نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
قصه فوتبال با انسانیت فرق دارد
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

همه زندگی فوتبال نیست و مکتب واقعی انسانیت را این روزها در سراسر کشور می‌بینیم که وقتی دکترها هم کاری از دستشان برنمی‌آید همه از کوچک‌ترین کاری دریغ نمی‌کنند و شرق، غرب، شمال و جنوب کشور، استقلالی و پرسپولیس برای سر پا شدن مهرداد دعا می‌کنند.

خبرورزشیسعید شاه‌نظری؛ «لطفاً انقدر هم دم از مکتب و مرامِتون نزنید. برید یک سری هم به سایت‌ها، پست‌ها و کامنت‌های هوادارانتون بزنید که چه سنگ تمامی گذاشته‌اند و مرا مورد کثیف‌ترین و شنیع‌ترین واژه‌ها قرار داده‌اند. هر چند که برای من تازگی ندارد و همیشه با جنبه بالای خودم این تحرکات را نادیده گرفته‌ام.‌»

اینها صحبت‌های میناوند بعد از شکایت استقلالی‌ها از او بود که در فضای مجازی منتشر کرد. لقب پنگوئن و شیشعلی را که یاد دارید؟ میناوند بعد از شکست استقلال برابر العین در یک برنامه تلویزیونی نمک به زخم استقلالی‌ها پاشید و رحمتی و منصوریان که کاپیتان و سرمربی استقلال بودند را با الفاظی عجیب خطاب کرد. دعوا از همین جا بالا گرفت و حتی از میناوند شکایت هم کردند ولی این پایان ماجرای کری‌خوانی‌های پیشکسوت باشگاه پرسپولیس نبود. میناوند بعدها با نوازی هم مشاجره داشت و درباره او گفت: «در این بین حرف‌های محمد نوازی و استوری‌ای که او منتشر کرده بود واقعاً برایم تعجب‌برانگیز بود. نوازی بازیکن ملی بوده و نباید تحت تأثیر جو قرار بگیرد و مثل یک بچه ۱۴ ساله صحبت کند. روی صحبتم فقط با نوازی بود که انسان خوبی است و همبازی من بوده وگرنه تکلیف بقیه مشخص است.‌» میناوند مجری تلویزیون را هم بی‌نصیب نگذاشته بود. او با اشاره به توهین یک مجری به پرسپولیسی‌ها و زیر سؤال بردن قهرمانی‌های این تیم گفت: «سری قبل که این شخص به پرسپولیس توهین کرد می‌خواستم با او برخورد کنم اما وقتی دیدمش به خودم گفتم او بچه است و نباید به او چیزی بگویم اما این بار ماجرا فرق می‌کند و اگر او را ببینم حتماً برخورد می‌کنم.» 

میناوند از آن دسته پیشکسوتان فوتبال است که واقعاً هوادار پرسپولیس هم هست و خودش را در دل حواشی می‌انداخت. البته مهرداد را همه به شوخی‌هایش می‌شناسند که حتی به علی پروین اسطوره باشگاه پرسپولیس هم رحم نمی‌کند. کری‌خوانی و شوخی‌های مهرداد به قول خودش گاهی برای بچه‌های ۱۴ ساله بود اما همه اینها فقط برای جذاب‌تر شدن یک رقابت سنتی است و بیرون زمین فوتبال و حواشی آن همه چیز متفاوت است. البته در این بین هم حرف‌های میناوند بی‌جواب نماند و در هر مقطعی مصاحبه‌های جنجالی علیه او کردند. نمونه‌اش عذرخواهی امیرحسین صادقی که مهرداد با قوی‌ترین کرونای ممکن در حال جنگ است. ۸۰ درصد از ریه او را کرونا گرفته اما دعای مردم را پشت‌ سرش دارد. رحمتی، منصوریان و هواداران استقلال جمع شدند و دست به دعا که مهرداد برگردد و باز هم کری بخواند. همه زندگی فوتبال نیست و مکتب واقعی انسانیت را این روزها در سراسر کشور می‌بینیم که وقتی دکترها هم کاری از دستشان برنمی‌آید همه از کوچک‌ترین کاری دریغ نمی‌کنند و شرق، غرب، شمال و جنوب کشور، استقلالی و پرسپولیس برای سر پا شدن مهرداد دعا می‌کنند. فوتبال جوانمردانگی هم دارد و همه‌اش دعوا و کری‌خوانی نیست، پس منتقدین فوتبال این روزها را هم به خاطر بسپارند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۳
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • غضنفر IR ۰۸:۳۶ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۴
    یادآوری کل کل فوتبالی در روزی که یک بیمار روی تخت بیمارستان در حال خوبی نیست چه معنی میده؟! در حال موعظه هستی و خود راه خطا می روی! ایکاش از اون مصاحبه آخری ش هم می نگاشتی که گفت تصمیم دارم در این شرایط کُری خوندن فوتبال را بزارم کنار چون دیدم که چه قدر روحیه بچه های کم سن و سال را خراب میکنه و در اون مصاحبه به صادقی هم چنین توصیه ای میکنه. کمی منصف باشیم و نمک نپاشیدن را از خود شروع کنیم)
  • استقلالی IR ۰۸:۴۶ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۴
    ما استقلالی ها کاراشو فراموش نمیکنیم
  • علیمحمد GB ۱۰:۳۲ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۴
    همین الان سر نماز من وهمسرم باز هم برای میناوند عزیز و انصاریان دعا کردیم به اجبار نه طبق وظیفه انسانی با اینکه استقلالی هستم ولی یه جوری دلم برای مهرداد تنگ شده میدونم هر چه سریع خوب میشی و مهرداد میناوند متفاوتی را شاهد خواهیم بود

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی