نظرسنجی

نتیجه دیدار صنعت نفت - پرسپولیس؟
محمدرضا ساوه دورودی: امیدوارم بازی قهر و آشتی در اسکی تمام شود 
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

محمد رضا ساوه دورودی، دبیر هیئت اسکی استان تهران گفت: اختلاف نظر در هر جمعی کاملاً طبیعی است ولی اگر افق ترسیم شده بر پایه پیشرفت اسکی باشد، می‌توان در کنار هم ماند و اختلافات را با تفکر و گذشت زمان حل کرد.

خبرورزشی/ اسکی؛ فدراسیون اسکی طی روزهای گذشته شاهد تحول بوده و حالا رئیس جدیدی بر مسند کار این ورزش قرار گرفته است.اسکی در چند سال اخیر از بابت اختلافات داخلی ضربات بسیار زیادی متحمل شده و این دقیقاً همان مسئله‌ای است که محمد رضا ساوه دورودی دبیر هیئت اسکی استان تهران در گفت‌وگو با خبرورزشی به آن اشاره داشت و تأکید می‌کرد اگر مشکل فوق مرتفع شود، دوران به مراتب بهتری برای اسکی ایران رقم خواهد خورد.

تحول در سایه دوستی
اسکی ایران فقط در صورت همدلی و دوستی میان تمام اعضای خانواده این ورزش متحول می‌شود به همین خاطر یکبار برای همیشه دست به دست هم بدهیم و متحد شویم تا به جایگاهی که شایسته نام اسکی ایران است، برسیم.باید به جای تلف کردن وقت و هدر دادن انرژی برای کارهای کوچک، در کنار هم بمانیم و توانمان را برای وقوع اتفاقات خوب جمع کنیم. پیش‌کسوتان و قهرمانان ، استعدادهای قدیم و جدید، مدیران تحصیل کرده و با تجربه همه و همه سرمایه‌های ارزشمندی برای اسکی هستند که به جای ایستادن روبه‌روی هم، باید کنار یکدیگر باشند چون اسکی ایران به همه سرمایه های خودش نیاز دارد. اختلاف نظر در هر جمعی کاملاً طبیعی است ولی اگر افق ترسیم شده بر پایه پیشرفت اسکی باشد، می‌توان در کنار هم ماند و اختلافات را با تفکر و گذشت زمان حل کرد.

آشتی به جای اختلاف
طی هشت سال گذشته همواره سعی کردم به جای دمیدن بر آتش اختلاف، در نقش میانجی برای حل مشکلات ظاهر شوم به همین خاطر همواره از نقدهای سازنده و پیشنهادات ارزشمند چه از طرف رسانه‌ها و چه از طرف خانواده اسکی استقبال می‌کنم. با توجه به نگاه مثبت رئیس هیئت  تهران و کمک هیئت ها و کمیته‌ها، روزهای خوبی در انتظار اسکی پایتخت است.ما در هیئت اسکی تهران پیست اختصاصی نداریم ولی مدیران پیست‌های دربندسر، توچال و شمشک انصافاً کمک شایان توجهی برایمان بوده‌اند و به لطف این بزرگواران تمام مسابقات و اردوهای مربوط به استان تهران به صورت رایگان برگزار شده است.

پایان بازی قهر و آشتی
تجربه نشان داده همیشه عده‌ای  از افراد خوب و مؤثر در رشته اسکی بیرون گود مانده‌اند و گاهی اوقات  همین مسئله موجب شده تا چنین افرادی به منتقدین سیستم مدیریتی اسکی کشور بدل شوند حال آنکه می‌شد با تدابیر مناسب زمینه برای استفاده از توانایی‌های آنها را فراهم کرد.امیدوارم با روی کار آمدن رئیس جدید فدراسیون اسکی و با توجه به درایتی که از ایشان سراغ دارم، بازی قهر و آشتی تمام شود و همه در کنار هم برای موفقیت این رشته تلاش کنیم.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه دیدار صنعت نفت - پرسپولیس؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی