یکشنبه ۵ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۰
۰ |
۵
جنگ همسران سابق دیگو مارادونا همچنان ادامه دارد
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

همسر سابق دیگو دیگو مارادونا فاش کرد، همسر آخر او پس از مرگش مبالغی از کارت اعتباری‌اش برداشت کرده است.

خبرورزشی/ چهره‌ها؛ نشریه «سان» گزارش داد، ورونیکا یکی از همسران پیشین دیگو مارادونا، اسطوره فقید آرژانتین، آخرین و جوانترین همسر او را به استفاده غیرمجاز از دارایی‌های دیگو در روزهای نخست پس از درگذشت او متهم کرد.

او در این رابطه گفت: «چند روز پس از درگذشت مارادونا، مشخص شد که روسیو اولیوا از کارت‌های اعتباری او استفاده می‌کرد و ارقامی بسیار بالا نیز از حساب او برداشت شده است. فکر می‌کنم که او از اوضاعی که در چند روز نخست پس از مرگ مارادونا به وجود آمد نهایت استفاده را برای برداشت پول از کارت‌های او کرده و تا زمانی که این کارت‌ها از اعتبار ساقط شده‌اند این روند ادامه داشته است. سال ۲۰۱۳ که از مارادونا جدا شدم، ۳ میلیون دلار از پول‌هایی که در حسابم وجود داشت و به دیگو تعلق داشت به او برگرداندم. برخلاف من که هرچه دیگو به من داده بود را به او برگرداندم، اولیوا روسیو هرچه از دیگو مانده بود برای خودش نگه داشت.»

ادعای مطرح شده از سوی ورونیکا در حالی است که خود مارادونا نیز پیش از مرگش در ماه نوامبر سال ۲۰۲۰ از این زن به اینترپل شکایت کرد و خواهان دستگیری او شد. مارادونا در آن زمان مدعی شود که روسیو اولیوا ساعات مچی ارزشمند و جواهرات او را بدون اجازه‌اش برده است.اولیوا روسیو حتی از شرکت در مراسم خاکسپاری مارادونا منع شده بود.کل دارایی‌های به جا مانده از مارادونا ارزشی در حدود ۶۰ میلیون پوند دارد که باید میان ۱۲ ورثه او تقسیم شود.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی