نظرسنجی

بهترین مربی دور برگشت رقابت‌های لیگ برتر؟
حسین پاشایی: مستحق باخت نبودیم
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

مربی تیم فوتبال پیکان تهران گفت: مستحق باخت در این دیدار نبودیم و بخاطر کم تجربگی و عدم تمرکز برخی بازیکنان بازی را واگذار کردیم.

خبرورزشی/ لیگ برتر ایران؛ مهدی تارتار بعد از شکست ۳ بر ۲ مقابل مس رفسنجان در نشست خبری حاضر نشد و حسین پاشایی دستیارش به نشست خبری رفت و در مورد این بازی اظهار داشت: فکر می‌کنم حداقل مستحق باخت در این دیدار نبودیم. بخاطر کم تجربگی و عدم تمرکز برخی بازیکنان بازی را واگذار کردیم و باید بیشتر کار کنیم.

پاشایی ادامه داد: در برخی پست ها دچار کمبود بازیکن هستیم و باید تا نیم فصل سعی کنیم امتیازهای خوبی جمع کنیم و رتبه  آبرومندی به دست بیاوریم و نیم فصل خوبی را برای نیم فصل دوم داشته باشیم.

وی در مورد اشتباهات دروازه‌بان‌ تیم پیکان و اینکه در چه پست‌هایی دچار کمبود بازیکن هستید، گفت: محمد دریس در چند بازی اخیر خوب برای ما کار کرده و شاید بخاطر عدم تمرکز دچار اشتباه شد. کمبود بازیکن در خط هافبک و دفاع کمبود هستیم و امیدوارم در نیم فصل و زمان نقل و انتقالات بتوانیم ضعف‌ها را برطرف کنیم.

مربی پیکان در مورد اینکه ربیعی گفت اعتراض‌هایی را شاهد بودیم، اظهار داشت: طبیعی است مربیان در جریان بازی دچار استرس می‌شوند و برای هر عملی عکس العملی داشته باشند و کادرفنی هر دو تیم احترام یکدیگر را حفظ کردند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

بهترین مربی دور برگشت رقابت‌های لیگ برتر؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی