نظرسنجی

نتیجه دیدار صنعت نفت - پرسپولیس؟
سعید آذری: من گرگ باران دیده‌ام، به حساب آنها می‌رسم!
منبع: ایلنا
زمان مطالعه: ۵ دقیقه

مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان گفت: به مردم خوزستان و هواداران اعلام خواهم کرد که این بازیکنان حاشیه‌ساز می‌خواستند چه بلای سر فولاد بیاورند.

خبرورزشی/ مدیریت فوتبال؛ سعید آذری دل پری از آنهایی دارد که به گفته او به فولاد خوزستان ضربه می‌زنند. ادبیات مدیرعامل فولاد با این عوامل به زعم او حاشیه‌ساز، پرخاشگرانه شده و حتی کار به تهدید هم رسیده! ابتدا حرف‌های آذری را درباره انتخابات فوتبال بخوانید و سپس برسید به بخش‌های مهم این مصاحبه در خصوص تیم فولاد:

*همه افرادی که عضو مجمع هستند صلاحیت نامزدان را می‌دانند. کسی نیاز به تایید و تکذیب ما ندارد. تنها چیزی که در ذهن من است این است که تمامی این عزیزانی که نامزد شدند سابقه مشخصی در عرصه فوتبال دارند. مجمع این دوره با سنوات پیش فرق می‌کند و به خوبی صلاحیت افراد را مورد بررسی قرار داده است. امیدوارم که به فرد اصلح رای داده شود تا فوتبال ما یک فضای جدید و با یک انرژی جدید بتواند از پس مشکلاتی که این روزها با آن دسته پنجه نرم می‌کنیم را حل کند.

*من یقینا شانس بالایی در انتخابات داشتم ولی هر کس برای خود یک نگاه و تحلیلی دارد. من دیدم وقتی کسانی آمدند که از فوتبال هستند و در سال‌های اخیر سکان دار پست‌های بزرگ مدیریتی در ورزش کشور بودند و فوتبالی‌ها در کنار این افراد آمدند فضا برای حضور این افراد محیا باشد. به هر حال هر کس دلایلی برای خودش دارد یکی از آنها حضور علی‌ کریمی بود که مطرح شد.

*برخی تیم ها هدفمند و برای بر هم زدن تمرکز حریف این مسائل را به راه می اندازند و ما باید توانمندی خود را افزایش دهیم تا در بازی های از پیش تعیین شده نرویم. هر چقدر کادر یک تیم جوان تر باشد  بیشتر اسیر این حواشی خواهند شد اما به هرحال این صحنه های قشنگی نبود. من با یحیی گل محمدی نیز صحبت کردم. آنالیزور تیم پرسپولیس آقای عسکری، ایشان نزدیک به ۳ الی ۴ سال نزد من در ذوب آهن کار کرد و به خوبی ایشان را می‌شناسم. به هر حال تعجب کردم و از عسکری به کار بردن چنین الفاظی کاملا بعید بود.

*روزی که آقای زاهدی فر به عنوان داور بازی ما انتخاب شد  ما با آقای سهرابی صحبت کردیم و تمامی این مسائل را مطرح کردیم اما کسی به تجربه ۱۹ ساله ما در مدیریت ورزش توجه‌ای نمی‌کند و بدتر کسی عواقب این اشتباهات را نمی‌پذیرد. من با شهامت می‌گویم پنالتی که ایشان برای ما گرفت صد در صد اشتباه بود و به ضرر پرسپولیس سوت زد و بعد از آن چند تصمیم غلط به ضرر ما گرفت.

*نمی دانم قوانین داوری اجازه خواهد داد کسی عذرخواهی بکند یا نه. ولی به نظر من همین که یک نفر در مجموعه ورزش کشور و فوتبال ما آنقدر شهامت دارد که در مورد عملکرد بد خوب پاسخ گو باشد و عذرخواهی می‌کند قابل تقدیر است. ولی یک مسئله که مطرح است انجاست که مگر بقیه تیم ها متضرر نشدند. چرا ایشان به خاطر اشتباهات خود در بازی پارسال فولاد خوزستان و ذوب آهن از طرفداران ما عذر خواهی نکردند. فلسفه این کار قشنگ است به شرطی که برای تمامی تیم ها باشد. به نظر من باید کسانی عذرخواهی کنند که آقای زاهدی فر را در بازی به این سختی به عنوان داور انتخاب کردند. باید بگویند این عذرخواهی نظر شخصی زاهدی فر بوده است یا این موضوع را به او دیکته کردند که باید عذرخواهی کنی.

*من گرگ باران دیده هستم و نزدیک به ۱۹ سال است در فوتبال مدیر هستم. به زودی در خصوص بازیکنان خوزستانی تیم که ما را تنها گذاشتند و مظلوم نمایی می‌کنند صحبت خواهم کرد. من تمامی اتفاقا و حواشی را رصد می کنم. ولی این آقایان بداند آذری مدیری نیست که فی‌البداهه تصمیمی بگیرد.  تیمی که ۱۵ امتیاز دارد و فاصله ای با صدر جدول ندارد هنوز هیچ اتفاق خاصی برای آن نیفتاده است. بازیکنان فولاد همه توانمند هستند و هر سرمربی آرزو دارد بازیکنان تیم او نیز بومی باشند و در آن باشگاه پرورش پیدا کرده باشند. این بازیکنانی که دارند استوری می‌گذارند و فکر می‌کنند با متشنج کردن جو می‌توانند از این کلاه نمدی برای خود بسازند بدانند من آدمی نیستم که بخواهم به کسی باج بدهم. جهت روشن گری مردم خوزستان و هواداران به زودی خواهم گفت که این بازیکنان چه بلای می‌خواستند سر فولاد بیاورند. من یاد گرفتم در مدیریت بزرگ‌ترین اسلحه صبر و بردباری است. مطمئن باشید با تمام قوا از سرمربی تیم و بازیکنان زحمت کش تیمم حمایت خواهم کرد. تغییرات باید منطقی باشد.

*محکم پشت جواد نکونام ایستاده‌ام، و با چهارتا پست چند پیج طرفداری که می‌گویند تیم زیبا بازی نمی‌کند نظرم عوض نخواهد شد. از زمانی که حسین فرکی از این تیم رفت فولاد حرفی برای گفتن نداشته است. به فوتبال زیبا نه جام خواهند داد نه مدال نه سهمیه آسیایی. یک عده از فوتبالسیت‌های ما باید تفکر خود را عوض کنند این عزیزانی هم که استوری گذاشتند باید بیایند در کمیته انضباطی و ادعاهایی خود را اثبات کنند یا باید عواقب حقوقی و قضاییش را به خاطر فضایی که به راه انداخته اند بپذیرند. سعید آذری همه حقایق را می‌داند و خبر دارد آنها از کجا خط می‌گیرند و تا وقتی من اینجا هستم نخواهم گذاشت افراد فرصت طلبی که کارنامه مربی گری و مدیریت آنها مشخص است به فولاد باز گردند. آدمی که به جرم تبانی محروم شده است. آدمی که تیم‌های تحت هدایتش به ریگ‌های پایین تر سقوط کردند حالا برای ما دایه مهربان تر از مادر نشوند. برخی از بزرگان فوتبال خوزستان مثل لفته سه‌برادران اگر نقدی کنند ما مطمئن هستیم ایشان دلسوز فولاد هستند و من حرف‌های آنها را روی چشمم می‌گذارم چون فولاد برای آنها مثل فرزندشان است. همان حسی که آنها به فولاد دارند من به ذوب‌آهن دارم و آن را درک خواهم کرد.

*به زودی حق تمامی فرصت طلبان را کف دستشان خواهم گذاشت. منتظر یک فضای آرام هستم تا به خدمت آنها برسم. تا بدانند بی‌خود مظلوم نمایی نکنند و همه بفهمند چه کسانی فولاد را به چه دلیل تحت فشار قرار دادند. همه این افراد را شناسایی کردم و به موقع بلد هستم چگونه با اصول مدیریت و رعایت ادب با آنها برخورد کنم و کاملا پدرانه به حساب آنها خواهم رسید.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۹
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • تیم مظلوم لنگ IR ۱۲:۲۵ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۴
    نخوریمون گرگ باران دیده!! خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ
  • شکارچی تاریکی IR ۱۲:۲۶ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۴
    من واقعا هر جور فکر میکنم نمیتونم درمورد آذری به یه نتیجه برسم... یه روز میاد از فساد فوتبال حرف نیزنه... یه روز خودش با نفوذش رای کمیته اخلاق رو عوض میکنه و.... ولی هرچی هست از مددی و سعادتمند بهتره..
  • شمسعلی IR ۱۲:۵۵ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۴
    یک نکته بگم شاید بدرد دیگران هم بخوره این ضرب المثل و اصطلاح صحیحش گرگ بالان دیده است نه باران دیده.بالان اسم یک تله و دام است و در اینجا منظور گرگی است که تله و دام زیاد دیده و با تجربه است.تا درودی دیگر بدرو با تشکر شمسعلیی از برلین خخخخ
  • صدرا US ۱۴:۵۵ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۴
    وقتی توپ جلوی پای ساسان رسید به قدری توپ رو پاش سوار بود که اگر به کنار دروازه یا هر جای دیگری میزد حرفی نبود ولی او با مکث مناسب ضربه رو زد یعنی بدون هیچ عجله ای .به همین دلیل هیچ کسی باور نمی کنه که او اشتباه کرده باشه .او تصمیم گرفت فقط به زیر توپ بزنه که مطمئن باشه توپ ده متر بالاتر از دروازه خواهد رفت .کسی که فوتبالی باشه متوجه میشه حرکت پا بعد از ضربه کاملا به بالا بود .فوتبالیست ها بعد از َشوت زدن با پای خودشون توپ رو بدرقه میکنند شما بدرقه پا رو ببینید پا کامل تا سر میاد بالا دقیقا مثل مدافعی که می خواد توپ رو به بالا بزنه و دفع کنه .لطفا فیلم صحنه رو ببینید کاملا مشخصه
    • mina IR ۱۷:۵۶ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۴
      کاملا با نظر شما موافقم. من بارها برای روزنامه ها و سایت های مختلف این رو نوشتم که یک تحقیقی راجع به بازیکن های سابق پرسپولیس که روبروی این تیم قرار میگیرند انجام بدن. چرا هیچ موقع یه بازی خوب جلو پرسپولیس ازشون نمیبینیم. همیشه جلو این تیم راه میرن. این بازی فولاد و پرسپولیس هم احمدزاده و هم ساسان انصاری رو بازیشون ببینید
  • حسین IR ۱۵:۱۳ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۴
    گرگ بالان دیده درسته
  • amin IR ۱۸:۰۵ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۴
    باید بگویند این عذرخواهی نظر شخصی زاهدی فر بوده است یا این موضوع را به او دیکته کردند که باید عذرخواهی کنی. معلومه دیگه اذری جان دستور از بالاست
  • محسن IR ۱۰:۴۱ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۵
    به مردم رک وراست بگو چرا ازذوب آهن شما رابیرون انداختند دوست داریم اززبان دراز خودت بشنویم
  • علی IR ۱۴:۱۷ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۵
    استقلال امسال حدود ۲۰۰ میلیارد پول بازیکن داده یکی بپرسه چرا و از کجا ؟؟؟؟

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه دیدار صنعت نفت - پرسپولیس؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی