نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟
۶
شنبه ۴ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۶
۶ |
۴
این رضا قوچان‌نژاد را پرسپولیس نخواست؟!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

پس از محرومیت عیسی آل‌کثیر از سوی AFC، پرسپولیس به دنبال جذب رضا قوچان‌نژاد بود، اما در نهایت این بازیکن در هلند باقی ماند.

خبرورزشی/ لژیونرها؛ رضا قوچان نژاد توانست به اولین بازیکن تاریخ لیگ هلند بدل شود که ۲ بار به عنوان یار تعویضی به میدان آمده یک مرتبه هت‌تریک و یک مرتبه پوکر کرده است.

در چارچوب هفته هجدهم لیگ هلند، زووله مقابل ویلم به برتری ۳ بر یک رسید و رضا قوچان نژاد که در نیمه دوم وارد بازی شده بود، توانست در ۱۲ دقیقه هت‌تریک کند. بعد از محرومیت عیسی آل‌کثیر خبری در رسانه‌های ایرانی منتشر شد مبنی بر اینکه باشگاه پرسپولیس به خواست یحیی گل‌محمدی به دنبال خرید رضا قوچان‌نژاد است. او یک مهاجم ششدانگ با سابقه روشن در تیم ملی بود که گل صعود تاریخی ایران به جام جهانی ۲۰۱۴ برزیل را دراولسان به کره‌جنوبی زد.

گفته می‌شد گوچی تعلق خاطری هم به رنگ قرمز دارد اما ناگهان مذاکرات باشگاه پرسپولیس با این بازیکن متوقف شد. هر چند قوچان‌نژاد به تیم زووله قرارداد داشت اما می‌توانست رضایتنامه‌اش را بگیرد و عنوان شد گرانی این مهاجم مانع پرسپولیسی شدن او شد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۶
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • 24 IR ۱۳:۱۷ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۴
    ما استقلال نیستیم ازین پولا داشته باشیم
    • مانی IR ۱۵:۰۶ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۴
      کل درخواست گوچی کمتر از نصف قرارداد شیخ دیاباته بود ولی پرسپولیس اونقدر پول نداشت و نداره
    • لنگی کیسه کش با دقدقه IR ۱۶:۴۰ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۴
      استقلال پول شو میده به دیاباته و میلیچ نه به دائم نیمکت نشینی مث رادو که واسه سه سال نیمکت نشینی محض باید یه میلیون یورو بهش بدید اونم با کلی آپشن اضافه .....
  • .،. IR ۱۳:۳۲ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۴
    بابا تورو قرآن بی خیال لژیونر ها بشید دیگه اه
  • حامد IR ۱۵:۱۶ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۴
    خجالت بکشید!!! پرسپولیس نخواست؟؟؟؟؟ مگه ما تیم حکومتی هستیم که میتونستیم پول رضایتشو جور کنیم؟؟ مگه اینکه گوچی هم مثه بعضیا عمل میکرد و هم پول رضایتنامه شو میداد و هم یه چندمیلیاردی هم به پرسپولیس کمک میکرد :) اگه گوچی رو میخریدیم الان همه صداشون در میومد ولی الاستقلال با داشتن دوجین بازیکن تو هر پست باز داره بازیکن میگیره. ما تو چهار سال 7 میلیون دلار پاداش آسیایی گرفتیم و وضع تیم و خریدهامون اینه ولی یه تیمی هست متخصص آسیاست ولی همه هزینه هاشو مسئولین اقتصادی الاستقلالی نظام دارن میدن
  • تیفوسی IR ۰۴:۳۰ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۵
    چند جا خوندم که گوچی داشتع میومده ایران برای مذاکره نهایی اما یهو از طرف سلطانیفر به پرسپولیس اخطار دادن که باید مذاکرات متوقف بشه و گرونی گوچی رو بهونه کردن. در صورتی که پرسپولیس سر قیمت به توافق رسیده بود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی