وحید فاضلی فاش کرد: چرا از سمت خود در نساجی استعفا نکرد
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

سرمربی پیشین تیم فوتبال نساجی به خبرورزشی گفت: آنهایی که اهل قائمشهر بودند و به نساجی ابراز تعصب می‌کردند از باشگاه شکایت کردند.

خبرورزشی/ لیگ برتر ایران؛ در پایان دیدار نساجی - ماشین‌سازی که با نتیجه مساوی یک-یک خاتمه یافت، وحید فاضلی سرمربی تیم نساجی از سمت خود برکنار شد! خیلی از تماشاگران نساجی منتظر بودند وحید فاضلی زودتر از اینها از سمت خود استعفا کند. او حالا در دفاع از خود مصاحبه کرده و می‌گوید: «همیشه برخی از آدم‌ها در فوتبال حرف‌هایی می‌زنند بدون اینکه سند و مدرکی داشته باشند. آنها براساس ظواهر قضاوت نمی‌کنند و نمی‌دانم آیا فردا در آن دنیا پاسخ قانع‌کننده‌ای برای رفتارهای خود خواهند داشت یا نه. قطعاً این دست از آدم‌ها را نخواهم بخشید.

من پیش از این دو بار در نساجی کار کرده‌ام. بابت سال‌های ۹۴-۹۳ هم ۱۰۰ میلیون تومان از نساجی طلب داشتم اما از این باشگاه شکایت نکردم اما بروید ببینید چه کسانی از باشگاه شکایت کردند. آنهایی که اهل قائمشهر بودند و به نساجی ابراز تعصب می‌کردند. از سویی من چرا باید از نساجی استعفا می‌دادم؟ من به تیم و بازیکنانم ایمان داشتم و هنوز هم دارم. تیم ما در خیلی از بازی‌ها خوب بازی کرد و مستحق باخت و مساوی نبود و تنها به خاطر عدم استفاده از موقعیت‌ها امتیاز می‌داد. این حتی مورد اشاره مربیان حریف هم بود. نمونه‌اش آقای تارتار که در مصاحبه خبری بعد از بازی ما با شهامت گفت بعد از گل اول باید گل دوم و سوم را دریافت می‌کردیم.

در بازی با تراکتور تیم حریف گل آفساید به ما زد و در بازی با صنعت نفت یک پنالتی دیگر برای ما نگرفتند و در بازی با فولاد توپی که منجر به گل شد، خطا نبود. کمیته داوران از ما به خاطر این قضاوت‌ها رسماً عذرخواهی کرده است که ما اجازه انتشار این نامه‌ها را نداشتیم. شما تصور کنید این اتفاقات رخ نمی‌داد. من نمی‌خواهم بهانه بیاورم. به هر صورت ما در جمع‌آوری امتیاز خوب نبودیم اما در ارائه بازی خوب بودیم و داشتیم پیشرفت می‌کردیم. اما در نهایت باشگاه تصمیم گرفت بعد از بازی با ماشین‌سازی سرمربی جدیدش را به تیم اضافه کند که من هم به این تصمیم احترام گذاشتم.»

او در خصوص حضور خود در تیم شهرخودرو پیش از بازی با نساجی گفت: «من با این تیم مذاکره کرده‌ام اما هنوز همکاری‌ام با این تیم نهایی نشده است.»

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی