲۲ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۲
      عمو سام دمت گرم خیلی از این کیسه کشا دوره نیکبخت نمیدونستند فوتبال چیه الان حرفاش رو نسنجیده تایید میکنند نیکبخت همونیه که از استقلال انداختنش بیرون اومد پرسپولیس گفت ابیه کیه ابیه چیه بعد که شوت شد بیرون دوباره رفت استقلال گفت کدوم پرسپولیس
    • ....... US ۰۴:۲۱ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۲
      جک تریدی رو هم جرأت نداشتند همون موقع اعلان کنند. این دو نفر اگر وجود داشتند همون موقع اعتراف می کردند
    • سرخدل US ۱۰:۳۴ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۲
      والاهوچیگری توذات کیسه جماعته
    • تاجی IR ۱۷:۰۶ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۲
      اینم از نیکبخت . کل ایران به فساد لنگ اعتراض دارن و دونه دونه گند کاریشون داره میزنه بیرون . درود بر نیکبخت
  • مجهول الهویه IR ۱۶:۵۱ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۱
    بله آخه خیلی بازیکن موثری بودید. توهم برتون داشته قربان. اگر هم به تعویق افتاده جنابعالی به خودتون گرفتین. چقدر که این ادعاها محکمه پسند هستند!!
    • التوبه IR ۲۲:۱۱ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۱
      خدایی با این لباس و با این پرچم قرمز چقدر خنده دار شده چه خوب که بیش از این دامنت لکه دار نشد خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ
  • رضا IR ۱۶:۵۲ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۱
    علنی از پیروزی حمایت میشه بچه هم میفهمه
    • مصطفی6+6 IR ۱۸:۵۱ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۱
      معنی اسم پیروزی یعنی چی؟ و معنی کلمه یا اسم استقلال یا تاج یعنی چی؟ آیا معنی اسم یا کلمه تیم استقلال یا تاج معنی حکومتی بودن نداره اهل فن میفهمه من چی میگم چون هر اسم ببینید برای چه زمانی بوده خودتون میفهمید
  • 10.10.3 IR ۱۶:۵۳ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۱
    چقدر زود رنگ میکنید این حرفا هم بیشتر برا خوشحال کردن چندتا طرفدار خردسال کیسه و جمع فالور هست ن تعصب عشق
    • کامران5 IR ۱۷:۱۱ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۱
      اینا می‌دونن هوادارای پرسپولیس واسه این حرفا تره هم خورد نمیکنن. واسه طرفدارای پرسپولیس فقط قهرمانی، جام، فینال آسیا مهمه و دقیقا این حرفا برا خوشحال کردن چند تا خردسال هوادار استقلاله که هنوز قهرمانیش رو به چشم ندیدن وگرنه نیکبخت و هاشمی نسب مگه مسی و رونالدو بودن که میخواستن به دربی برسن! خودبزرگ‌بینی هم حدی داره
    • تاجی US ۱۷:۲۹ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۲
      اینو نگی چی بگی
  • محمد IR ۱۶:۵۸ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۱
    پشت سر تو هم خیلی حرفا هست که مردم میگن حتما هست که میگن
  • مسعود IR ۱۷:۰۳ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۱
    اول اینکه این حرفها بار حقوقی داره و باشگاه پرسپولیس میتونه شکایت کنه تا این افتاب پرست بیاد توضیح بده کدوم دربی را به خاطر دوکارته بودنش عقب انداختن دوم مردم خیلی چیزها درباره خود این شخص میگن که از گفتنش شرم دارم و اگر هم بگم نظرم چاپ نمیشه پس با استدال این افتاب پرست چون همه میگن درست بوده سوم یخورده از اون پولهای که از فوتبال دراوردید را درست خرج میکردید که حالا مجبور نشید به خاطر چهارتا بچه کیسه کش که خوشحال بشن و بیان فالوتون کنند
  • اس اس NL ۱۷:۰۴ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۱
    اخه آنقدر تابلو هستش که دیگه عربها و شرق آسیا هم فهمیدن
    • مصطفی6+6 IR ۱۹:۰۱ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۱
      وات؟ چیرو فهمیدن؟ منظورت تو 3سال 2بار فینالیست شدن رو فهمیدن؟یا تو 4 سال 7تا جام رو فهمیدن؟ یا شاید 4تا جام پشت سرهم رو فهمیدن؟ اره خوب اینو همه آسیایی ها فهمیدن به جز استقلالیا
    • اس اس NL ۲۲:۵۶ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۱
      نه فهمیدن که اگه بابا مسعود نبود هنوز داشتین فوتبالهای خارجی میدیدین و دلتون به همون جام ولایت خوش بود.........
  • مهدی IR ۱۷:۰۶ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۱
    مقصر تو نیستی افتاب پرست مقصر من هوادار پرسپولیس هستم که تو را تشویق میکردم {...}
    • مصطفی6+6 IR ۱۸:۵۷ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۱
      آفرین تو پرسپولیس بازیکن شد اما الان ......
  • محمود IR ۱۷:۰۹ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۱
    دقیقا همون دورانی داره میگه که پارسال لو رفت تو حذفی 87 و لیگ 88،کیسه کشا با دوپینگ همگانی قهرمان شدن،سازمان لیگم احتمالا خبر داشتهولی خوب ......... .سه تا نکته وجود داره اول اینکه اگر این آدم باشرف بود باید همون موقع (اگر خالیش راست باشه)اعتراف میکرد.نکته دوم اینکه اگر این یکم سواد و هوش داشت باید یادش میموند اون سالها با سه کارت زرد بازیکن محروم میشد نه دوتا کارت زرد.سوم اینکه چرا شما کیسه کشا تا یه بازیرو میبرین اینجوری هوایی میشین و کری میخونید.بزارین یه هفته از دربی بگذره یادمون بره سرمربیتون بابت مساوی جلوی پرسپولیس ،تو تلوزیون لبخند ژکوند تحویل ملت میداد.جالب اینجا است که ما هم بازیمونو تو این هفته بردیم.همون تیمی که کیسه کشا بدجور ازش باختن و جالبتر اینجا است که پرسپولیس با وجود مشکلاتی که براش به وجود آوردن و اوجش بلایی بود که نفوذی بابا مسعوشون تو پرسپولیس(رسول پناه) سر این تیم آورد،اگر دوتا بازی عقب افتادش برگزار بشه و به امید خدا بازی هاشو ببره هم امتیاز کیسه کشایی میشه که تا همینجا هم با افتضاحات داوری امتیاز جمع کرده.
    • سیدرضا IR ۰۹:۳۹ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۲
      الآن فرق شما با نیکبخت چیه؟چرا نیکبخت دروغ میگه ولی امیرآبادی راست؟ شما چرا راستشو نمیگی در مورد زمان حرفای مهدی که مربوطبه دورام مظلومی بود چه ربطی داره به تیمی که امیر سیزدهم گرفت فصل تموم نشده قهرمانش کردو سال بعدشم قهرمان لیگ؟ الان شما از دردغگویی شاکی هستی؟ بجای شکستن آینه نگاهی بهش بنداز
  • دوچرخه سواران هوچی IR ۱۷:۱۱ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۱
    به روباهه گفتن شاهدت کیه گفت دمم شده قضیه هاشمی نسب و نیکبخت خخخخخخخ
    • پیگیر فوتبال FR ۰۱:۱۵ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۲
      فقط نیکبخت و هاشمی نیست بلکه منشا کیروش شفر و برانکو و..‌ همه میدونستن چه خبره منشا به وضوح اعتراف کرد و...
  • علی IR ۱۷:۲۱ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۱
    همه ميدونن كه هميشه به ناحق از پيروزي حمايت شده. از زمانی که بخاطر علی دایی رییس جمهور رفت با امیر قطر مذاکره کرد تا قضیه طارمی که محرومیت و کسر امتیاز پیروزی رو ماست مالی کردن و لطف های آنچنانی داورها توی هر بازی
  • حقگو IR ۱۷:۲۱ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۱
    قبلاً یه ضرب المثل معروفی بود که گربه حیا و شرم نداره این ضرب المثل به خاطر این بود که به غذایی که به میدادن و محبتی که به اومیکردند راضی و شکرگذارنبود و از صاحبخانه دزدی میکرد از قدیم گفتند نمک خوردن و نمکدان شکستند
  • ناشناس IR ۱۷:۲۲ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۱
    استاد عزیز جناب نیکبخت واحدی شما که اعتراف میکنی قبول ولی یه اعتراف دیگه بکن وبگو با چه وضعی رفتی فرودگاه که برای بازی تیم ملی رهسپار دبی بشی چرا از همونجا برگردوندنت خونه راستش رو بگو ؟...یادت نره حتما بگو.6
  • پیام پرسپولیسی CA ۱۷:۲۴ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۱
    به آدمایی مثل تو و هاشمی نصب و علی انصاریان و ... که دم از تعصب و غیرت میزنین نمیشه اعتماد کرد چون شخصیت خودتون رو با پشت کردن به تیمتون قبلا نشون دادین و اینکه بخواین با گفتن اینکه اشباه کردیم، خیانتی که به تیمتون کردین رو توجیه کنید ، فایده ای نداره .نمیشه به حرفای کسانی مانند تو اعتماد کرد پس زیاد برای محبوبیت بین هوادارا دست و پا نزنین ....
  • حامد IR ۱۷:۲۷ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۱
    باز پرسپولیس نزدیکشون شد و سناریوی جدید و کثیفشون و ریختن. مصاحبه بازیکنای معلوم الحال.
  • شمسعلی IR ۱۷:۳۰ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۱
    همه به ستوه اومدن از تیم حکومتی لنگ
    • مخبرالعرب IR ۱۸:۰۵ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۱
      اونایی که به ستوه اومدند دوای دردشو از داروخانه بخرن خب : پماد سوختگی ضمن اینکه رزومه نیکبخت برای همه روشنه، اومدی از استقلال به تیم سرورت اونوقت به کیسه کشا گل هم زدی خوشحالی ام کردی بعد دوباره برگشتی کیسه حالا درباره پرسپولیس حرف زدن {...}
    • شیشعلی IR ۱۹:۰۸ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۱
      پرسپولیس یه بازی برد کیسه کش ها و رقبا از ترس قدرت پرسپولیس به ستوه آمدند
  • کی روش IR ۱۷:۳۲ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۱
    کاری به صحبت های نیکبخت ندارم و آنها را نمیپسندم ،ولی بخدا اگر الان برعکس صحبت میکرد،نود ونه درصد عزیزان نظراتشون عکس میشد،سعی کنید رنگی به مسائل نگاه نکنید وبرای هرخبر بی ارزش وکم اهمیتی به جون هم نیفتید وتوهین نکنید وتهمت نزنید
  • پیام پرسپولیسی CA ۱۷:۴۰ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۱
    در ضمن مسدرنیکبخت واحدی همین عکسی که همین جا ازت گذاشتن گویای همه چیز هست و شخصیت واقعیت و تعصبی که به استقلال داری رو نشون میده....
  • شمسعلی. US ۱۷:۴۲ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۱
    آقای نیک بخت واحدی پشت سر شما هم خیلی حرفها می زنند البته حرفهای آنچنانی به نظر شما آن حرفها صحت دارد ؟؟؟؟؟
  • مجید IR ۱۷:۴۶ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۱
    کلا این افتاب پرست ۶ دربی بازیکن پرسپولیس بوده که دوتاش زمان دنیزلی بود ۳ تا دوره مربیگری افشین قطبی یه دربی هم وینگادا سرمربی پرسپولیس بود همه این دربیها هم سر موقعی که برنامه داده بودن انجام شده و هیچ دربی به تعویق نیفتاده
  • صادی ایذه خوزستان IR ۱۷:۵۶ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۱
    بابا اصلا امسال پرسپولیس قهرمان نمیشه بس کنید این همه حسادت...
  • گلات IR ۱۸:۰۲ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۱
    یه پست تو استقلال به اینم بدید ، بنده خدا خسته شد از بس علیه پرسپولیس مصاحبه و از مالش استقلال رو‌کرد ولی هنوز پست نگرفته
  • red army IR ۱۸:۱۵ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۱
    چیزی نیست دوستان فقط از وقت پمادش گذشته. بهش گفته بودم سر وقت مصرف کنا.گوش نکرد
  • پرسپولیس کبیر IR ۱۸:۱۸ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۱
    توروخدا دنیا رو ببین که کی داره میگه یه چیزایی پشت سر پرسپولیس هس.یه نگاه به خودت و گذشته ات بندازی میفهمی اندازه تمام عالم درمورد تو حرفه اونهم نه ازاین حرفا از اون حرفها و کارها که خودت میدونی
  • پرسپولیس همیشه قهرمان IR ۱۸:۳۳ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۱
    علیرضا نیکبخت واحدی بدبدخت وبداخلاق /برو به شب نشینی هات برس.پیش مردم رسوایه زمانه ای.اون هاشمی نسب هم از بدختیشه که نه تو پرسپولیس جاداره نه تو استقلال الان معلوم میشه که چرا بزرگ مردی مث علی اقا پروین ادمهای دون وپست وکم جنبه وخیانتکار را از پرسپولیس بیرون میکنه
  • غضنفر IR ۱۸:۵۳ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۱
    بین اینهمه اراجیف که این قماش میگن یه آدم حسابی نیومد تاییدشون کنه. آدم هایی میان ازین حرفها میزنند که خودشون پرونده های بی اخلاقی تا دلتان بخواهد دارند و داشتند. چاپ کن آقای خبر ورزشی برو با چهار تا آدم با شخصیت حرف بزن که یه چیزی عاید مردم بشه
  • سعید IR ۱۸:۵۷ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۱
    خبرورزشی،روزی میادکه دیگه هوادارای پرسپولیس روشون نشه ازخونه بیان بیرون هرچندپرروها بلدن چیکارکنن،دوستی دارم گفت دوستانه بدون اینکه داورهامتوجه بشن ازشون پرسیدم چه رنگی گرایش دارن البته صحبت ازاستقلال وپرسپولیس نکردم ولی۹۰درصدرنگ قرمزگرایش دارن، خیلی حق هاناحق شده،خدادرفینال جواب۱۵تیموداد،خودشون هم میدونن اولسان درحدتیم لیگ یکی هم نبود،مااعتقاداتی داریم ولی ذوب آهن وماشین سازی هم درلیگ ماحق وحقوقی دارن،چرا۴سال همه تیمها قلع وقم بشه واسه یه تیم،نیکبخت وهاشمی نسب وبقیه کم کم به زبون میان وداورهابیشترازاین خودشونوحقیرنکنن حیفه استعدادهای خوبی هستن،قضاوت کاربزرگیه،والبته مسئولیتش بیشتر،خداکمکشون کنه، دپارتمان حقوق بیشتری بهشون بده تاخدای نکرده اتفاقی نیوفته،من خجالت میکشم حتی فکربد بکنم،هرچی باشه در قضیه داوری تجربه ندارم
    • فرهاد IR ۲۲:۵۵ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۱
      در جواب شما و همه تاسیون به همراه جواد چکش و این بی اصل ونسب و آقا بدبخته که میخواد خودشو محبوب کیسه کشا کنه همین آقای زاهدی فر تو بازی که ارتش سرخ با ذوب آهن داشت و۴ بر صفر گروهبان قندلیو داغون کردیم یه پنالتی مفت برا ذوب گرفت تو بازی با شله زرد تو نیمه نهایی حذفی ی پنالتی مفت برا شله زردرفت اینم ی بازی دیگه. این عذرخواهیش هم از سر زرنگیش بود خواست توپو بندازه تو زمین شما هوچیا.همه شما مثال بیارین ما هم مثال میاریم.همه داورا اگه پرسپولیسی باشن به سود پرسپولیس سوت نمیزنن نمونش فغانیه که ی قهرمانیو آز پرسپولیس گرفت
  • jj-cLUB NO ۱۹:۰۱ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۱
    من استقلالی هستم ولی خیلی از این حرفها برام قابل درک نیست. پرسپولیس چند دوره هست که قهرمان میشه فقط به یک دلیل. چون ثبات نیمکت داشته و مربی تونسته تیم بسازه. هر چند برانکو از نظر فنی اش دهن سوزی نبود ولی چون ۴ سال تو تیم بود و بازیکن ثابت داشت تونست قهرمان بشه. یادمون نره که قبل از پرپولیس سپاهان حکومت میکرد دقیقا به همون دلیل، ثبات. فکر میکنید اگه فصل قبل استرا رو نیمکت ما بود پرسپولیس میتونست قهرمان بشه؟ من بعید میدونم، شاید هم میتونست. به هر حال امیدوارم استقلال هم از نظر مدیریتی و فنی ثبات پیدا کنه. اگه ۴-۵ تا تیم گردن کلفت تو لیگ باشه فکر کنم همه از فوتبال لذت ببرن. لیگ انگلیس به این دلیل جذابترین لیگ دنیا هستش چون تو بدترین سالها ۴-۳ تیم مدعی قهرمانی هست. دیگه از فوتبال ایران نمیشه لذت برد. همه دارن به یکی فحش میدن. منظور از همه، همه هسته زرد و سبز و قرمز و ابی نداره همه.
  • کیسه مافیا ورزش IR ۱۹:۰۹ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۱
    دیگه دامون دوجرخه سوار داری خیلی دورغ میگی . بخشی از فساد کیسه دردوره بابا محمود . دوپینگ بازیکنان کیسه که بابا محمود بر روی آن سرپوش گذاشت یکی دیگر از لطف های بابا محمود است . بازيکنان کیسه باید چند سال محروم می شدند که به لطف بابا محمود محروم نشدند . برای اطلاع دامون متوهم باید بگم بازيکنان صبای قم بخاطر دوپینگ ۱ سال محروم شدتد اما بازیکنان بخاطر پارتی و حمایتی که داشتند محروم نشدند . مهدی امیر آبادی بازیکنان کیسه گفت بخاطر پارتی و حمایتی که داشتیم محروم و محاکمه نشدیم . دادن ساعت رولکس به داور . دادن الی سی دی و رشوه به داور . دوپینگ در دربی . حمایت شدن توسط بابا محمود. دوپینگ بازيکنان کیسه و سرپوش گذاشتن بر روی آن و محردم نشدن بازیکنان کیسه بخشی از فساد های کیسه در دوره بابا محمود هست ۳ قهرمان کثیف در دوره بابا محمود. هم از دیکر بخش های های فساد کیسه هست . برای اطلاع کیسه کشا باید بگم اگر بابا محمود نبود کیسه بدون سابقه قهرمانی در لیگ برتر ایران بود . کیسه ۳ بار قهرمان لیگ شده و هر سه دوره در ددره بابا محمود . پس باید از بابا محمود تشکر کنید و سپاسگزار بابا محمود باشید کیسه کشا .
  • Alid66 IR ۱۹:۲۵ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۱
    خوب شد داور پنالتی اشتباه برای فولاد گرفت و نه پرسپولیس مگه نه چی میگفتن،آقای نیکبخت هر از گاهی برای استقلالیا ادعاهای واهی می‌کنه شما اگه استقلالی بودی به تیمت پشت نمی‌کردی بیای پرسپولیس بگو دقیقا کدوم دربی میگی که به خاطر شخص تو عقب انداختن تا به بازی برسی
  • غریب آشنا IR ۱۹:۳۲ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۱
    با سلام دوستان چرا یک واقعیت را که هست قبول نمی کنید حرف من این است چرا علی دائی به راحتی فوتبال ایران را قبول ندارد میگوید حق را در فوتبال به بازیکنان نمیدهند ایراد میگیرد که الحق هم درست میگوید فوتبال ما پاک نیست به یاد حجازی روحش شاد حقیقت را قبول کنید چه ابی چه قرمز چه سبز.چه زرد
  • MGH IR ۱۹:۴۰ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۱
    این فرهنگ مردم ماس ت. وقتی نمی تونند پیشرفت کنند و از رقیب جلو بزنند سعی می کنند رقیبو پایین بکشن!! حالا خوبه 4 ساله داریم با اقتدار و فاصله امتیاز زیاد قهرمان میشیم، اگر کار به تفاضل گل میکشید ببین چیا میگفتن. در هر صورت، مهم نیست شما به اراجیف گفتنتون ادامه بدید ما هم به قهرمان شدنامون ادامه میدیم.
  • نادی الکیسه AT ۱۹:۴۳ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۱
    حرص و حسادت به موفقیت های اخیر پرسپولیس جماعت کیسه کش را دیوانه کرده است!! همگان دیدن که چه ناداوری هایی علیه پرسپولیس شده است! و چقدر به کیسه و اخیرا فولاد داوران لطف کرده اند!! دو بار فینالست شدن پرسپولیس چقدر برای این جماعت گران تمام شده است!! ولی اگر نیکبخت و هاشمی نسب یک جو شرافت داشتند! همان موقع اعتراض می کردند؛ الان هم دیر نشده؛ لطفا اسامی داوران و افراد خاطی را دقیق اعلام کنید!! ولی اطمینان دارم که صد در صد این کار را نمی کنند! چون خیلی واضح دروغ می گویند! این گوی و این میدان اگر راست می گویید!! همه چیز را دقیق بیان کنید! چقدر آدم می تواند رذل و بی انصاف باشد که این حرف ها را تا حالا نزده باشد! چگونه یک انسان با وجدان می تواند در مقابل تقلب سکوت کند!! چرا الان می گویند!! این به مفهوم آن است که دروغ می گویند! در غیر این صورت همه این عوامل و از جمله خودشان را برای همیشه باید از فوتبال محروم کنند!!! ولی همه این ها اتهامات بی پایه و اساس برای ایجاد حاشیه بر علیه پرسپولیس و جلوگیری از قهرمانی مجدد این تیم است! ولی وجدانا روشی کثیف تر و ناجوانمردانه تر از این پیدا نکردید!
  • شاهین IR ۲۰:۳۷ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۱
    چرا کسی از پرسپولیسیا حتی علی انصاریان رو قبول نداره ؟ چون مثل خودته بامثال شما باید گفت پولکی شماها چشم دیدن قهرمانی چهار ساله و دوبار تو فینال آسیا رفتن پرسپولیس رو ندارید پرسپولیس با این موفقیاتش خاری شدش تو چشم شماها و هر وقت خواستین بچشم بیاین از دکل ما بالا می رید اگه راست میگی و مرد بودی چرا همون زمان نمیگفتی فغلا کل فوتبال ایران بجز یسری که سرسفره پدر مادرشون بزرگ شدن بقیه همگی آرزوی زمین زدن پرسپولیس رو دارن پرسپولیس ثابت کرده هوادارایی داره که پشت تموشون هستن و بخاطر باختش جون میدن
  • سربازسرخ IE ۲۱:۲۶ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۱
    نیکی جون اگر از مردم خجالت نمیکشی حداقل از خدا خجالت بکش بخاطر دو ریال بیشتر تیمتو به چندپاپاسی فروختی رنگ عوض کردی اومدی پرسپولیس در صورتیکه نه لیاقت کیسه رو داشتی نه لیاقت سرخپوش شدنو پاشو برو بساطتو یکجادیگه پهن کن به خاطرمشکلات اخلاقی که همه میدونن از تیم ملی بیرونت کردن بعداومدی توبرنامه میگی از هواپیمامیترسیدم بخدا زشته اینکارا نمکدون دوطرفم شکوندی مثل رفیق فابریکت هاشم بی نسب.
  • عامیرزا IR ۲۱:۳۷ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۱
    بله ما پرسپولیسیا از اینهمه حمایتی که ازمون کردن ومیکنن و ظلمی که به بقیه میکنیم شرمساریم.خجالتزده ایم بابت ماستمالی پرونده دوپینگ دست جمعی مون وقهرمانیهای جعلی ودوپینگی مون،شرمنده ایم بابت سالهاها خریدن بازیکن و مربی تیم حریف قبل شب بازی و هدیه تو اتوبوس وتو بیابون وتو خیابون،،بابت هفتاد سال زد وبند وشیتیل و ساعتبه داوران داخلی و حتی رسوایی پیشنهاد به روشن ایرماتوف خارجی،خجالتزده ایم بابت دربیهایی که همه اش سه بر صفر به نفع تیم خاص ما شد ومحرومیتها نصیب اون تیم مظلومی که بعدها جناب فتحی قاضی کمیته عنضباطی اش مدیر عاملمون شد! و معلوم شد چرا همیشه ما باید بازنده ومحروم احکام عنظباطی می بودیم وهستیم .شرمنده ایم بابت اعتراف امیر آبادی، اقرارشریفات، رسوایی پرونده های دفن شده کتک کاری تو فرودگاه وپرونده مظاهری که افتاد بعد دربی وهزاران پرونده ماستمالی شده رسوایی های دیگه که همه اش بخاطر خاص بودن ماست! چقدر خاصیم ما.ممنون از بزرگان علم وادب ومعرفت و افتخارعافرینان محبوب وطنی استاد هاشمی نسب و پروفسور نیکبخت.فردا نوبت عفشاگری بقیه بزرگان مکتب تیم غیر خاص مثه میداوودی و ایضن خضیراوی باشین.الخ
  • سربازسرخ IE ۲۱:۴۴ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۱
    یادم رفت جواب اون دوست داقونمن روبدم اولا اینکه وطن فروشید دستتون برای همه روشده شما {...} چطور روتون میشه ثحبت از صداقت وپاکی میکنید شما کلا مایع ننگ فوتبال ایران هستید بخداوندی خدا ازسرسوزش که خودتونوبه درودیوار میزنید داورو زمین وزمانو النطر میرید دست بدامنشون میشید که بتونید سرورتونوبعد5سال از بالا پائین بکشیدکورخوندید
  • Ramin US ۲۱:۴۶ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۱
    قربون پرسپولیس برم که اینهمه دشمن داره. ولی کور خوندین جماعت هوچی گر
  • شاهین JP ۲۱:۴۷ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۱
    دقت کردین با اینکه داورا تمام تصمیمات اشتباهشون به نفع کیسه هستش ولی کسی اعتراض نمی کنه جز اون تیمی که حقش خورده میشه ولی پرسپولیس بزرگ در حالی داوری کاملا به ضررشونه تو هر بازی بازم همه علیه این تیم بزرگ موضع می گیرن میدونید چرا چون میدونن به جز پرسپولیس بقیه عددی نیستند سوس ماس
  • kami_aryian IR ۲۱:۵۸ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۱
    منفورترین تیم تاریخ ایران=پیروزی فساد جعل لابی تیم حکومتی و و و....
  • سربازسرخ IE ۲۲:۱۲ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۱
    میخواستم جواب اون آقای داقون روبدم داقون جان واقعا دلم براتون میسوزه از هر دروغ ودغلی استفاده میکنید تا پرسپولیس کبیرو پائین بکشید داقون جان سوادت خیلی پائینه که نمیدونی اون شخصی که که معروف به روماریوی ایرانه والان چندسال که توحبس هستش بازیکن محبوب کیسه بوده بعدم داقون جان اینهمه وقته از شمال تاجنوب ازشرق تاغرب دست بدست هم دادید تا پرسپولیس کبیرومردمی رو که همه هم دیدن تو نظرسنجی دربی 70درصد طرفدار تیم حق وحقیقت وپاکی ودرستی بودن خدایش سوزشم داره بری دست بدامن اعراب وداورو زمین و زمان وفدراسیونوبابا محمود وپدر مسعودتونو غیره وغیره بشید تو5سال فقط بشینی وغصه بخوری ببینی تیم خاص قهرمان میشه سوزش داره پماد بگیر برگرد برو توغار ما پرسپولیس ایرانیم حالا حاحاحاحاحاحاحالاقهرمانیم.
  • حرف حق IR ۲۲:۱۵ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۱
    چرا اون موقع چیزی نگفتی؟ چون به سود خودت بود؟؟؟ بگو اون موفع چیکار کردی و به کی پول دادی تا بازی را عقب انداختند . این لطف را به تو کردند نه پرسپولیس چون پرسپولیس بازیکن از تو بهتر خیلی داشته و بهتر
    • مجیدی SE ۰۲:۰۳ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۲
      دمت گرم کلی خندیدم باحال بود
  • پرسپولیس IR ۲۲:۲۰ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۱
    چرا اسم پرسپولیس را تحریف میکنید و میگید پیروزی؟ حتی اسم پیروزی هم از اسم تمام تیمهای دیگه قشنگتره یه فکری به حال ایم تیمتوت کنید جای حسودی به اسم تیم دیگه. در ضمن قرمز رنگ دوم تیم ملی ایرانه
  • اامیر IR ۲۲:۲۲ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۱
    آقای نیکبخت این حرفا دیگه خیلی نخنما شده بازیکنایی که سرخابی بودن نتونستن هیچ وقت به جایی برسن....شماهم دنبال جا برای خودت نباش....شاید بتونی چند تا فالوئر جذب کنی اما خودتو کوچیک وکوچیک تر میکنی مثل هاشمی نسب
  • محمد GB ۲۲:۲۳ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۱
    مافيای فوتبال ایران تيم پيروزی هستش شک نکنيد با این همه فساد بازهم هوچی‌گری میکنند
  • مجید اس اس IR ۲۲:۲۵ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۱
    چرا شما لنگیها جبها میگیرید خداوکیلی چندتا فوتبالیست از پیروزی بد گفتن باید نگاه کنی چرا بد میگن حتی منشا که از تیمتون امد تاج هم این حرفهارو زد چرا اینهمه بیانیه میدن در مورد تیمتون امروز بجز فولاد تیم ذوب اهن داد گفتن چرا داوریها فقط از یه تیم خاص غذرخواهی میکنن راست میگن دیگه مثلا همین ذوب اهن چندتا پنالتی به ضررش شده حتی باختن بخاطر اشتباه داور چرا داور عذرخواهی نکرده وحتی بازیکنهای تیم لنگ هم میگفتن چرا اینهمه نفرت هستش ما رفتیم فینال یه بار شد جوابشو از خودشون بپرسن
    • مجید اس اس IR ۰۱:۰۰ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۲
      ببین اگه کل تیم های لیگ برتری را هم با پول بیاری با استقلال بازم نمیتونین پرسپولیس رو زمین بزنین چون پرسپولیس خدا رو داره وقتی یه حرفی میزنین واضح بگید کدوم داور با پرسپولیس بود
  • تیم خاص حکومت تیم آقازاده ها تیم وزارتخانه SE ۲۲:۳۹ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۱
    ۱۰۰ درصد قهرمانی ها و حتی برد های بازی های معمولی این تیم حکومتی هم با کمک همه جانبه و متقلبانه نهادهای برگزارکننده و بالادستی و داوری و کمیته های فدراسیون و وزارتخانه به دست اومده .تمام امتیازهایی که شما گرفتید تماما حرام اندر حرام است .همین سالی که نیکبخت اشاره کرده اوائل فصل حبیب کاشانی مهمانی مفصلی برای خبرنگاران گرفت و اون سال حمایت های مطبوعات از پرسپولیس چند برابری شد جوری که مطلب انتقادی به ندرت دیده میشد .بعد از اون دربی حدودا دو هفته بعد این خبر رو که قرار بود تو یه روزنامه سیاسی منتشر بشه که با تماس سردبیر یکی از روزنامه های ورزشی این کار انجام نشد .این اتفاق در سال ۱۳۸۶ افتاده.تیم همیشه متقلب
    • فرهاد IR ۲۳:۳۶ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۱
      تواول بگو چند سالته هنوز دیپلمتو گرفتی یا نه هنوز دنبال سیکلی .
    • تیم خاص حکومت US ۱۲:۴۴ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۲
      اگه میخوای سن منو بدونی فقط اینو بدون اولین باری که استادیوم رفتم بازی استقلال و هما بود سال ۶۴ و حدودا ۷ سال بعد از اون هم دیپلم گرفتم رفتم دانشگاه . اما جنابعالی که نهایتا متولد اواسط دهه ۶۰ هستی از نوع ادب و تربیتت مشخصه حتی سیکل هم نداری
  • راین من IR ۲۲:۴۰ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۱
    چرا راه دور میری آقای واحدی چرا نمیگی مظاهری و چند تا بازیکنی که امسال استقلال خرید همشون بازیکن اصلی تیمشون بودن به زور خریداری شده با پولی ده برابر بعد هم شکایت تراکتور و ماشین سازی و اونایی دیگه اصلا حساب نشده استقلال هر بازیکنی بخواد الان راحت می‌تونه از تیمی بخره مثل سوپر مارکت
    • سیدرضا IR ۰۰:۱۰ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۲
      یعنی پرسپولیس بازیکنهایی مثل لک سرلک پهلوان عیسی آقایی حتی رمضانی شجاعی و عبدی رد که گرفت بازیکن ذخیره ی تیمشون بودن ؟ این نوع خیالات هست که باعث میشه فکر کنین پرسپولیس مظلومه ، اگر استقلال میتونست راحت هر بازیکنیو بخره الان امیری و بیرانوند قرمز نمیشدن و سید جلال برنگشته بود پرسپو لیس
  • حمید علوی CA ۲۲:۴۱ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۱
    آقای نیکبخت، شما اگر انسان روراست و کار درستی بودی بایست همونوقت که کارت قرمزت رو هپیلی هپو‌ کردن اعتراض و افشاگری میکردی. تمام.
  • تاریخ تمدن افتخار IR ۲۳:۵۲ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۱
    میگم چه جالبه دیگه چون پرسپولیس صدر جدول نیست دیگه خبری از کرونا و بابا مسعود هم نیست . خخخخ
  • سیدرضا IR ۰۰:۰۴ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۲
    این روشی که خبرورزشی درپیش گرفته در تایید کامنتها باعث میشه یکی دونفر که از روی ادبیاتشون کاملا مشخصه کدوم نامهای کاربری هستن که از قدیم در این سایت بودنو این چند وقت اونیکه ادبیات زیر سقف سیکل داره اصلا با نام اصلیش کامنتی نزاشته و اونیکی هم که سنش زیر پانزده ساله از تظر عقلی با نام کاربری اصلیش به ندرت کامنت میزاره هر روز بی پرواتر از روز قبل بشن در گفتن توهمات ذهن مشوشی که دارن . اون کسی که میادو حکم به محرومیت یکساله ی بازیکنامون میده بخاطر حرف یک بازیکن ،سخت نیست دونستن قوانین فوتبال ، حتی اگر مثل ن.س و ف.ف که در بازیهای آسیایی پرسپولیس دوپینگ کردن و آبروی فوتبال ایران در آسیارو بردن دوپینگشون اثبات میشد و فقط ادعای یکی دیگه نبود بازهم فقط شخصا جریمه میشدن و دوپینگ در فوتبال جریمه ی تیمی نداره . بهرحال هستن عاشقین فوتبال که همه چی یادشون باشه ، یا یکی دیگه میادو قهرمانیهای استقلالو مختص زمان احمدی نژاد میکنه میشه یادآوری کنه آخرین قهرمانی استقلال در سالی که منجر به شاهکار امیر شد تا پنجاه و چهارمین باشگاه دنیا ، قهرمان غرب آسیا در کنار چین و کره یکی از سه تیم برتر قاره کنه کی بود
  • لنگی ام با افتخار ۰۰:۴۷ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۲
    ببین یه افشاگری و روشن کردن حقایق فساد یه تیم حکومتی چطوری لنگیهارو به وحشت انداخته . دمت گرم نیکبخت دمت گرم یاغی ببین چه وحشتی به جان این لنگیها انداختی برای همه مشخص بود ولی خودلنگیها انکار میکردند الان چه حرفی برای گفتن داری لنگی این چند سال قهرمانیاتون بس همش کشکی بود .باز بافتخار بگین مالنگی حقیر هستیم
  • تاریخ تمدن افتخار IR ۰۱:۰۵ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۲
    چند سال بود سپاهان قهرمان میشد پشت سرش حرف میزدند غیر از پرسپولیس که رفت و برانکو را آورد. یادتونه بازی معروف تراکتور و نفت . سپاهان قهرمان شد قطعا با شایستکی. الانم پرسپولیس ۴ ساله قهرمانه با شایستگی. برید ببینید مشکل تیمتون چیه... اینقدر بابا مسعود بابا مسعود نکنید. درد تیمتون را درمون کنید در غیر اینصورت پرسپولیس هم قهرمان نشه یه تیم دیگه غیر از تیم شما قهرمان میشه. مجبورید بازم اسم یه وزیر دیگه را بیارید. یاحق
  • تاریخ تمدن افتخار IR ۰۱:۱۵ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۲
    ایکنه حرف خاصی نزده یه دشمن یه حرفی رو هوا علیه یک تیم زده. من سراغ دارم تیمی بنا بر اساس اعتراف خودشون پول میزاشتن رو هم براشون از اونور اب جک تری دی می آوردن
  • تاریخ تمدن افتخار IR ۰۲:۱۵ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۲
    تو را خدا با این حرفات به شعور مخاطب توهین نکن. اگه علی دایی هم بگه بخاطر اون یه دقیقه دربی را عقب انداختن خودش هم به حرف خودش میخنده.
  • کامران IR ۰۶:۰۷ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۲
    حالا اینو جو گرفته یه چیزی گفته کلا این یه بازی خوب و یه گل تو دربی داشت اونم زد تو دروازه کیسه . بقول خودشم از خوشحالی نیم ساعت تو جریان بازی نبود. دور استادیوم میدوید و به سینه میزد.
  • همه دروغ میگن IR ۰۹:۱۰ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۲
    همه دروغ میگن بجز پیروزی. 50سال هیچ فینال اسای 3 سال بابا مسعود دو فینال. آره استقلال حکومتیه.
  • علی IR ۰۹:۱۷ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۲
    من یه استقلالیم امااقای نیکبخت خان ایتقدرنگ عوض نکن،،،اتفافا بااین کارات بیشترازدل خیلی ازماهابیرون میری
  • سیدرضا IR ۰۹:۲۷ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۲
    عزیزجان اون روماریو یا ع.ا بازیکن استقلال بود که بعدش رفت پرسپولیس بابا انصافتونو شکر ، حالا ما نمیگیم قرمز بود شما میگی محبوب ما بود؟ الان علیزاده مثلا محبوب شماست ؟ چرا برای به اصطلاح کم نیاوردن اینطور با غضب و مهمتراز اون کذب پاسخ میدی شایدم رج میزنی از روی چند پیج طرفداری که همون هفته نامه های زرد دهه ی هفتاد هستن ، یادمه دو تا هفته نامه ی بشدت محبوب بین سرخابیها سردبیرش یک نفر بود !
  • در آرزوی فوتبال بدون آلودگی و تبعیض US ۱۲:۴۷ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۲
    ما اصلا کاری به جعل های وحشتناک طارمی و رضاییان و ترابی و سه صفر کردن بازی انجام نشده و اهدا جام بدون برگزاری بازی و راه ندادن هوادار داماش تو فینال حذفی و سه بر صفر کردن بازی با سپاهان در حالی که هنوز دو ساعت از ساعت اعلامی نگذشته بود(این بند تو قانون به طور واضح اشاره شده) و به زور بردن سرمربی تیم صدر جدول (شهرخودرو) به تیم خودشون و اعضای مشترک روسای فدراسیون و باشگاه پیروزی ( تاج از عضو هیئت مدیره پیروزی رئیس فدراسیون شد و عابدینی هم عضو هیئت رئیسه فدراسیون شد و شکوری و نبی نوبتی از پیروزی به دبیر کلی فدراسیون رفتند و جای خودشون رو عوض کردند) به تمام اینها کاری نداریم فقط تعداد گل به خودی های مدافعان و دروازه بان های رقبای پیروزی رو تو این ۵ سال نگاه بکنید چندین برابر کل گل به خودی های تیم های دیگه لیگ برتر هست یا تعداد پنالتی های گرفته شده برای این تیم تو این چند سال نگاه کنید به اندازه کل پنالتی هاشون از اول لیگ تا قبل از اون بوده .دیگه همه چی مشخصه
  • اس اس IR ۱۳:۱۶ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۲
    لطفا از پیروزی حرف نزنیید که اون تیم ربطی به لنگ نداره ناراحت میشن لنگیا چون اون موقع بابا مسعود نبود و لنگیا اروپا رو داشتن دنبال میکردن
  • والا رضا IR ۱۴:۱۶ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۲
    اقایون یعنی کل ایران دارن اشتباه میگن کل ایران به صدا درآمده از این همه لابی و رانت بعد توقع دارن بازی‌هاشون بازی ملی باشه امکان نداره چوب خدا بد جای یعقتون را گرفت قهرمانی اسیا پر و همین سرنوشت داخل هم دست بر گریبانتان میزاره هیچ وقت جعل و رانت و فساد و دلالی پا برجا نمیمون
  • gaber IR ۱۶:۱۷ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۲
    چه کردند برانکو و بازیکنان پرسپولیس که تا سالها مجیز گویی ادامه داره . این اقتدار واقعیست .در تاریخ اینگونه دشمنی سابقه ندارند .همه رسانه ها شخصیت شماها را میشناسند مخصوصا گل که می‌زدی نگاه به بالای استادیوم آزادی میکردی و فردوسی پور لو داد .حالا امسال به هم رنگات بگو زور بزنن شاید شاید دق نکنی
  • babak IR ۱۷:۲۰ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۲
    کیسه کش ها زیادی چهارساله حسادت و عقده دارن {...} آقای بدبخت واحدی امسال هم استقلال قهرمان نخواهد شد این یه جایی بنویس و یادگاری نگهدار تا آخر فصل
  • تاریخ تمدن افتخار IR ۱۸:۱۴ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۲
    شما چیکار به قهرمان چند ساله دارید شما برید حواستون به تیم خودتون باشید . سهمیه ۲+۲ هست یکیش که از نوع بازیش و مربیش معلومه کدومه. تلاش کنید دومین تیم باشید که بصورت مستقیم میرید آسیا . یه تیم من میشناسم هر سال با شانس از پلی اف رد میشه تخصصشون پلی اف شده چند ساله . خدا راشکر البته به شرطی که بازیشون تو پلی اف با العین نباشه
  • shahin IR ۲۳:۳۵ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۷
    مرحوم عباس کیارستمی(روحش شاد) یه فیلم ساخت به اسم زندگی ودیگر هیچ ...اگر زنده میماند احتمالا یه فیلمی درباره تیم پیزوری ببخشید پرسپولیس میساخت به اسم 53 سال سابقه ودیگر هیچ... ببخشید دو نایب قهرمانی در آسیا و غیره(جامهای آبکی .اسنپی) که همشونو چه به اسم پیزوری یا پرسپولیس تو لیگهای تخت جمشید..ازادگان ولیگ برتر جمع زدن بشه بالای ده تا وزورکی یه ستاره رو پیراهنشون زدن .. البته میشد یه اسم دیگه هم رو فیلم گذاشت .متوهمین سرخ

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی