نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
محمود فکری: دوست ندارند استقلال صدرنشین باشد
زمان مطالعه: ۳ دقیقه

محمود فکری، سرمربی تیم استقلال گفت: در دیداری که می‌توانستیم ببریم و برنده از زمین بیرون بیاییم، تمرکز لازم را نداشتیم و سه امتیاز بازی را دادیم.

خبرورزشی/ لیگ برتر ایران؛ محمود فکری سرمربی تیم استقلال بعد از شکست یک بر صفر تیمش مقابل سایپا اظهار داشت: بازی خیلی خوبی بود. خیلی حیف شد در دیداری که می‌توانستیم ببریم و برنده از زمین بیرون بیاییم، تمرکز لازم را نداشتیم و سه امتیاز بازی را دادیم. زمانی که گل خوردیم، بازیکنان ما به خودشان آمدند که گل را جبران کنند.

وی افزود: با توجه به اینکه بازیکنانم تمرکز نداشتند و کمی عجله می‌کردند، نتوانستیم از موقعیت‌ها استفاده کنیم. می‌توانستیم نتیجه و امتیاز کامل را بگیریم، اما شاید روز بد فوتبال به ما رو کرد. باید به تیم سایپا تبریک بگویم که تلاش خوبی داشتند و بازی خوبی ارائه کردند. باید به آنها تبریک بگویم. این بازی برای ما تمام شد و باید خودمان را برای بازی بعدی آماده کنیم.

سرمربی تیم فوتبال استقلال درباره داوری بازی تیمش مقابل سایپا هم گفت: به داوری عادت کردیم که همیشه به ضرر ما باشد یا اشتباهات داوری به ضرر ما باشد. نمی‌دانم ماجرا چیست. استقلال خیلی تنهاست و همه با کسان دیگری هستند. شاید ناراحت هستند که ما صدر جدول هستیم و تیم بوی قهرمانی می‌دهد، اما ما کارمان را ادامه می‌دهیم و سعی می‌کنیم با تیم‌های پایین جدول فاصله نیافتد و فاصله نیاندازیم.

فکری در پاسخ به پرسشی در مورد برنامه‌ریزی لیگ برتر خاطرنشان کرد: برنامه را نمی‌دانم، اما به خاطر تیم پرسپولیس بازی‌ها عقب افتاد، اما این تیم بازی‌های خود را سر وقت و هفتگی انجام می‌دهد. از طرف دیگر ما باید هر پنج روز بازی کنیم. ما باید کارهای خودمان را انجام دهیم و در تمرین تاکتیک خودمان را دنبال کنیم و برای بازی‌های بعدی آماده شویم. نمی‌دانم از چه بنالیم، اما باید تلاش کنیم خودمان را در صدر جدول حفظ کنیم.

سرمربی تیم فوتبال استقلال در پاسخ به این سؤال که آیا هروویه میلیچ به استقلال باز می‌گردد یا نه، گفت: نمی‌دانم وضعیت میلیچ چگونه خواهد شد.

محمود فکری همچنین در نشست خبری اظهار داشت: باید به تیم سایپا بابت  این برد تبریک بگویم. همچنین به بازیکنانم بابت تلاشی که کردند، خسته نباشید می‌گویم. این دیدار، دیداری نبود که بازنده باشیم، اما شاید تمرکز لازم را نداشتیم و حریف را دست‌کم گرفتیم.

وی اضافه کرد: از موقعیت‌هایی که نیمه اول و دوم به دست آوردیم، خوب استفاده نکردیم و شاید دلیل آن مسائل مختلفی باشد، اما در مجموع فضایی به وجود آمد در دیداری که می‌توانستیم پیروز باشیم، نتوانستیم از این موقعیت‌ها به خصوص در نیمه دوم استفاده کنیم. تیم حریف تک موقعیتی داشت که توانست آن را وارد دروازه ما کند، اما ما نتوانستیم موقعیت‌ها را تبدیل به گل کنیم و شکست خوردیم تا نتوانیم موقعیت‌مان را در جدول بهتر کنیم و این شرایط حفظ شود. این بازی تمام شد و از حالا برای بازی با نفت مسجدسلیمان که خارج از خانه است را به خوبی دنبال کرده، آماده آن مسابقه شویم و با تمرکز و انرژی بیشتر کار کنیم تا سه امتیاز آن مسابقه را بگیریم.

سرمربی تیم استقلال درباره اینکه ضعف تیمش چیست و در نیم فصل چه نقاطی را باید ترمیم کند، گفت: ما که نباید نقطه ضعف خودمان را بگوییم، اما در مجموع چه بحث ایراد فنی باشد یا مشکلات دیگری که در تیم داریم، موارد زیادی است. باید تمام این موارد را برطرف کنیم تا بازی به بازی بتوانیم بازی بهتر و زیباتری ارائه کنیم. در این بازی به خصوص نیمه دوم موقعیت‌های زیادی داشتیم، اما برخی بازی‌ها گره می‌خورد. شاید در این بازی ما روی بد فوتبال را دیدیم و نه مساوی، بلکه حتی باید با برد از این بازی خارج می‌شدیم که یک گل خوردیم و متأسفانه امتیاز این بازی را دادیم. ضعف در مجموع وجود دارد، اما اینکه شما بگویید ما در این بازی به ضعف‌مان باختیم نبود، مشکل ما فنی نبود، این بازی گره خورد و متأسفانه برد را با باخت عوض کردیم.

فکری درباره داوری و اتفاقات پایان نیمه اول گفت: فکر می‌کنم از اینکه استقلال به صدر جدول آمده خیلی ناراحت هستند. اتفاقاتی که در فوتبال ما رخ می‌دهد کاملاً مشخص است و دوست ندارند استقلال صدرنشین جدول باشد یا با آرامش بیشتری کار خود را پیگیری کند. تمام دوستان تلاش خودشان را می‌کنند استقلال را پایین بکشند، اما ما تمام تلاش‌مان را می‌کنیم تا پاسخ دوستان را با فضایی که علیه‌مان ایجاد کرده‌اند، با نتیجه گرفتن بدهیم.

ویدیو| خلاصه بازی استقلال ۰-۱ سایپا

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۷۵
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • شکارچی تاریکی IR ۱۹:۰۹ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۴
    جناب فکری چرا فرشید اسمائیلی رو فیکس نمیکنی؟؟ 5 ساله تو استقلاله حتی قبل اومدن وریا هم بود! دقیقه 80 اومد خط هافبک رو راه انداخت... سایپا یه شوت یه گل... ما این همه حمله آخرش هیچی! چرا جلو تراکتور و گل گهر انقد خوب میشی بعد جلو تیم های آخر جدول میبازی؟... آقا شما ترکیب رو درست نمیچینی.. # میلیچ را برگردانید
    • 10.10.3 IR ۱۹:۱۶ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۴
      ببری فکری از داوری حرف نمیزنی ببازی ک مقصر داوره این بازی ها دیگه قدیمی شده مموت.
    • دامون IR ۱۹:۱۷ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۴
      آخه چقدر داد بزنیم که فکری بدرد مربیگری استقلال نمیخوره!آقای مددی؛آقای خلیل زاده؛آقایونی که سنگ فکری رو به سینه میزنین و با دشمنای استقلال هم نوا شدین آخه چجوری داد بزنیم و بگیم فکری در حد استقلال نیست!شماها سطح استقلال رو در حد تیکهای درجه چندمی آوردین پایین!مرفاوی اگر مربی بود که پدر استقلال رو درنمیاورد تا بندازنش بیرون!شت کدوم قهرمانی و سابقه فکری ایستادین و میگین فکری باید سرمربی بمونه! اینکه تیمی مثل استقلال یه گل بزنه و نود دقیقه دفاع کنه که گل نخوره و بعد بیاین بگین نتیجه گرفتیم به درد هوادار استقلال نمیخوره!این سبک بدرد تیمهای درجه چندمی میخوره نه استقلال!شماها استقلالی نیستین و براتون مهم نیست این مسایل ولی برای من هوادار مهمه که تیمم در حد استقلال باشه!دریافتی کل بازیکنهای سای‍پا اندازه یه بازیکن استقلال نیست! اینکه استقلال از دقیقه اول بازی مستقیم کنه و هیچ تاکتیکی واسه بازی نداشته باشه مربی واقعا فاجعه بار هستش!بخدا خجالت داره!جالبه تو هیچ کدوم ازباختها هم فکری خودشو مقصر نمیدونه و ابروبادومه وخورشیدو فلک مقصر هستند جز فکری!بخدا این کادر بدرد استقلال نمیخوره چجوری بگیم آخه
    • کیسه مافیا ورزش IR ۱۹:۱۷ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۴
      فکری همیشه بعد از بازی هوچیگری می کند . فکری بهترین سرمربی ایران هست خخخخخخخخخخخ . فقط محمود فرگوسن
    • سنگم پایم قزوینم DE ۱۹:۳۰ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۴
      کدام داوری ؟ یک تک به تک سایپا . واخراج دانشگرا با شلوغ کاری ماست مالی کردید؟
    • صائقه آبی IR ۱۹:۳۴ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۴
      فریبرز گرامی بازیکن سایپا بازی قبل با ذوب آهن کارت زرد گرفت. توی گزارشات بازی، این بازیکن مقابل نفت م س، نساجی، فولاد،پیکان و ذوب آهن کارت زرد گرفته. اگه گزارش ها درستن، حضورش دربازی قبل غیرقانونی بوده، اگه یکی از بازیا کارت اشتباه به اسمش نوشته شده، این بازیکن امروز نباید امروز بازی می کرده!
    • عماد IR ۱۹:۳۹ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۴
      باید در باخت ها و مساوی کیسه منتظر حرف های پوچ و تکراری تارخ مصرف گذشته فکری باشیم داوران مقصر باخت ما هستند کیسه با این تفکر به جایی نمی رسه در لیگ آسیا هیچ خبری از داوری ها نیست
    • تیم مظلوم لنگ IR ۱۹:۴۳ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۴
      وقتی تیم حریف کثیف بازی میکنه تقصیر فکری هست؟؟ وقتی بازیکن غیرقانونی میازن تقصیر فکری هست؟
    • شکارچی تاریکی IR ۱۹:۴۴ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۴
      آقا من به موقعش انتقاد میکنم.. الان تیم مشکل داره ولی از اول فصل بهتره... تمام
    • شکارچی تاریکی IR ۱۹:۵۴ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۴
      شاه فرهاد 26 تا بازی مربی استقلال بود و فقط 4 تا باخت داشت که اونا هم تو شرایط خاص بودن و هرمربی ممکن بود اونا رو ببازه!! فرهاد تیم بحران زده که در شوک استرا بود رو نایب قهرمان کرد.. به فینال جام حذفی رسوند و اگه هوچیگری تراکتوری ها و داور نبود استقلال قهرمان حذفی میشد.. دو بازی اول فرهاد جلو الریان و الکویت بود رو هم که 8 تا زد!! هیچ کارشناسی در ایران و جهان نمیتونه بگه فرهاد بد بود.... ولی به نظر شما الان اگه فرهاد بیاد همه چی درست میشه؟؟ نهههههه.. اونموقع تیم بیشتر میره تو بحران و بدتر میریم تو حاشیه... حمایت از فکری!
    • مجید IR ۱۹:۵۵ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۴
      پرسپولسی سر وقت بازیها شو انجام میده درست.چه ربطی به سایپا داره که اونا هم بازیهاشونو هر 5 روز یک بار انجام میدن؟ باختی بهونه نیار جناب فکری....
    • مانی IR ۱۹:۵۹ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۴
      تو دربی داور استقلال رو نجات داد . اون موقع داوری مشکلی نداشت و خوب بود.
    • کامران5 IR ۲۰:۰۲ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۴
      چقدر رفتار مربیان خارجی با ایرانی فرق داره! زمین تا آسمون، براحتی حق لیورپول خورده شد همه هم دیدن، کلوپ میگه با این وضع بازیمون نمیتونین قهرمان بشیم، مربیای ایرانی هم اگه یه هفته داور بهشون پنالتی کادو نده فوری مصاحبه میکنن نمی‌خوان قهرمان بشیم، یه کم حرفه ای رفتار کنین بد نیست
    • حمید علوی CA ۲۰:۴۹ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۴
      هوادار وفادار و خوب و عاقل به تیم باخته ش روحیه میده. با تیمش در روز شکست همون جوری برخورد میکنه که در روز پیروزی برخورد کرده.. البته منظور من هوادارای تیم هستن نه فن های بعضیا. ضمنن اون دوستمون که با اسم فیک شکارچی بازم اومده برای فتنه گری شاه فرهاد شاه فرهاد راه انداخته، بد نیست بدونه اربابش در لیگ تیم قدر استرا رو در هفته ۱۴ صدر جدول تحویل گرفت و با انجام ۱۶ بازی در لیگ، ۱۴ امتیاز کمتر از پرسپولیس آورد!! یعنی به ازای هر بازی در لیگ تقریبا ۱ امتیاز کمتر از رقیب! چنین چیزی در تاریخ استقلال نتیجه نداشته. حالا بدو برو پول تو جیبیت رو از الشیخ اربابت بگیر.
    • صائقه آبی IR ۲۰:۵۱ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۴
      آقای فکری! تیم یه بدنساز و یه آنالیزور بادانش مثل مجید صالح و همچنین یه بازیساز خوب در نیم فصل نیاز داره... ادامه لیگ و لیگ قهرمانان آسیا خیلی فشرده میشه واقعا بدنساز نیاز داریم
    • شکارچی تاریکی IR ۲۱:۲۷ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۴
      جناب علوی!! من خود شکارچی ام! من میگم شاه فرهاد عالی نتیجه گرفت.. منتها الان باید از فکری حمایت کنیم... خب من از بچگی به مجیدی علاقه داشتم.. شاید ایراداتی داره ولی این ارباب و این کلمات از شما بعیده.. فرهاد برای استقلال زحمت کشیده.. من گفتم با اسم مجیدی فکری رو تحت فشار نزاریم
    • شکارچی تاریکی IR ۲۱:۲۸ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۴
      درضمن فرهاد تیمی رو تحویل گرفت که در بحران روحی بعد رفتن استرا بود... ببخشید ولی در مسئله مجیدی با شما مخالفم... اما باید از فکری حمایت کنیم
    • شکارچی تاریکی IR ۲۱:۳۵ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۴
      راستی اینم یادم رفت بگم... آقای علوی راستش به نظرم زندگی شخصی هرکس رو خودش بهتر میدونه... اما من هم پارسال به ترکیه رفتم. و به نظرم خارج رفتن کار زشتی نیست.
    • حمید علوی CA ۲۲:۰۷ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۴
      شکارچی جان اولابنده با توجه به شناختم از شما فکرکردم کس دیگه ای داره با نام شما در روز نتیجه نگرفتن تیم، اسم فرهاد یا مربیان دیگه رو میاره(بجای حمایت از کادر فعلی).درواقع بعیدمیدونستم ازشماکه بجای روحیه دادن و حمایت از تیمت اسم رفتگان رو علم کنی.ثانیااینکه میفرمایی فرهاد عالی نتیجه گرفت که خب قاعدتا باید بر اساس معیاری باشه. همه میدونیم که معیارسنجش نتیجه درفوتبال امتیاز هست و بنده فقط یک فکت (واقعیت عینی) رو بازگو‌کردم که فرهاد تیمی که استرا بسیارقوی ساخته بود رو درهفته ی ۱۴ لیگ تحویل گرفت و پس از ۱۶ بازی، ۱۴ امتیاز از پرسپولیس کمتر آورد.(این یک واقعیت عینی و آماری ست و ناشی از ذهنیت و نظر ما نیست،بنابراین نمیشه بگیم من اینو قبول ندارم(چون مثل این میمونه که بگیم من واقعیت تاریکی شب رو قبول ندارم. همه عینی میبینن شب تاریکه).ثالثا عزیز من،بنده کجا گفتم خارج رفتن بده؟! کو این جمله ی من؟! این بده که بعنوان سر مربی تیمی که فینال حذفی رو باخته، روز بعدش ازسواحل امارات عکس پوزخندت رو استوری کنی( که فرهاد کرد) و این بده که سه بار دست تیمت رو در وقت نیاز بذاری تو‌ پوست گردو و به دروغ دخترت رو...
    • دقایق 9 و 18 IR ۲۲:۱۳ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۴
      آقا دقایق 9 و 18 پنالتی بود یا نه ؟ راستی چرا کارگردان محترم بازیهای استقلال از شبکه سه همچنان خطاهای مشکوک در محوطه را تکرار نمیکند اما در بازیهای پرسپولیس اینگونه خطاها دهها بار تکرار میشود ؟؟!!
    • مبتلا به بیماری کیسه کش بودن IR ۲۲:۲۵ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۴
      باخت به نارنگی پایتخت خخخخخخ
    • حمید علوی - ادامه CA ۲۲:۲۹ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۴
      شکارچی جان،مامیتونیم بگیم فلان کس رو دوست داریم یا نداریم (چون این مربوط به احساس ما ست و یک مسئله ی کمی نیست )، اما قاعدتا ما نمیتونیم همینجوری بگیم از نظرمن فلانی خوب نتیجه گرفته یا نگرفته چون حالا دیگه بایست بر اساس واقعیات عینی و محاسبه ی کمیت های لازم، دلیل ارائه کنیم. بنابراین بنده خوشحال میشم اگر شما فرمایشاتشون رو با بیان آمار و کمیتها ارائه اثبات کنین. من میگم اینکه با آماده ترین تیم وقت (که ۱۴ بازی هم کرده و به بلوغ رسیده و اون ناهماهنگی ۵-۶ هفته ی اول رو‌ پشت سر گذاشته) در مجموع ۱۶ بازی لیگ ، ۱۴ امتیاز از تیم اول کمتر بیاری، نتیجه ی بسیار بدیه (سابقه نداشته). البته شما ممکنه بگی ما در حذفی پرسپولیس رو در پنالتی بردیم و معیارت این باشه اما مطمئن باش همه جای دنیا سنجش کار مربی (در نتیجه گیری البته و نه در کل) بر اساس معدل امتیازات کسب شده هست.حالاحتی اگر موارد دیگه رو درنظر بگیریم که بصورت کمیت قابل اندازه گیری نیستن (وفاداری، رفتار حرفه ای، رفتار اجتماعی، بازیکن سازی،..) باز هم فرهاد کیفیتش خیلی پایینی ارائه داد.
    • امید CA ۰۲:۰۰ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۵
      جناب فکری لطفا از تیم استعفاء بده... این چه مسخره بازی راه انداختی؟؟؟ هوادارم دیگه سرش کلاه نمیره تیم بدون نظم بدون برنامه بار تیم شده رو دوش قایدی اگر قایدی رو تو یک بازی مهار کنن نتیجه اش میشه این جمع کن آقا برو اگر خدایی نکرده دو بازی مصدوم شد باید تیم نتیجه نگیره اقای فکری این تیم نساجی نیست اینجا استقلال خدا نگذره از وزیر که این بابا رو کرد مربی استقلال
  • حامد IR ۱۹:۱۴ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۴
    اولش خواستم کلی چیز بنویسم بعد پشیمون شدم. به این تیتر فقط باید خندید و گفت خجاااااااااااااااااااالت بکش. واسه همینه میگم این تیم شخصیت قهرمانی نداره. بردهای قبلی هم نقش داوری توش کاملا مشهود بود استاد فکری. دوباره از مسئولین الاستقلالی نظام کمک بخواه شاید از راه های دیگه وارد شدن.
    • حسن پرسپولیسی قوژد IR ۱۹:۴۶ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۴
      خخخ داور براشون پنالتی اهدایی نگرفت هر چند اواخر بازی لازم بود خودشون بندازن که پنالتی بگیره ولی خوب ننداختن خخخخ
    • دست خدا IR ۲۰:۰۰ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۴
      دوباره لونگیا هجوم آوردن به خبر ورزشی واسه ابراز کینه ها و نداشته هاشون
  • ستارگان سرخ ایران و آسیا IR ۱۹:۱۵ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۴
    یک بازی نشد آقای فکری بیازید و بگید شکست رو گردن می گیرم ببخشید برین برنامه های بازیتون رو نگاه کنید سه بازی دارید ۶روز فاصله ، هفته بعد ۷روز و هفته بعدش ۸روز نکته عجیب استراحت هشت روزه برای بازی با سپاهانه ولی پرسپولیس بعد‌از این بازی پنج روز یکبار استراحت می کنه تازه مثل شما دستش برای چینش ترکیب خوب باز نیست و برابر آلومینیوم شاید هافبک دفاعی هامون برن خط دفاع !!!؛!؛ احمد نوراللهی هافبک دفاعی ما شده مهاجم سایه !!!!
  • شکارچی تاریکی IR ۱۹:۱۶ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۴
    آقای فکری!! باور کن این بازی از بازی های اول فصل بهتر بود...فقط شانس نداشتیم...وقتی حریف ضد فوتبال بازی میکنه و همه رو میاره دم دروازه مقصر فکریه؟؟؟ فرشید باقری رو بنداز بیرون... بقیه مشکلی ندارن... امید ابراهیمی و میلاد جهانی هم بازیکن های خوبین... ابراهیمی هیچوقت به استقلال پشت نکرد... خودش گفت میرم قطر و ما هم میدونستیم میره... حالا مقایسش کنید با نورافکن و تیام که چجوری استقلال رو ول کردن! اگه بتونیم محبی رو بخریم هم خوبه.. البته بعید میدونم سپاهان بزاره... یه زمانی سپاهان کل بازیکنای ما رو میخرید و اتفاقا مدیرشون همین ساکت بود.. الان یه بازیکن به ما نمیده.... اونا یه شوت زدن و یه گل.هم زدن
    • حمید IR ۲۰:۳۱ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۴
      کیسه و کیسه کش مساوی هوچیگر . فقط میبازین داور و ... میبرین خودتون
    • شکارچی تاریکی IR ۲۱:۲۲ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۴
      حمید لنگی چی میگی؟
    • شکارچی تاریکی IR ۲۲:۵۸ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۴
      من اصلا حرفی از هوچیگری زدم لنگی جون؟
    • بیننده فوتبال IR ۰۰:۰۷ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۵
      آقای فکری دایی جان ناپلئون بعد از انقلاب هستن
  • گلات IR ۱۹:۱۹ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۴
    شروع شد !؟؟؟؟؟؟ یه باخت اوردید دوباره ناله و گریه ؟؟؟!!؟ دقیقا کدوم داوری ؟؟! 2تا پنالتی مسلم الومینیوم یا اخراج دربی ؟؟؟!!؟؟؟؟؟
    • 44444444444444 IR ۱۹:۴۴ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۴
      شماهام هروقت نتیجه نمیگیرید اززمین و زمان طلب دارین
    • شکلات IR ۱۹:۴۶ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۴
      به شما مربوط نیست لنگی جون
    • شكلات تو كيسه IR ۰۹:۳۵ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۵
      فقط به كيسه ها مربوطه خخخخخخخخخخخخخخخ
  • عارف IR ۱۹:۲۳ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۴
    اقاى فكرى پنچ روز فاصله بين بازى ها در دنياى حرفه ايى نرماله و داورى هم مشكلى نداشت ولى تيم شما هيچ تاكتيكى نداشت و پاس ها هم اشتباه بازيكن ها بى انگيزه و در اواخر بازى هم ديمى توپ را فقط فرستاديد رو دروازه شايد فرجى حاصل بشه كه نشد ولى سايپا بر عكس شما دقيقا ميدانست كه چى ميخواد و بسيار لا تاكتيك بازى كرد و تا حالا هم لا شانس و اقبال صدرى و فكر كردى كه تيم خيلى خوب بازى ميكنه واقعا با اعصاب ما بازى نكن برو تيمت رو درست كن البته اگر ميتونى اگر هم نميتونى برو تا احترامت حفظ بشه
  • کیسه حقیر IR ۱۹:۲۴ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۴
    رو که نیست سنگ پای قزوین خوب داوری به نفع کیسه بود دقیقه ۲۵ داور موقعیت تک به تک سایپا به اشتباه آفساید گرفت دقیقه ۴۵ دانشگر باید اخراج می شد با کولی بازی کادرفنی کیسه و بازیکنان کارت قرمز به زرد تبدیل شد دقیقه ۹۲ توپ به صورت بازیکنان سایپا خورد داور هند گرفت!!! خطا پنجاه پنجاه به نفع کیسه گرفت تقصیر شما نیست آنقدر داوری ها به نفع کیسه گرفتند بد عادت شدند دنبال پنالتی هی مفت و مجانی هستند بهتر به جای اینکه دنبال قاتل بروسلی باشی ضعف و فنی و تاکتیکی تیم خودت درست کن بردهای شما همیشه غیرت بازیکنان درایت کادرفنی هست و باخت های ومساوی مقصر داوران و وزیر هست
    • شنبه های سیاه لنگ IR ۱۹:۴۷ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۴
      میگم تو با این سن و سال وقتی حرف مفت میزنی و همش در اخبار استقلال نظر نیدی.. وای به حال بقیه
    • گربه سرخ IR ۱۹:۴۹ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۴
      بردن یا باختن استقلال هیچ ربطی به تو نداره.. حقیر(........)
    • کیسه حقیر IR ۲۲:۳۰ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۴
      کاربر شنبه های سیاه لنگ همان شمسعلی قدیمی حرف مفت‌ نزن اولا من هم سن بچه توهستم ثانیا سایت نظرات گذاشته تا مخاطبان نظرشون بگن ثالثا تو باید بااین سن بالای خودت نظرات منطقی و دور از تعصبات کورکورانه و توهمات بدی تا بقیه کاربران کیسه از تو یاد بگیرند وقتی نظرات تو با این سن سال این باش از بقیه کاربران چه توقعی داری کاربر گربه آبی سوختی پماد می خواهی خخخخخخخ
  • حقگو IR ۱۹:۳۰ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۴
    اون تراکتور‌ی را که‌شکست دادید بازیکن مربی بنام شجاعی داشت
    • عماد IR ۲۰:۰۶ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۴
      اگر شجاعی مثل بازی امروز گل گهر در بازی کیسه خانزاده حاج صفی و دژاگه از اول ترکیب اصلی می گذاشت عمرا کیسه تراکتور می تونست ببرد همین که این سه بازیکن اصلی به تیم تراکتور بازی آمدند کیسه توقوطی کردند و یه گل زدند و کیسه دیگه نتونست گل بزنه
  • Amv IR ۱۹:۳۲ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۴
    انگار ایشان اسبک روی خط یک سوم شیخ دیاباته با یتا پرنده روی مهاجم تیم اراک یادش رفته
  • گودرز(تاج کبیر-تیم اول ایران) IR ۱۹:۳۲ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۴
    آقای فکری باید بریزیم جلوی وزارت و هوچیگری کنیم تا شاید داوری ها برگرده به نفعمون ..فردا ۱۰ صبح جلوی وزرارت
  • آقامجید پرسپولیسی❤❤ IR ۱۹:۳۵ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۴
    گریه کن گریه قشنگه خخخخخ گریه سهم دل تنگه خخخخ بدبخت تیمت تو آزادی به تیم سایپا باخته مقصرش پرسپولیسه ...به خدا که خیلی کثیفید
    • 4444444444444 IR ۲۰:۱۴ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۴
      بله اتفاقا لنگیا مقصر همه چی هستن وقتی پیروانی وشکوری الکی درباره بحث داوری نظر بیخود میدن میگن داوری به نفع استقلاله همینا هم باعث میشه با اعصاب بازیکنا بازی بشه بعد تمرکزشونو بهم بریزه بعد با این باخت شماها به ما میخندین {...}
    • {...} IR ۲۰:۴۵ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۴
      کثیف اون سیستمیه که شما ها رو تو این پنج سال از خو د بیخودتون کرد و بعد مسعود موندم چه غلطی میخواین بکنین
  • لنگ سوخته IR ۱۹:۳۷ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۴
    با رمزهای فکری قهرمان میشم.
  • گودرز(تاج کبیر-تیم اول ایران) IR ۱۹:۳۹ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۴
    عیبی نداره محمودخان ستاره سوم و لیگ تو مشت ماست.این باخت چیزی از ارزشهامون کم نمیکنه
  • :) IR ۱۹:۴۶ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۴
    آقای فکری اینهممهههههه مهررررره دگ چی میخوااای، یکی بیاد بهم بگه استقلال تو ده سال گذشته هیچ سالی امقد تیم ی دست و پر مهره نبوده!!! تمام یار تعویضیای ما میتونن تو هر تیمی ستاره باشن! استقلال سردرگم بود و هیچ تاکتیکی نداشت! و هیچ‌ربطی هم به داور و زمین و هوا اینها هم نداشت! اقای فکری این صحبتا مال قدیم بود و فقط با این حرفها داری شخصیت استقلال رو زیر سوال میبری، شخصیت خودت که دگ برای همه مشخص شدش... دلم برای استقلال امسال میسوزه واقعا حیف بازیکن حیف خرج حیف امکانات
    • ستارگان سرخ ایران و آسیا IR ۲۰:۱۳ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۴
      شخصیت استقلال که هرساله گفتن وزیر پرسپولیسی و فرافکنیه که ؟!!!!!
    • :) IR ۲۰:۳۳ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۴
      دوست عزیز قدمت استقلال خیلی بیشتر از چیزیه که شما بتونی قضاوتش کنی و در موردش صحبت کنی، من در مورد مسائل دیگه صحبت کردم اما شما مثل اینکه بیشتر از متن دنبال حاشیه هستی، امیدوارم جو خبر ورزشی برگرده به قبل و دگ شاهد این درافشانیها و کل کل های بی مورد نباشیم،البته خود خبر ورزشی هم بی تقصیر نیست و با تیترهایی که میزنه خودش این فرهنگ رو القا میکنه. یادش بخیر زمانی ک خبرورزشی پرفروش ترین و معتبر ترین روزنامه ایران بود اما دگ اینطور نیست.
  • محمدطاها IR ۱۹:۴۸ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۴
    حیف شد سایپا بدون موقعیت گل با خوش شانسی بازی رو برد..استقلال هشتاد دقیقه دور خودش چرخید و ده دقیقه فوتبال بازی کرد..اگر در همه جریان بازی مثل ده دقیقه پایانی بازی می کردیم قطعا برنده بازی بودیم..
  • کیسه 6+6 IR ۱۹:۵۲ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۴
    بابا بیکارین ب اراجیف کیسه کشا جواب میدین؟اینا ده ساله دارن هوچیگری میکنن. . . بقول برانکوی بزرک کیسه شخصیت قهرمان ندارد.تامام.
    • آنتی لنگ IR ۲۰:۴۵ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۴
      آره اون پروفسور بالتازار آدم آهنی شخصیت قهرمانی داشت که لنگ رو جلوی کاشیما قهرمان آسیا کرد خخخخخخخخ
  • محمد IR ۱۹:۵۳ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۴
    تو روزی که سایپا تو خط دفاع کم اشتباه بود و تو خط حمله منطقی بود استقلال نبوغی تو خط هافبک خود نداشت و مهاجمان رو فرم نبودند..
  • مجید کیسه سوز❤❤ IR ۱۹:۵۸ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۴
    همین بازی دانشگر باید اخراج میشد و تک به تک سایپا رو الکی آفساید گرفتن ...خوشم میاد خود هواداران کیسه هم میدونن که با تو هیچی نمیشن
  • محسن IR ۲۰:۰۴ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۴
    دقیقا. به کدو صحنه بازی اعتراض داری ؟ بازی با صنعت نفت دو گل سالم حریف مردود میشه ، بازی الومنیوم دو پنالتی واضح برای الومنیوم اعلام نمیشه ، بازی با پرسپولیس عارف قلمبی اخراج نمیشه ، خیلی رو دارید ، مطمئن باش اگه یک در صد فقط یک در صد داور میتونست بهونه ای واسه مردود کردن گل سایپا پیدا کنه قطعا مردود میکرد ، همون بقیه ای که داری ازش صحبت میکنی باعث شد از العین فرار کنی نمک نشناس ، مقصر احمد نورالهیه اگه ۲ تا از ۵ موقعیت رو گل میکرد الان کنج خونت بودی
    • حامد IR ۲۰:۴۷ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۴
      اتفاقا داور اگه داور بود باید گل سایپا رو مردود میکرد. یعنی چی که بازیکنشون اونجوری سه تا مدافع الاستقلال و از مدار زمین خارج کرد :))))))))))))))
  • 6 IR ۲۰:۱۳ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۴
    شد تو ببازی و دیگران مسول نباشند؟ شد به گردن بگیری؟ شد کیسه متطقی باشه؟ نشد که نشد!
  • 24 IR ۲۰:۴۷ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۴
    برای دربی پرسپولیس یک روز کمتر استراحت کرد و بازیش با سپاهان بود استقلال بازیش با آلومینیوم بود و یک روز بیشتر استراحت کرد نتیجه چی شد؟ 80 دقیقه تو قوطی بودین
  • حاتم IR ۲۱:۵۸ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۴
    همه مقصرن جز کادر فنی از رده خارج،مخصوصا سرمربی،آقا اگه اینجوریه و قراره فقط روی تکنیک فردی بازیکن و شانس امتیاز بگیریم،بخدا منم میتونم سرمربی باشم!!! کت و شلوار میپوشم و ابروهامو بهم گره میزنم و ادای سرمربیا رو درمیارم (مثل خاطره ای که فیروز کریمی تاحالا چندبار گفته) بازیکنم کار خودشو میکنه و اگه شانس بامن یار باشه تیمم برنده میشه!! بخدا قسم پولم نمیگیگیرم،واقعا که،خجالت بکشید... بخدا این رسمش نیست،این پولا حرومه،حروم.
    • حاتم IR ۲۲:۵۹ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۴
      آقای سرمربی، فکر نون باش که خربزه آبه!!! برنامه بازیهای تیمای دیگه به تو و من ربطی نداره،خواهشا بفکر تیم خودت باش و کله کچل خودمون رو دوا کن.
    • حمید علوی CA ۰۲:۲۵ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۵
      حاتم جان داداش بپوش اون کت شلوار قشنگه رو بیا تو گود. قهرمانی سوم رو برامون بیار کیف کنیم.
    • مرتضی CH ۰۲:۲۷ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۵
      آقای فکری حتی واسه ما استقلالی ها هم جایی واسه دفاع نذاشتین که لنگی ها بیان واسمون کری بخونن!!!! یادت رفت فرهاد مجیدی پارسال تیمش توی یک ماه 8 بازی انجام داد و ازش انتقاد ناجوانمرادنه میکردی؟؟؟؟ فکر میکنی مصاحبه های بعد از فینال حذفی شماها واسه تخریب فرهاد یادمون رفت؟؟؟؟؟؟؟؟ فقط واسه اینکه بیایین توی استقلال پست بگیرین!!!! یادت رفت که همین شماها زیرآبشو میزدین؟؟ حالا چرا با همون بازیکن ها و حتی تیم اصلاح شده، خصوصا حضور رشید خان مظاهری، نمیتونید ازشون بازی بگیرید؟؟؟؟ خدا جای حق نشسته آقا فکری همین شماها باعث شدین پارسال از قهرمانی حذفی و ستاره سوم دستمون کوتاه بمونه فقط برید، برید فقط از استقلال استقلال جای یکی مثل شما نیس باید فرهاد بیاد با تیم پارسالش و پیروز قربانی هم بهشون اضافه بشه
  • خلیل مهاجر IR ۲۲:۲۱ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۴
    استقلال دریک دورانی در نیمه دوم فصل باید آمادگی بازی هر سه یا چهار روز یکبار را به دلیل تداخل جام حذفی و بازی های آسیایی داشته باشد و برای من اصلا اهمیتی ندارد که پرسپولیس هر پانزده روز یا هر پانزده دقیقه یکبار مسابقه میدهد چون در هر صورت ما باید هر سه یا چهار روز یکبار در مسابقاتی پر فشار شرکت کنیم. باید از حالا به فکر تقویت قدرت بدنی و استقامت بازیکنان و تقویت دفاع راست و چپ و خط میانی خصوصا در حوزه دفاعی باشیم. موسوی مصدوم است و آشکارا از قدرت هجومی تیم در سمت راست کاسته شده و اگر نادری هم که امروز در نیمه دوم به روزهای اوج خود کمی نزدیکتر شد مصدوم شود شرایط تیم با مشکلات پیچیده و لاینحلی روبرو خواهد شد. امیدوارم در نیم فصل افرادی به کادر فنی و مربیگری و تیم اضافه شوند که این ضعف ها را به سرعت پوشش دهند. حداقل اینکه ما دوست داریم صدر نشین باشیم.
  • بابا مسعودجون کیسه ها IR ۲۲:۳۶ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۴
    بخدا سختترین کار دنیا انتظار منطقی بودن از یک کیسه کشه اصلا خیلی سخته آقای فکری هوچیگری بسه اگه همین داواران عزیزتر از جانت نبودن و به شما حال نمیدادن و تیم های دیگه رو نابود نمیکردن اگه کمیته انضباطی همون برخوردی رو که با دیگران داشت ومحروم میکردن دعوای فرودگاه شما هم محروم میشدن پس از زدن هوادار اگه بازیکن های که به نا حق از ذوب آهن.تراکتورسازی.ماشین سازی ...رو میگیرن و آب از آب تکون نمیخوره سعید واسعی بدبخت هم بجای تراکتورسازی میومد استقلال عمرا محروم میشد الان رتبه تون دو رقمی بود پسر خوب بسه انقد با شعور ملت بازی نکنید
  • مجید IR ۲۲:۴۰ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۴
    آخه چرا عادت دارین باخت رو گردن اینو اون میندازین بابا تیم هیچ برنامه ای نه برای حمله داره نه دفاع و. به شدت بی نظمه اگرم استقلال تا الان نتیجه ای گرفته به خاطر بازیکناشه نظیر قائدی و شیخ و مزهری و... که یه تنه خیلی از بازی هارو در آوردن نظیر بازی تراکتور والا کادر فنی فعلی نه بازیکن درست درمونی آورده و نه تاکتیک و برنامه خاصی رو تونسته پیاده کنه با این اوضاع لیگ قهرمانان گروهی حذف شدیم رفت
  • ناشناس DE ۲۳:۰۲ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۴
    یادش رفت فحش بده
  • farid US ۰۶:۴۴ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۵
    man vaghean az fekhery taejob mikonam? chera inghadr zooud inhameh avaz shoed? aghar intory raftar kony aghayeh Fekhery be hich koja nemiresy? bejayeh in harfha sarat ra payeen biandaz kary be kesy nadashtteh bash, kareh khodat ra bekon? tamreen , Tamreen va behtar shodan
  • عوادار قدیمی فوتبال IR ۰۹:۴۳ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۵
    سایپا استقلال را می برد فکری و استقلالی ها مقصر را پرسپولیس می دانند آقای فکری این بهانه ها برای آدم هایی است که از خودشان قابلیتی ندارند و همیشه برای توجیه شکست خود بهانه ای در آستین خود دارند فرض بگیرید تمام دنیا دوست ندارند استقلال ببرد تیم شما چرا از مستطیل سبز بازنده بیرون می آید شما ببرید کاری به آرزو و علاقه دیگران برای باخت استقلال نداشته باشید
  • پرسپولیس بی نهایت IR ۱۰:۱۳ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۵
    دلیل باخت استقلال باسایپا پیداشد.وزیرسایپا یی بود
  • م IR ۱۳:۲۰ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۵
    اره برا همین موقعیت گل سایپا رو افساید گرفتند!!!
  • کامی IR ۱۸:۰۱ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۵
    اگه تانیم فصل صدره جدول نباشه تیمت باید خودت(فکری) بری همون نساجی.من هواداره تعصبیه استقلالم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی