نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟
شالکه – بایرن‌مونیخ‌؛ جنگ صدر و قعر
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

بایرن و شالکه زمانی رقیب در راه قهرمانی بودند، حالا یکی در بوندس‌لیگا همچنان صدرنشین است و دیگری برای سقوط نکردن می‌جنگد.

خبرورزشی/ بوندس‌لیگا آلمان؛ در هفته هجدهم رقابت‌های بوندس‌لیگا تیم‌های شالکه ۰۴ و بایرن‌مونیخ اولین بازی روز یک‌شنبه را انجام می‌دهند. جدالی که بایرن از صدر جدول باید مهمان شالکه قعرنشین شود و می‌توان منتظر شگفتی از سوی گلزن کرشنی‌ها بود. این دیدار در ورزشگاه ولتینس آرنا برگزار خواهد شد. 

شالکه ۰۴
از نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان با تیمی که رائول و نویر را داشت و سرمربی‌اش رالف رانگنیک بود تا امروز که با ۷ امتیاز از ۱۷ بازی در قعر جدول هستند سال‌ها می‌گذرد. شالکه در این سال‌ها نه تنها پیشرفت نکرده بلکه با سرعت زیاد بدون کنترل دنده عقب هم رفته است. هواداران شالکه اما پس از پیروزی مقابل هوفنهایم با ۴ گل که برای ثبت اولین پیروزی خود تقریباً یک سال تقویمی را منتظر بودند، جرأت کردند رؤیای فرار از منطقه سقوط را در ذهن خود بپرورانند. با این حال شکست‌های بعدی از فرانکفورت و به‌ویژه کلن دوباره آنها را با واقعیات روبه‌رو کرد. در واقع شکست ۲ بر یک مقابل شاگردان مارکوس گیسدول در روز چهارشنبه برای شالکه بسیار طاقت‌فرسا بود. به این دلیل که تیم کریستین گروس ۸ امتیاز از کلن عقب بود و فرصت جبران را از دست داد. حالا شاید بایرن استارت رؤیای بقا در بوندس‌لیگا برای شالکه باشد. اکنون هم با خرید هونتلار خط حمله خود را تقویت کردند. 

بایرن‌مونیخ
به نظر می‌رسد بایرن از شوک شکست‌های پیاپی از بورسیا مونشن‌گلادباخ و هولشتاین کیل نجات یافته است. با این حال شاگردان هانسی فلیک پس از شکست غیرقابل قبول ۲ بر یک برابر فرایبورگ، بار دیگر در پیروزی با حداقل گل مقابل آگسبورگ روز چهارشنبه استرسی بودند. نکته مثبت بایرنی‌ها این بود که روبرت لواندوفسکی بیست و دومین گل این فصل لیگ را به ثمر رساند. به‌رغم اینکه پیروزی بایرن در نهایت با خوش‌شانسی به دست آمد، هانسی فلیک بدون شک خوشحال بود که تیمش از زمان شکست مقابل فرانکفورت در ماه اکتبر اولین کلین‌شیت داخلی خود را ثبت کرد. با این وجود ترمیم خط دفاعی برای بایرن بسیار جدی است که هانسی باید این را در تیمش لحاظ کند. 

مصدومان و محرومان
استیون اسکریزبسکی، الساندرو شوپف، سلیف سانه، کیلیان لودویگ و گونسالو پاشینکا لشگر مصدومان شالکه را تشکیل می‌دهند. البته خبر خوب برای هواداران شالکه بازگشت نسیم بوجلاب به ترکیب است. در طرف مقابل باواریایی‌ها فقط نیانزو را به عنوان مصدوم در اختیار ندارند و همگی آماده بازی هستند. 

ترکیب احتمالی
شالکه:
فارمن، بکر، کاباک، ناستاسیچ، سردار، استامبولی، کولاشیناتس، هاریت، اوث، هوپ و رامان
بایرن‌مونیخ: نویر، پاوار، بواتنگ، آلابا، دیویس، کیمیش، گورتسکا، گنبری، مولر، کومان و لواندوفسکی
 

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی