فرهاد مرادی: می‌خواهم طلا را از دهن شیر بیرون بکشم 
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

کاپیتان تیم جوانان بوکس گفت: فدراسیون خیلی از ما حمایت می‌کند ولی از وزارت ورزش حمایتی ندیده‌ایم، اصلاً پیگیر تمرینات‌مان هم نیستند و کسی حال‌مان را هم نمی‌پرسد و این اردوها هم با پیگیری شخص رئیس فدراسیون برگزار شد.

خبرورزشیبوکس؛ فرهاد مرادی، کاپیتان تیم جوانان بوکس این روزها سخت تمرین می‌کند تا در قهرمانی جهان لهستان تاریخ‌ساز شود. او از حالا برای خودش مدال جهانی را کنار گذاشته: «من برای باخت به لهستان نمی‌روم و همه می‌خواهیم طلا بگیریم و من هم مثل همه می‌خواهم طلا را از دهن شیر بیرون بکشم و خیلی هم امیدوارم. بوکس جوانان تا به‌حال مدال جهانی زیادی نداشته، خدا را شکر بوکسورهای‌مان عالی هستند تا حدی که من احتمال می‌دهم ۵ نفرمان روی سکو برویم، البته از حالا نمی‌شود قطعی گفت.»

کاپیتان تیم جوانان از روند اردوها راضی است: «اردوها خیلی خوب پیش می‌رود. ۱۰ روزی است که در جزیره کیش تمرین می‌کنیم و تا فردا اینجا هستیم. احتمالاً بعد از کیش هم در خوزستان اردو می‌زنیم. سطح آمادگی‌مان خوب است و در اردوی بعد احتمالاً به ۶۰ درصد آمادگی می‌رسیم.»

مرادی خوب می‌داند هیچ‌کدام از اردونشینان در تیم فیکس نیستند: «ما با اینکه در اردو هستیم ولی هیچ‌کدام‌مان فیکس نیستیم‌ و هر هفته انتخابی درون اردویی داریم. من هم تا اینجا ۶ انتخابی درون اردویی زده‌ام که همه را برده‌ام و در اردو ماندگار شدم.»

وضعیت خوب اردوی کیش بوکسور جوان را خوشحال کرده: «ما تا به حال در کیش اردویی نداشتیم و قبلاً اردوهای‌مان در مجموعه شیرودی بود و ما هم در کانکس‌های پشت مجموعه می‌خوابیدیم و وضعیت خیلی بد بود ولی حالا همه چیز استاندارد و خوب است، راحت تمرین می‌کنیم و راحت در هتل استراحت می‌کنیم. امیدوارم این شرایط ادامه‌دار باشد. اردوهای‌مان در شهرهای دیگر خوب بود و تنها زمانی که می‌خواستیم به کردستان برویم، وضعیت شهر نارنجی بود و وقتی رسیدیم قرمز شد که همین موضوع کمی ما را ترساند.»

او از عدم حمایت وزارت ورزش گلایه‌مند است: «فدراسیون خیلی از ما حمایت می‌کند ولی از وزارت ورزش حمایتی ندیده‌ایم، اصلاً پیگیر تمرینات‌مان هم نیستند و کسی حال‌مان را هم نمی‌پرسد و این اردوها هم با پیگیری شخص رئیس فدراسیون برگزار شد.»

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی