نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟
تا المپیک، همه باید از غلامرضا محمدی حمایت کنند
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

گروهی از فعالان فضای مجازی باپخش بعضی شایعات سعی در برهم زدن تمرکز کادرفنی تیم‌ملی کشتی‌آزاد به‌ویژه غلامرضا محمدی سرمربی تیم‌ملی دارند!

خبرورزشی/ کشتی؛ برخی اختلاف نظرات فنی میان علیرضا دبیر رییس فدراسیون‌کشتی و غلامرضا محمدی سرمربی تیم‌ملی باعث شده تا هر از گاهی شایعه برکناری یا خاتمه همکاری سرمربی تیم ملی کشتی آزاد با فدراسیون، در فضای مجازی منتشر و بنا به دلخواه یا تمایل منتشرکنندگان این شایعه، کم‌رنگ یا پررنگ شود! درحالی که علیرضا دبیر و غلامرضا محمدی در سفر استانی رییس فدراسیون به لرستان حضور دارند و در جلسه با استاندار یا خانواده شهیدان علی‌پناه و... به صورت مشترک شرکت کرده و برای تقویت کشتی لرستان، همراه و همدل به رایزنی و تبادل نظر با مسئولان استانی مشغول هستند، عده ای دوستان هم در فضای مجازی، فیتیله شایعات را بالا کشیده و سعی در برهم زدن تمرکز محمدی و همکارانش در کادرفنی تیم ملی را دارند!

خوشبختانه بعداز برطرف شدن سوءتفاهماتی که منجر به موضعگیری صریح و شدید علیرضا دبیر شده بود، آن فضای مسموم و مکدر آفتابی شده، رییس فدراسیون دیگر ازسخنان تند و تهدیدات استفاده نکرده و سرمربی تیم‌ملی هم رفتاری نداشته که موجب بروز سوءتفاهم گردد و شرایط به‌گونه‌ای پیش می‌رود که بوی همدلی و تلاش برای حضور موفقیت‌آمیز در المپیک، ازچند فرسخی تیم ملی و اردوی تیم‌ملی به‌مشام می رسد. درهمین راستا، محسن کاوه مدیرفنی تیم‌های ‌ملی کشتی‌آزاد نیز باصراحت و قاطعانه می‌گوید بدون هیچ تردیدی غلامرضا محمدی در المپیک سرمربی تیم‌ملی کشتی‌آزاد است و همه باید برای حفظ تمرکز او و کادر فنی، همچنین تضمین موفقیت تیم‌ملی، از محمدی حمایت و پشتیبانی کنند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی